Hop til indhold
Lahoni

Fantastiske Betina i Bramdrupdam

Recommended Posts

Efter fire lettere mislykkede besøg hos forskellige piger har jeg nu haft min hidtil bedste oplevelse. Her kommer min første anmeldelse herinde.

Jeg har besøgt den skønneste frækkeste kvinde. Det er Betina i Bramdrupdam ved Kolding - https://annoncelight.dk/showad/323054 . Der er lidt blandede anmeldelser fra når hun tilbyder trekant med hendes veninde, og det kan jeg selvfølgelig ikke sige noget om, da jeg nu kun har besøgt Betina alene. 

Hun reagerer hurtigt på SMS, og trods mange spørgsmål fra min side, så kom aftalen nemt i stand. Jeg må sige, at jeg var lidt skeptisk ved billederne, da jeg synes de ser lidt for perfekte ud, og jeg var bange for at møde en slidt ældre kvinde i døren. Det skulle dog gå anderledes. 

Jeg besøgte hende kl. 7 om morgenen, og helt frisk og lækker åbnede Betina døren, og jeg var ved at vælte bagover. Hun er simpelthen så fræk at se på. Hun er dejlig nem at snakke med, og vi fik aftalt 30 minutters tid. Jeg ved af erfaring, at jeg ikke er den fyr der holder længst første gang (gode råd til en nybegynder, anyone??), så jeg fik spurgt om man kunne komme flere gange i det aftalte tidsrum. ‘All the times you want’ var svaret. Perfekt! Vi får afregnet, og hun beder mig smide tøjet, mens hun gør det samme. Frem kommer de lækreste bryster, og en fantastisk dejlig røv til syne. 

Betina smider sig på sengen, og venter på at jeg får viklet mig ud af tøjet. Hun klapper et par gange på puderne, og jeg ligger mig til rette. Herfra overfalder hun mig med våde kys, og jeg har fri adgang til både brysterne, og mine pilfingre får også lov at søge ned mod hendes dejlige mis - uden klager fra Betinas side. Efter noget tid med dejlige kys, og pilleri fra begge parter, vil hun rigtig gerne sutte min pik. Jeg er dog så tændt, at hvis hun får lov til det, så eksploderer jeg med det samme. Jeg siger til hende, at jeg kan da gøre noget godt for hende i stedet, og får smidt hende om på ryggen, og går ned på hende. Jeg giver hende en ordentlig slikketur, og her kunne jeg virkelig blive ved liggende hele dagen. Betina virker også til at nyde det, hun kører ihvertfald hendes underliv op og ned mod mit ansigt, hun tager mine hænder op på hendes dejlige bryster, og klemmer dem dejligt. Det er virkelig lækkert. Selvom jeg kunne blive ved med at slikke, så er jeg nødt til at prøve at stikke min pik ind i den dejlige kvinde, så jeg kravler op og kysser hende igen, og hun virker rigtig liderlig. Jeg får hende op i en doggy, hun smider kondom på den lille fyr, og så kan man vidst roligt kalde det for to ryk og en aflevering. Jeg støder ikke mere end 20 gange desværre, og så er det forbi for mit vedkommende. Med den perfekte udsigt, og den stramme mis, så holder jeg desværre ikke til mere end det. Jeg ville rigtig gerne have prøvet med hende der ridder mig, men det nåede jeg desværre ikke før min lille ven gav op. 

Hun tilbød en omgang nummer 2, men jeg kan mærke at jeg ikke kan mere i dag. Desværre, for hun var virkelig lige noget for mig! 

I stedet for at smide mig ud, så tilbyder hun i de sidste 5 minutter en gang massage, og det takker jeg ja til. Derefter et bad, og jeg stod på gaden igen 30 min. Efter jeg var kommet, klar til en lang dag på job. 

Hvis man er til en stram fit kvinde, så kan jeg helt klar anbefale Betina! Billederne yder hende ingen retfærdighed hvis du spørger mig, specielt i forhold til hendes bryster. De har en god størrelse, og selvom de ikke er ægte, så føles de rigtig dejlige. Og så har hun bare en lækker røv, som man godt kan se lidt på billederne. Jeg har svært ved at bedømme hendes alder, men hendes krop, personlighed og væremåde er helt i top. Der var ihvertfald god kemi mellem mig og hende. Virkelig et dejligt besøg efter mine 4 mindre gode besøg hos andre. 

Betina i Bramdrupdam ved Kolding  kan I roligt besøge!

Mvh. 
Lahoni

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 19 timer siden:

Lyder som en fantastisk oplevelse. 
ærgerligt annoncen allerede er væk :) 

De er i Varde nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...