Vnx 95 Skrevet 14. Juli, 2021 Hej med jer, Nogen der har mødt denne kvinde før? https://annoncelight.dk/showad/322629 Virker meget reelt ud fra annoncen. Har tilføjet og skrevet til hende på Snapchat, og afventer svar nu, men var nysgerrig på at høre om der var nogen erfaringer. Kan umiddelbart heller ikke finde nogen anmeldelser herinde på hende. - Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 633 Skrevet 14. Juli, 2021 Vnx skrev, for 51 minutter siden: Hej med jer, Nogen der har mødt denne kvinde før? https://annoncelight.dk/showad/322629 Virker meget reelt ud fra annoncen. Har tilføjet og skrevet til hende på Snapchat, og afventer svar nu, men var nysgerrig på at høre om der var nogen erfaringer. Kan umiddelbart heller ikke finde nogen anmeldelser herinde på hende. - Vnx Hun er vist ny, synes ikke jeg har set hendes profil før, men er prisen ikke i n høje endte 1600/30 min, plus hvad DR ellers kan rende på knus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 14. Juli, 2021 Servciesboy skrev, for 1 time siden: Hun er vist ny, synes ikke jeg har set hendes profil før, men er prisen ikke i n høje endte 1600/30 min, plus hvad DR ellers kan rende på knus Heller ikke her. Nogle gange tror de nye unge, at deres ungdom alene begrunder 50% ekstra. Det gør det ikke hos mig... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 15. Juli, 2021 (edited) Syntes det minder om tidligere Sarah fra Hobro. Men er ikke helt sikker Redigeret 15. Juli, 2021 af Prada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 1. Oktober, 2021 man kan kun få en aftale i hus, hvis man køber videos først... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 1. Oktober, 2021 matrix skrev, 1 time siden: man kan kun få en aftale i hus, hvis man køber videos først... Og hvis ikke jeg gjorde, var jeg fattig/nærrig og blev fjernet fra SC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 1. Oktober, 2021 dklookout skrev, 1 time siden: Og hvis ikke jeg gjorde, var jeg fattig/nærrig og blev fjernet fra SC Ja, tænker at man skal holde sig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domdon 11 Skrevet 2. Oktober, 2021 matrix skrev, den 1.10.2021 at 13:47: Ja, tænker at man skal holde sig væk Ja jeg har også skrevet til hende og fået samme svar. Jeg tænker det er en ny måde at få folk til at betale forud. De svindlere er da også ved at blive udspekulerede Hold jer langt væk er min anbefaling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigdaddy45 1 Skrevet 5. Oktober, 2021 (edited) Hej, jeg har mødt hende i dag i 2 timer og hun er godt nok en skønhed og alle de 6000.kr værd, virkeligt fræk krop og stram mis og hun lod mig sprøjte udover hendes dejlige silikone bryster:) Redigeret 5. Oktober, 2021 af Bigdaddy45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigdaddy45 1 Skrevet 5. Oktober, 2021 Hun har 2 prislister til dem som ikke vidste det, en pris for dem som er hendes "daddy" og en pris for dem som ikke ønsker dette og kun sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 5. Oktober, 2021 Bigdaddy45 skrev, for 6 minutter siden: som er hendes "daddy" hvad får en "daddy" som de andre ikke gør? når nu prisen ser ud til at være højere? slap du for at skulle købe video før aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigdaddy45 1 Skrevet 5. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 13 minutter siden: hvad får en "daddy" som de andre ikke gør? når nu prisen ser ud til at være højere? slap du for at skulle købe video før aftale? Jeg får live snaps hver dag af hendes dagligdag. Jeg køber videoer og nogle dage får jeg en gratis video i ny og næ men jeg købte videon fordi jeg havde lyst ikke fordi jeg skulle. Altså hun har 2 priser den ene for dem som gerne vil have en form for VIP og den anden til dem som bare vil komme forbi og kneppe og smutte igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 5. Oktober, 2021 @Bigdaddy45 kan se din profil er oprette for 5 timer siden OPRETTET for 5 timer siden ANTAL INDLÆG 3 (kun Ronja Silkemis ) hmm, jeg tænker .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 5. Oktober, 2021 matrix skrev, for 56 minutter siden: @Bigdaddy45 kan se din profil er oprette for 5 timer siden OPRETTET for 5 timer siden ANTAL INDLÆG 3 (kun Ronja Silkemis ) hmm, jeg tænker .... Tænker, ha ha lad endelig hver med det, det er ikke noget man bruger herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 214 Skrevet 5. Oktober, 2021 tja jeg tænker lidt mere hvad fa.... er det lige der er 6k værd ikke den beskrivelse i hvert fald så enig der er sikkert ikke noget ægte bag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 5. Oktober, 2021 gøffe skrev, for 2 timer siden: tja jeg tænker lidt mere hvad fa.... er det lige der er 6k værd ikke den beskrivelse i hvert fald så enig der er sikkert ikke noget ægte bag du kan jo add hende på snap... og se hendes "me history", hun er absolut intet for mig Men pris, det er jo hendes krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigdaddy45 1 Skrevet 6. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 13 timer siden: hvad får en "daddy" som de andre ikke gør? når nu prisen ser ud til at være højere? slap du for at skulle købe video før aftale? Hun må virkeligt have afvist nogle af jer på en hård måde, siden at i tror at jeg er hende, men god nat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 6. Oktober, 2021 Bigdaddy45 skrev, for 4 timer siden: Hun må virkeligt have afvist nogle af jer på en hård måde, siden at i tror at jeg er hende, men god nat. jeg har end ikke forsøgt men bare spurgt her i tråden. så jeg ved ikke hvorfor du citerer mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigdaddy45 1 Skrevet 6. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 5 timer siden: jeg har end ikke forsøgt men bare spurgt her i tråden. så jeg ved ikke hvorfor du citerer mig. Undskyld det var ikke ment til dig det var mere ment generelt, god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fræk sød fyr 0 Skrevet 15. Oktober, 2021 Ronja .....her er det intet galt, super sød , fræk og god. Betalte intet forud , mødte hende lidt udenfor Randers sidste uge. SUPER SEXET OG SMUK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Splinter 7 Skrevet 15. Oktober, 2021 Hej alle eg bruger ved godt min profil er ny. Men den 5 oktober var jeg en tur forbi den dejlig søde Ronja. Jeg tog først kontakt til hende over snapchat hvor vi fik lavet en aftale nemt og hurtigt nogle dage føre. Da det så enlige dagen hvor jeg skulle besøge hende var jeg spændt og lidt nervøs, men det forsvandt hurtigt da jeg først mødt hende og snakkede lidt. Hun tog imod mig udenfor i en flot kjole. Da vi så kom ind og kom igen med agten var der ikke en finger at sæt på det hendes blowjob var helt fantastisk og sexen fuldstændig fremragende man kommer i den 7 himmel med hende. Man kan tydeligt mærke at hun er vild med sex og hun ikke kun gøre det for pengene skyld. Nu til det spørgsmål mange har, er hun den som er på hendes billeder og til det kan jeg kun sige ja. Ved godt mange af jer synes hendes priser er høje men jeg synes de er rimelige. Ved hende fornemmer man ikke der er pres pga tid osv og hun giver sig god tid til en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg