TheNomad 8 Skrevet 28. Juli, 2021 Hej er der nogen som har erfaringer med den kvinde synes at have set hende annoncere før men kan ikke finde noget på hende her inde https://annoncelight.dk/showad/280115 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 1. August, 2021 Nej men jeg kan da godt være fristet til at slå et slag forbi kjellerup for at besøge hende hvis der ikke er andre der har været der som vil fortælle om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 10. August, 2021 Er der nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 21. August, 2021 Slet ikke nogen der har været der? Ellers må jeg selv prøve i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 22. August, 2021 Ikke at det nødvendigvis er dårligt, men hun render rundt og sælger hus forbi i Horsens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 22. August, 2021 Så tror jeg at jeg springer over. Ikke lige noget for mig så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 22. August, 2021 Lappen86 skrev, for 5 timer siden: Ikke at det nødvendigvis er dårligt, men hun render rundt og sælger hus forbi i Horsens. Det kan jo også være en der ligner hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 22. August, 2021 J@n38 skrev, for 41 minutter siden: Det kan jo også være en der ligner hende? Tror jeg ikke du skal regne med hun har tidligere haft en annonce på at man kunne mødes med hende i Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 22. August, 2021 J@n38 skrev, for 2 timer siden: Det kan jo også være en der ligner hende? Jeg er nu ret sikker i min sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 22. August, 2021 Lappen86 skrev, for 53 minutter siden: Jeg er nu ret sikker i min sag Du har ret i det er hende - men at hun er bladsælger, behøver vel ikke gør hende dårligt til det hun sælger gennem AL? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 22. August, 2021 ØstJyskM48 skrev, for 2 timer siden: Du har ret i det er hende - men at hun er bladsælger, behøver vel ikke gør hende dårligt til det hun sælger gennem AL? Netop af samme grund sendte jeg hende en sms idag og spurgte om man kunne træffe hende i Kjellerup og fik ingen svar retur Selvom hun er sælger husforbi kan hun måske være god nok til noget andet, men selvfølgelig er det altid træls når man ikke ved hvor og hvordan og ikke mindst, hvorfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 22. August, 2021 ØstJyskM48 skrev, for 2 timer siden: Du har ret i det er hende - men at hun er bladsælger, behøver vel ikke gør hende dårligt til det hun sælger gennem AL? Har du læst alt hvad jeg skrev, eller koncentrerede du dig kun om det du kunne vende negativt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 22. August, 2021 Lappen86 skrev, for 1 minut siden: Har du læst alt hvad jeg skrev, eller koncentrerede du dig kun om det du kunne vende negativt? Slet ikke - jeg er meget positivt. Det var en kommentar til Smalhans - kan godt se jeg fik svaret det forkerte sted - må lige se om jeg kan slette den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 22. August, 2021 Tog det ikke som noget negativt, men er bare lidt bekymret for at pengene hun tjener skal bruges på noget usundt. Derfor har jeg ikke lyst til at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 10. September, 2021 Stadig ingen der besøgt hende ? kan se at hun annoncerer i Thyregod nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 10. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/270331 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 13. September, 2021 Er lidt i tvivl om jeg tør prøve hende. Synes hun ser lidt underlig ud på nogle af billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 14. September, 2021 Smalhans skrev, for 19 timer siden: Er lidt i tvivl om jeg tør prøve hende. Synes hun ser lidt underlig ud på nogle af billederne. Hun ser ud som på det første billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 14. September, 2021 Lappen86 skrev, for 50 minutter siden: Hun ser ud som på det første billede. Har du besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 14. September, 2021 Nej kunne jeg aldrig drømme om, men ser hende tit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 14. September, 2021 Hvorfor ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 14. September, 2021 Smalhans skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor ikke? Pga udseende og levemåde. Men derfor kan andre jo godt tænde på hende, skriver bare hvordan hun ser ud i dag så man ikke bliver skuffet. Vi har jo heldigvis forskellig smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 14. September, 2021 Lappen86 skrev, for 11 minutter siden: Pga udseende og levemåde. Men derfor kan andre jo godt tænde på hende, skriver bare hvordan hun ser ud i dag så man ikke bliver skuffet. Vi har jo heldigvis forskellig smag. Men skal det forståes som at du vil fraråde at besøge hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 14. September, 2021 MisterNobody skrev, for 2 minutter siden: Men skal det forståes som at du vil fraråde at besøge hende ? Nej hvis man tænder på hendes type, så er det da bare om at komme afsted. Gjorde bare opmærksom på at hun ikke ligner "model" billederne mere, men at hun ser ud som på hendes selfies. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 14. September, 2021 Lappen86 skrev, Lige nu: Nej hvis man tænder på hendes type, så er det da bare om at komme afsted. Gjorde bare opmærksom på at hun ikke ligner "model" billederne mere, men at hun ser ud som på hendes selfies. Så forstår jeg tak for input Vi mp se om nogen tager en for holdet - ellers må jeg jo mande mig op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg