BUNDGAARD 29 Skrevet 28. Juli, 2013 Hej alle brugere. Er der nogen der har erfaring med at samle en pige op fra gaden ? Findes det i Aarhus ? /Bundgaard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 28. Juli, 2013 hej.. nej det er vidst ikke eksisterede i århus. det er så at man skal kende nogle af pigerne og så få deres numre, hvis man tror på det som de har skreven i aviserne prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 28. Juli, 2013 Har et par gange set piger i lange støvler og stramme bukser, stå og ryge cigaretter ved indgangen til Bruns Galleri. Ved ikke om de er til noget - eller danske :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
corfitzul 0 Skrevet 31. Juli, 2013 Hej alle brugere. Er der nogen der har erfaring med at samle en pige op fra gaden ? Findes det i Aarhus ? /Bundgaard Min "debut" med købepiger var på Borggade for 20 år siden Sidst jeg så piger der, er vel 10 år siden - men jeg kommer ikke så tit til Århus længere, så det er da muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MarcelP 0 Skrevet 31. Juli, 2013 Jeg holder af og til pause med lastbilen om aftenen nede på Kalkværksvej og er på det seneste blevet antastet flere gange af nogle piger med tilbud om diverse. Udfra udseende at dømme er der vidst tale om narkopiger - de er ihvertfald ikke lige min stil, så har altid pænt takket nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg