Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Emma er en sød, robust, direkte og fræk sygeplejeske-milf, ca. 47 år, som jeg besøgte for en måneds tid siden.  Professionel, erfaren, let buttet (det er ingen kritik) og  begavet. Hendes billeder er nok 5-6 år gamle. Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Emma er en sød, robust, direkte og fræk sygeplejeske-milf, ca. 47 år, som jeg besøgte for en måneds tid siden.  Professionel, erfaren, let buttet (det er ingen kritik) og  begavet. Hendes billeder er nok 5-6 år gamle. Venlig hilsen Mr. Sensual

Tak kære <3

Mine billeder er dog “kun” 1-3 år gamle 

kys kys 

Emma 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Danskeblondeemma skrev, for 18 minutter siden:

Tak kære <3

Mine billeder er dog “kun” 1-3 år gamle 

kys kys 

Emma 

Kære Emma,

Tak for din hilsen. Beklager fejlen med billederne. Du er skøn både nu og på fotos. 

Kys og på gensyn til det frække vi talte om i døren, og tak for tilliden,  fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min oplevelse af Emma er også, at hun er både sød, intelligent og super fræk. Det skal dog bemærkes, at de fotos, hvor hun viser sine bare lår og bare bagdel ikke er retvisende. Hun er betydeligt kraftigere end billederne viser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 16 timer siden:

Min oplevelse af Emma er også, at hun er både sød, intelligent og super fræk. Det skal dog bemærkes, at de fotos, hvor hun viser sine bare lår og bare bagdel ikke er retvisende. Hun er betydeligt kraftigere end billederne viser.

Tak for de pæne ord <3

Ja, plus 6 kilo og en del manglende træning, det sidste år - er der mellem et par af mine billeder og d.d. 

Der arbejdes “hårdt” på formen, så kom igen om et par måneder :roll:

kys kys 

Emma

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store
Danskeblondeemma skrev, den 6.8.2021 at 18:56:

Tak for de pæne ord <3

Ja, plus 6 kilo og en del manglende træning, det sidste år - er der mellem et par af mine billeder og d.d. 

Der arbejdes “hårdt” på formen, så kom igen om et par måneder :roll:

kys kys 

Emma

Kære @Danskeblondeemma 

Hvilke af dine flotte billeder vil du mene giver det bedste øjebliksbillede? Jeg planlægger et besøg snarligt og er spændt på hvad jeg ser når døren går op. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 2 timer siden:

Kære @Danskeblondeemma 

Hvilke af dine flotte billeder vil du mene giver det bedste øjebliksbillede? Jeg planlægger et besøg snarligt og er spændt på hvad jeg ser når døren går op. :) 

A249ED04-79EB-497D-BF98-879D5EA971B0.jpeg

5FB73C46-8E47-4802-BFB5-51F11DC4F920.jpeg

6C9499B8-A46F-4409-B235-464AA9D611A4.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er hendes rigtige alder?  i hendes profil er skrevet hun er 43 men her kan jeg se hun er 47 i 2021 så hun skal være 48 nu

Redigeret af MyLife

Del dette indlæg

Link til indlæg
MyLife skrev, den 10.11.2022 at 13:40:

Hvad er hendes rigtige alder?  i hendes profil er skrevet hun er 43 men her kan jeg se hun er 47 i 2021 så hun skal være 48 nu

Jeg har studset over det samme. Mit bud vil være hun er i underkanten af 50. Altså en 48-49 år. 

Jeg har besøgt hende tidligere. Mener omkring 2018. Der var jeg en 6-7 år yngre end hende. Det er jeg ikke længere. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, den 27.11.2022 at 21:46:

Jeg har studset over det samme. Mit bud vil være hun er i underkanten af 50. Altså en 48-49 år. 

Jeg har besøgt hende tidligere. Mener omkring 2018. Der var jeg en 6-7 år yngre end hende. Det er jeg ikke længere. B)

Tænker lidt på at besøge Emma men kan andre bekræfte om hendes billeder er retvisende og hun kan vel stadig ikke være 45 år ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...