El Caliente 451 Skrevet 17. Juli, 2021 Ubeskriveligt skrev, for 53 minutter siden: Det var også lidt min pointe. At måden annoncen er skruet sammen på vil give en masse nitter og tidsspildere som tror de kan få gratis sex eller bare høre hendes stemme eller hvad ved jeg af sjove ting man bliver udsat for. I og med der ikke er nævnt priser og ydelser og m/u kondom vil der ifølge min erfaring komme en helt masse unødvendig støj på linjen. Men det bliver afvist af Caroline som skriver: "Ingen af mine kunder har henvendt sig med forventning om gratis ydelser. Det gør jeg naturligvis ikke i." Så er den ligesom lukket. Og ja det er altid godt at få tilsendt billeder. Men min erfaring er også at det kan være meget svært, så jeg forsøger at tolke ud fra de billeder jeg kan se. Gik nu ikke efter gratis sex, men en seriøs aftale, men den kunne ikke komme i hus. Jeg kunne få tilsendt nogle billeder som jeg ikke var interesseret i. Der er ingen garanti for billeder er af personen, og derfor bad jeg om billeder med navn på. Efterfølgende kostede læbestiften 300 men det blev der intet nævnt om i private beskeder, ej heller andet alternativ. Grunden til hun i,le lavede aftale var, at hun først arbejdede fra næste uge, men jeg kunne ikke bestille en tid til den efterfølgende uge, for jeg fik aldrig svar. jeg studsede lidt ved, at hun syntes at det var fedt at skrive 10-15 beskeder frem og tilbage, og da jeg ikke ville købe billeder stoppede dialogen. Hun kan være hvem hun lyster, men det er ikke en jeg kaster mig i lag med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg