John Dillermand 102 Skrevet 23. Juli, 2021 Annoncen dukker op jævnligt. Nogen der kan kommentere på seriøsiteten https://annoncelight.dk/showad/313713 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 23. Juli, 2021 hvordan mener du den dukker op jævnligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 23. Juli, 2021 At annoncen har været på før flere gange,derfor håbede jeg at nogen kunne fortælle om det er humbug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 23. Juli, 2021 John Dillermand skrev, for 24 minutter siden: At annoncen har været på før flere gange,derfor håbede jeg at nogen kunne fortælle om det er humbug. Det tror jeg ikke. Dådyrøjne (+herre) huserer i Vestsjælland med dogging setups. (Har dog ikke selv prøvet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 23. Juli, 2021 Jeg har mødt dem før, til blow. De er skam dybt seriøse. Har dog ikke deltaget i bukkake event, men ser ingen grund til at de ikke skulle være seriøse netop der, når de er det til solo møder. Hun er virkelig flot. Ser fræk ud. Sutter godt, vild med sperm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 24. Juli, 2021 Tak til jer der har givet feedback. Så turde jeg godt prøve at kontakte med foto. Jeg ville da gerne bidrage til fruens skønhedsbehandling med bad i let syrnet og letsaltet tykmælk. Men fik intet svar tilbage så jeg har tydeligvis ikke passeret minimumskriterierne for deltagelse. Måske min alder sidst i 50'erne er et problem. Syntes ellers det lød spændende. John D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 24. Juli, 2021 Ærgerligt du ikke fik svar, John D. Måske næste gang. Nu ved jeg ikke hvor lang tid før du skrev, men somme tider kan der godt gå lidt tid før de svarer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg