zafiraopc 45 Skrevet 8. Juli, 2014 Jamen alle de linkede annoncer er jo udløbet. Vil da gerne vide hvem der snyder hernede, og ikke. Hvis det er negeren, Emilie, så er jeg sikker på hun ikke snyder. Så må være én jeg ikke kender til, DERFOR. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 9. Juli, 2014 (edited) Jamen alle de linkede annoncer er jo udløbet. Vil da gerne vide hvem der snyder hernede, og ikke. Hvis det er negeren, Emilie, så er jeg sikker på hun ikke snyder. Så må være én jeg ikke kender til, DERFOR. Det er ikke hende (Emilie) der snyder (og det er heller ikke Miss Chatarina (eller hvad hun nu kalder sig, som også er nogle år ældre)). Så bare rolig. Jeg tror så heller ikke hun har snydt for nylig. Men nu kommer der jo også snart 6 måneders tid, hvor hun ikke kan snyde. Om hun så bliver mindre kriminel af det må tiden jo vise. Redigeret 9. Juli, 2014 af mr. sving Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 9. Juli, 2014 Men nu kommer der jo også snart 6 måneders tid, hvor hun ikke kan snyde. Om hun så bliver mindre kriminel af det må tiden jo vise. Nej, samfundstjeneste havde nok været mere effektiv mht. at gøre hende mindre kriminel og blive en god samfundsborger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Juli, 2014 Nej, samfundstjeneste havde nok været mere effektiv mht. at gøre hende mindre kriminel og blive en god samfundsborger Helt enig. Hun kunne gøre særdeles god nytte ved f.eks at samle pizzabakker op i indre København efter en fredag nat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 10. Juli, 2014 Helt enig. Hun kunne gøre særdeles god nytte ved f.eks at samle pizzabakker op i indre København efter en fredag nat. Eller tomme cigaretpakker i vejkanten heromkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg