Hop til indhold
TheNomad

MiniMulle Kjellerup

Recommended Posts

Nej men jeg kan da godt være fristet til at slå et slag forbi kjellerup for at besøge hende hvis der ikke er andre der har været der som vil fortælle om hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Slet ikke nogen der har været der? 

Ellers må jeg selv prøve i næste uge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappen86

Ikke at det nødvendigvis er dårligt, men hun render rundt og sælger hus forbi i Horsens. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lappen86 skrev, for 5 timer siden:

Ikke at det nødvendigvis er dårligt, men hun render rundt og sælger hus forbi i Horsens. 

Det kan jo også være en der ligner hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 41 minutter siden:

Tror jeg ikke du skal regne med hun har tidligere haft en annonce på at man kunne mødes med hende i Horsens 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappen86
J@n38 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er nu ret sikker i min sag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Lappen86 skrev, for 53 minutter siden:

Jeg er nu ret sikker i min sag 

Du har ret i det er hende - men at hun er bladsælger, behøver vel ikke gør hende dårligt til det hun sælger gennem AL?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mellemben
ØstJyskM48 skrev, for 2 timer siden:

Du har ret i det er hende - men at hun er bladsælger, behøver vel ikke gør hende dårligt til det hun sælger gennem AL?

Netop af samme grund sendte jeg hende en sms idag og spurgte om man kunne træffe hende i Kjellerup og fik ingen svar retur

Selvom hun er sælger husforbi kan hun måske være god nok til noget andet, men selvfølgelig er det altid træls når man ikke ved hvor og hvordan og ikke mindst, hvorfor :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappen86
ØstJyskM48 skrev, for 2 timer siden:

Har du læst alt hvad jeg skrev, eller koncentrerede du dig kun om det du kunne vende negativt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Lappen86 skrev, for 1 minut siden:

Har du læst alt hvad jeg skrev, eller koncentrerede du dig kun om det du kunne vende negativt?

Slet ikke - jeg er meget positivt. Det var en kommentar til Smalhans - kan godt se jeg fik svaret det forkerte sted - må lige se om jeg kan slette den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Tog det ikke som noget negativt, men er bare lidt bekymret for at pengene hun tjener skal bruges på noget usundt. Derfor har jeg ikke lyst til at besøge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Er lidt i tvivl om jeg tør prøve hende. Synes hun ser lidt underlig ud på nogle af billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappen86
Smalhans skrev, for 19 timer siden:

Er lidt i tvivl om jeg tør prøve hende. Synes hun ser lidt underlig ud på nogle af billederne. 

Hun ser ud som på det første billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappen86
Smalhans skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor ikke? 

Pga udseende og levemåde. 

Men derfor kan andre jo godt tænde på hende, skriver bare hvordan hun ser ud i dag så man ikke bliver skuffet. Vi har jo heldigvis forskellig smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lappen86 skrev, for 11 minutter siden:

Pga udseende og levemåde. 

Men derfor kan andre jo godt tænde på hende, skriver bare hvordan hun ser ud i dag så man ikke bliver skuffet. Vi har jo heldigvis forskellig smag. 

Men skal det forståes som at du vil fraråde at besøge hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lappen86
MisterNobody skrev, for 2 minutter siden:

Men skal det forståes som at du vil fraråde at besøge hende ? 

Nej hvis man tænder på hendes type, så er det da bare om at komme afsted. Gjorde bare opmærksom på at hun ikke ligner "model" billederne mere, men at hun ser ud som på hendes selfies. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lappen86 skrev, Lige nu:

Nej hvis man tænder på hendes type, så er det da bare om at komme afsted. Gjorde bare opmærksom på at hun ikke ligner "model" billederne mere, men at hun ser ud som på hendes selfies. 

Så forstår jeg :-)

tak for input :-)

Vi mp se om nogen tager en for holdet - ellers må jeg jo mande mig op :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...