krillss 82 Skrevet 20. Juli, 2021 Nogen der kender noget til hende her? Jeg synes jeg har søgt på både candy og bdsm. Kan ikke finde noget. https://annoncelight.dk/showad/323571 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 20. Juli, 2021 Har før set de billeder med masken, men måske hun nu går under et nyt navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 20. Juli, 2021 Ja okay. Jamen hun ser jo dejlig ud! Men jeg er lidt bekymret omkring bdsm til hende hvis der er bagmænd og det ikke er lysten der driver det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 21. Juli, 2021 (edited) Aldrig et godt tegn, når der ikke er nogen anmeldelser. Specielt når hun skriver, at hun er "tilbage"! Er der nogen som har besøgt hende, som kan verficere og bekræftige hende PS! Hun ville se selfies af mig, før et mødes kunne aftales. Jeg sagde nej tak. Redigeret 21. Juli, 2021 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booblover 10 Skrevet 21. Juli, 2021 Der var faktisk en (meget, meget positiv) anmeldelse af hende tidligere på aftenen, men den kan jeg ikke finde nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 22. Juli, 2021 (edited) Booblover skrev, for 14 timer siden: Der var faktisk en (meget, meget positiv) anmeldelse af hende tidligere på aftenen, men den kan jeg ikke finde nu Den har jeg ikke set. Hvis folk ikke vil stå ved det de skriver, eller opslaget bliver taget ned af eroguide.dk, så har det ikke den store værdi imvho. Redigeret 22. Juli, 2021 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg