Hop til indhold

Recommended Posts

Skala 1-10 hvor 10 er bedst

Kære logebrødre
Efter noget tids fravær, blander jeg mig lidt igen.
Jeg besøgte en thaimassageklinik på Herlev Bygade, og vil da lige dele oplevelsen med jer

Den korteversion
Sted: 5
Pænt område med andre butikker, rent håndklæde på sengen.

Pigen: 4
Kalder sig Lisa. Meget lav og rund i det. Meget rar og snakkesalig. Karakteren er et udtryk for udseende - ikke hendes personlighed.

Massagen:  3
Der blev lagt ud med noget, som måske kan kaldes massage

Ekstra: 5
Det er vel ikke ekstra, når der bestilles fuld pakke, men denne karakter omhandler sexen.

Pris: 5
800 Kr. for en halv time (faktisk var timeprisen 700 kr. men mere om det i den lidt længere version)

Overordnet: 4,5
Lidt skuffet, og kommer ikke igen. Ikke lige min type pige og sexen var så som så

Den lidt længere version
Så var det tid igen, og jeg havde udvalgt mig et par steder i Herlev, da min dag alligevel bragte mig på disse kanter.
Lisa var den der svarede først, hvorfor det blev der.

Døren blev åbnet af en MEGET lav thaipige, og det så ud til, at der var et par meget store nødder gemt i BH'en.
Godt nok var det tydeligvis ikke en af damerne på billederne fra deres annonce, men dette kunne da nok blive interessant.

Lisa taler ganske ok dansk, og jeg bestilte ½ time fuld pakke til 700 kr. Lisa prøvede med det samme at få mig til at betale 1000 kr. for 45 min. 'Nej tak - ½ timer er fint'.
Jeg afleverede 800 kr. (havde kun 2oo kr. sedler), og ville lige se, og hun tog det som ekstra betaling, eller om hun ville komme med byttepenge.
Hun kom ikke med byttepenge, og jeg sagde ikke noget i håbet om, at det gav lidt mere goodwill.

På med håndklæde og af med tøjet. Da hun kom tilbage, insisterede hun på massage til at starte med - jeg var lige ved at brokke mig, men det skulle vise sig, at det nok var meget godt rent tidsmæssigt.
Hun smed tøjet, og selvom jeg godt havde lagt mærke til, at hun var noget fyldig, så var det for mig ikke så lækkert.
Jeg kan godt lide piger med lidt sul på kroppen, men det her var lige i overkanten. Især når man tænker på, at hun højst er 1½ meter høj.
Brysterne som havde set store og lækre ud i BH og tynd bluse, var også en fæl skuffelse.
Wonderbra gør virkelig underværker!

Lisa gik i gang med en nogenlunde massage af baller og ben. Hele tiden snakkede vi faktisk rigtig hyggeligt sammen, og hun forstod at holde samtalen gående, selvom jeg lå og var noget skuffet.

Om på ryggen, og lidt B2B til pikken stod bare lidt.
Så fik jeg smækket kussen i hovedet, mens jeg fokuserede på at hendes håndarbejde skulle give fuld stivhed.
Det tog lidt tid, men så fik jeg da slikket noget kusse - og det er jo ikke så ringe endda.
Stor kusse for så lille en thai, og det med stivheden lykkedes kun halvt, men nok til at kunne få et gummi på.

Så var det tid til ridetur, men jeg må indrømme, at dette syn ikke gjorde noget godt for min i forvejen halvstive pik.
Derfor fik jeg hende snarligt vendt om på alle 4, og så derudaf.
Se det var bedre.
Det gik bare derudaf, og det tog da også noget tid.
Jeg blev noget overrasket over, at hun lige tog hånden ned og spillede på klitten, mens jeg høvlede afsted.

Jeg blev færdig, og blev tilbudt bad. Jeg havde dog andre mere presserende planer, så jeg takkede nej.
Tiden passede nogenlunde, men hvis jeg skulle være blevet snydt for nogle minutter, så gør det mig ikke noget.

Ialt: Sød snakkende lav tyk thaipige der leverede et standard knald.
Det er ikke hendes skyld, at jeg ikke ligefrem tændte på hende, da hun først var kommet af tøjet.
Hvis du er til snakkesalige, meget lave og runde thaikvinder, så er dette stedet for dig.
Alternativt kan du prøve YamYam i Brønshøj, som giver nogenlunde samme oplevelse - bare med bedre massage -  for 600 kr.

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spillemanden skrev, for 55 minutter siden:

YamYam i Brønshøj,

En søgning på YamYam giver ikke noget resultat i Brønshøj. Har du et link Spillemanden?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 2 timer siden:

Tak Thungur.  Altså Lyngby og ikke Brønshøj ;)

Hon fanns i Brønshøj innan senaste "lockdown". Det precis nyligen som jag sett att hon flyttat till Lyngby.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...