Hop til indhold
Spiv

At holde en aftale

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Jeg ved ikke om det bare er mig, men den der følelse af nervøsitet, kriller i maven, og måske lidt kolde fødder, den synes jeg er fantastisk, og vil ikke undvære den, derfor vil jeg gerne bestille flere dage i forvejen, så jeg kan gå med den følelse i flere dage, har aldrig fortrudt, eller brændt min pige af, og vil heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er ikke kun dig vi er i hvertfald to nu! Jeg vil  også helst lave en aftale et stykke ud i fremtiden - og der vil helt sikkert være nogle derude (undskyld til jer) der vil sige at jeg skriver vel meget, men jeg har brug for at vide/mærke om der er mulighed for kemi eller ej. Vil også mene, at det er bedre end at vi begge får en dårlig oplevelse ! Jeg har ud fra dialog stoppet et møde ds det var ret tydeligt stiv var to helt forskellige stedet, og omvendt også gået og glædet mig da der Hsr været en super dialog god sommer til jer alle;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Lov og tak og evig ære til stamgæster som gør, at vi kan trække på skuldrene og holde til tabet, når de nye viser sig at være ureelle. 

Amen !

:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spiv skrev, den 12.7.2021 at 21:37:

Jeg vil lige lodde stemningen om hvad jeres syn på folk og manglende evne til at holde på en aftale.

Jeg har oplevet mange mænd som trækker i land, eller ikke dukker op.

Jeg ved godt at mange kvinder selv ikke er bedre.

Hvad er jeres syn på det?

Jeg er enig med dig. En aftale er en aftale, og dem, der kender mig, ved, at jeg altid holder mine løfter, også selvom det koster dyrt. Jeg kunne ikke leve med mig selv, hvis ikke jeg gjorde det. Men sådan er det langt fra alle, der har det, og jeg kan desværre ikke komme med nogle konstruktive råd, udover den metode, som mange GP'ere allerede bruger, hvor de løbende beder kunden bekræfte via SMS, at han fortsat er interesseret. Vi mænd er glade for, at I GP'er findes og kan give os det, som vi savner, så det gør mig ondt på jeres vegne, at I behandles så dårligt af andre mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spiv skrev, den 12.7.2021 at 21:37:

Jeg vil lige lodde stemningen om hvad jeres syn på folk og manglende evne til at holde på en aftale.

Jeg har oplevet mange mænd som trækker i land, eller ikke dukker op.

Jeg ved godt at mange kvinder selv ikke er bedre.

Hvad er jeres syn på det?

Sjældent jeg oplever en gp der ikke holder sin aftale. Måske jeg har været heldig?

Dog søgte jeg for nogle år siden en mand til en trekant med en veninde jeg har...  Jeg fik SÅ mange henvendelser du ikke drømmer om... Og efter 2 måneder opgav jeg/vi, fordi enten var bedstemor syg eller også dukkede de aldrig op.   Så ja,  tror/ved at du har 100 % ret i at mange mænd er en flok tøsedrenge når det kommer til stykket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...