tugwell 568 Skrevet 12. Juli, 2021 (edited) En lille historie om mit besøg hos Lykke. Jeg fandt tid til et besøg hos hende forleden. Det er i kendte lokaler i Valby. Nem parkering men man kan godt føle sig lidt til skue for andre mens man venter ved kælder døren. Sekunder føles jo som timer.. jeg blev lukket ind efter 30 sekunder vil jeg tro. Hun tog imod i noget outfit som minder om det på billederne. Dog syntes jeg der er væsentlig mere mås end jeg fornemmer på billederne. De ser ud som om de er taget med mobilen fra et billede på computeren. Så måske derfor de snyder lidt på det punkt. Nå men valgte en halv time til rimelig standard pris af 1100. Jeg finder så ud af undervejs hun ikke kysser.. Men gør det hvis man har været der nogle gange. Det undrede mig lidt. I min verden så tilbyder man det eller ikke. Selvfølgelig forudsat der er kemi osv. Det følte hun sikkert ikke hos mig. Fair nok. Efter jeg kom første gang ville jeg gerne have lidt rolig massage som gik over i noget oliesvensk. Det kunne så ikke lade sig gøre. Der var kun en udløsning med i prisen. Hendes ord var "nogle kan jo både 3 og 4 gange på den halve time." ja det forstår jeg så sandelig godt. Der må være grænser. Hun er jo kun et menneske. Det som undrede mig var at jeg jo netop ikke bad om at knalde flere gange. Bare et håndjob med olie. Men det var et klar nej og i øvrigt noget de havde besluttet på klinikken. Undlod at nævne jeg havde fået den oplevelse hos andre piger samme sted uden problemer. Jeg følte ligesom at stemningen var fordampet og fortalte jeg syntes det var ret så skuffende og en af de ringeste oplevelser længe. For kunne ikke helt se forskellen på at bestille 15 min og ha sex mod at betale næste dobbelt op og så få lidt nusseri eller blid massage for resten af tiden. Jeg var færdig med første tur efter Ca 10 min. Så det var ikke fordi jeg havde knaldet i en uendelighed. Hendes argument var at vi alle var forskellige. Igen. Det forstår jeg godt men nu er det bare ikke noget helt crazy jeg beder om. Jeg har gennemlæst hendes annonce efter mit besøg. Og retfærdigvis står der intet om hun tilbyder kys eller der er x antal udløsninger med i en given pris. Så hvad kan jeg lære af det.? ALTID afstemme forventninger inden besøg. Jeg tog det simpelthen for givet fordi jeg har gjort det så ofte før med danske piger og fået den service som skrevet. Så fik jeg lige lært det på den hårde måde. Stedet er fint. Nemt at komme til. Lykke er en pæn kvinde. Ikke noget at udsætte på det. Servicen og måden hun kommunikerer på var så ikke på samme frekvens som jeg brugte. Sex delen var uden den store indlevelse fra hendes side. I kan nok selv gætte om jeg har planer for et genbesøg... Næppe hvis nogen skulle være i tvivl. https://annoncelight.dk/showad/310435 Redigeret 12. Juli, 2021 af tugwell 4 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 12. Juli, 2021 tugwell skrev, for 48 minutter siden: En lille historie om mit besøg hos Lykke. Jeg fandt tid til et besøg hos hende forleden. Det er i kendte lokaler i Valby. Nem parkering men man kan godt føle sig lidt til skue for andre mens man venter ved kælder døren. Sekunder føles jo som timer.. jeg blev lukket ind efter 30 sekunder vil jeg tro. Hun tog imod i noget outfit som minder om det på billederne. Dog syntes jeg der er væsentlig mere mås end jeg fornemmer på billederne. De ser ud som om de er taget med mobilen fra et billede på computeren. Så måske derfor de snyder lidt på det punkt. Nå men valgte en halv time til rimelig standard pris af 1100. Jeg finder så ud af undervejs hun ikke kysser.. Men gør det hvis man har været der nogle gange. Det undrede mig lidt. I min verden så tilbyder man det eller ikke. Selvfølgelig forudsat der er kemi osv. Det følte hun sikkert ikke hos mig. Fair nok. Efter jeg kom første gang ville jeg gerne have lidt rolig massage som gik over i noget oliesvensk. Det kunne så ikke lade sig gøre. Der var kun en udløsning med i prisen. Hendes ord var "nogle kan jo både 3 og 4 gange på den halve time." ja det forstår jeg så sandelig godt. Der må være grænser. Hun er jo kun et menneske. Det som undrede mig var at jeg jo netop ikke bad om at knalde flere gange. Bare et håndjob med olie. Men det var et klar nej og i øvrigt noget de havde besluttet på klinikken. Undlod at nævne jeg havde fået den oplevelse hos andre piger samme sted uden problemer. Jeg følte ligesom at stemningen var fordampet og fortalte jeg syntes det var ret så skuffende og en af de ringeste oplevelser længe. For kunne ikke helt se forskellen på at bestille 15 min og ha sex mod at betale næste dobbelt op og så få lidt nusseri eller blid massage for resten af tiden. Jeg var færdig med første tur efter Ca 10 min. Så det var ikke fordi jeg havde knaldet i en uendelighed. Hendes argument var at vi alle var forskellige. Igen. Det forstår jeg godt men nu er det bare ikke noget helt crazy jeg beder om. Jeg har gennemlæst hendes annonce efter mit besøg. Og retfærdigvis står der intet om hun tilbyder kys eller der er x antal udløsninger med i en given pris. Så hvad kan jeg lære af det.? ALTID afstemme forventninger inden besøg. Jeg tog det simpelthen for givet fordi jeg har gjort det så ofte før med danske piger og fået den service som skrevet. Så fik jeg lige lært det på den hårde måde. Stedet er fint. Nemt at komme til. Lykke er en pæn kvinde. Ikke noget at udsætte på det. Servicen og måden hun kommunikerer på var så ikke på samme frekvens som jeg brugte. Sex delen var uden den store indlevelse fra hendes side. I kan nok selv gætte om jeg har planer for et genbesøg... Næppe hvis nogen skulle være i tvivl. https://annoncelight.dk/showad/310435 Tak for advarslen. Sikke en dårlig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 12. Juli, 2021 Jeg ved hvordan jeg skal forkæle og forføre en mand” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 12. Juli, 2021 El Caliente skrev, for 4 minutter siden: Jeg ved hvordan jeg skal forkæle og forføre en mand” Ja den ramte ikke helt plet hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 12. Juli, 2021 tugwell skrev, for 3 minutter siden: Ja den ramte ikke helt plet hos mig. Og du ramte heller ikke “plet” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 423 Skrevet 12. Juli, 2021 Hmm det er åbenbart ikke altid ren lykke - hos Lykke. Nu forstår jeg heller ikke hvorfor hun bruger billeder (af sig selv?) taget af billeder på en monitor. Det gør mig altid lidt mistænksom om ægtheden. Og de to sort/hvid billeder - ligner det en 48-årig gammel krop? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 12. Juli, 2021 De billeder er svære at tolke sådan som de er lagt op. Ja det ligner det er taget af et andet billede på en skærm. Hun skriver hun har en top mave. Det ser man ikke rigtig på billederne. Men det har hun. Og som nævnt er måsen en god del breddere end jeg forestillede mig ud fra Billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 12. Juli, 2021 (edited) 48 - årig dansk betagende langbenet brunette VALBY - ONSDAGE + LØRDAGE . København I dag, kl 00:00 VENLIGST...... >> LÆS HELE ANNONCEN INDEN HENVENDELSE << ————————— JEG TAGER IMOD. > Vigerslevvej 39 kld , Valby. < ONSDAG + LØRDAG. 10 - 21.00 - Besvarer Kun Tlf på arbejdsdage - ( Besvarer IKKE skjult nummer ) RING / SMS : 50696842. SMS ... BESVARES løbende OGSÅ ONSDAGE + LØRDAGE : 50696842 HEJSA Jeg hedder Lykke - er 48 år - brunette - 179cm høj - har C skåls babser - glat mis - Slank krop med lille top mave . Jeg tilbyder Nærværende Blidt sex. Og blide sexlege. Hos mig er du i trygge hænder. Jeg ved hvordan man forkæler og forfører en mand . Jeg vil imødekomme dine lyster bedst muligt - Så tøv ikke med at spørge om dine ønsker ! ALT SEX ER MED KONDOM ! Glæder mig til at fortrylle OG forkæle dig . PRISER HOS MIG : 15 - min. 600 kr 1/2 time. 1100 kr 45 - min . 1700 kr 1/1 - time. 2000 kr ————— < Venligst ved indgået aftale - RESPEKTER - aflys hvis du bliver forhindret ! > SMS/ RING : 50696842. SES VI - DET HÅBER JEG Knus Lykke ●●●●●●●● Det er da underligt for når jeg læser hendes annonce tekst, så lægger man da mærke til følgende: •Jeg tilbyder Nærværende Blidt sex. •Hos mig er du i trygge hænder. •Jeg ved hvordan man forkæler og forfører en mand. •Jeg vil imødekomme dine lyster bedst muligt. •Glæder mig til at fortrylle OG forkæle dig. Har Lykke læst sin annonce før hun uploade den - svaret er nok nej! Det lyder næsten som den service eller rettere sagt mangel på samme som der tilbydes på Nyholms Allé i Rødovre........ Redigeret 12. Juli, 2021 af lille_peter 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 12. Juli, 2021 Ja det er nok meget rammene beskrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg