Hop til indhold
Guest sugarshooter

Lokation til fotografering

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Jeg står med et kinky fotoshoot primo august hvor jeg egentlig havde styr på stedet. Der har så været vandskade - det kan jo ske, jeg tænkte så at booke kinkyroom men de tager ikke bookinger som det ser ud nu :( Legelejlighederne er for mørke/bdsm fikserede i forhold til det jeg søger. Det må gerne være et sted der er lidt vintage i stilen(ikke et kardinalpunkt), og der må gerne være sex faciliteter men det er ikke noget vi kommer til at bruge umiddelbart. Jeg har et budget på ca. 1000,- og det gør mig ikke noget det er et privat sted hvis nogen vil åbne op for det.

Send gerne en besked hvis du har noget privat, ellers er ideer meget velkomne her i tråden.

Håber i kan holde varmen derude!

/Shooter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du overvejet at gå en lidt anden vej og finde fx en nedlagt fabriksbygning eller en gammelt forladt hus, hvor I skal have jeres fotoshoot? Ofte giver det et mere råt look til billederne, men hvis det SKAL være i en lejlighed, og have en indendørs stemning, så går det selvfølgelig ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Det vil ikke passe godt til det vi skal lave desværre :) men tak for input!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

... skylder måske at fortælle det skal være på Sjælland!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...