HardLove 23 Skrevet 20. Juli, 2021 I jagten på nogen der faktisk kan lave ordentligt Deep fik jeg rodet mig ud i noget værre noget https://annoncelight.dk/showad/281862 Billederne er ikke engang tæt på at være ægte, hun sagde hun er Columbianer, og det tror jeg såmænd er rigtig nok, store bryster der hænger en del, lettere overvægtig, semi dårligt øko blæs, ingen deepthroat, selvom jeg prøvede at bekræfte det med hende inden penge vekslede hænder. Lagde sig mere eller mindre bare fladt ned og var lettere svært at komme til imellem hendes ben da hun var lidt stor. Jeg fik da gjort mig færdig, men det bliver ikke et genbesøg, det er helt sikkert. Stedet er lidt nord for Horsens centrum, tæt på McDonalds, i et normalt villa kvarter men ingen parkering så holder på gaden. Egentlig fint nok indvendig, men stank af mad for hun var åbenbart ved at lave frokost Pigen 3/10 Stedet 5/10 Sex 3/10 Bliver en dårlig anbefaling herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 20. Juli, 2021 Gætter på Bøghsgade. Kendt adresse. Ikke for det gode. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 20. Juli, 2021 HardLove skrev, for 2 timer siden: I jagten på nogen der faktisk kan lave ordentligt Deep fik jeg rodet mig ud i noget værre noget https://annoncelight.dk/showad/281862 Billederne er ikke engang tæt på at være ægte, hun sagde hun er Columbianer, og det tror jeg såmænd er rigtig nok, store bryster der hænger en del, lettere overvægtig, semi dårligt øko blæs, ingen deepthroat, selvom jeg prøvede at bekræfte det med hende inden penge vekslede hænder. Lagde sig mere eller mindre bare fladt ned og var lettere svært at komme til imellem hendes ben da hun var lidt stor. Jeg fik da gjort mig færdig, men det bliver ikke et genbesøg, det er helt sikkert. Stedet er lidt nord for Horsens centrum, tæt på McDonalds, i et normalt villa kvarter men ingen parkering så holder på gaden. Egentlig fint nok indvendig, men stank af mad for hun var åbenbart ved at lave frokost Pigen 3/10 Stedet 5/10 Sex 3/10 Bliver en dårlig anbefaling herfra Havde så valgt at gå igen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg