Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har besøgt denne dame et par gange de sidste måneder, lad mig slå to ting fast fra start: Hun er slet ikke min type, hun levere det hun lover.

En aften jeg sad og skøjtede rundt på diverse sexsider for og lede efter noget sex i Aalbrog området , dukkede hende her op, jeg kunne ikke rigtig få nogen aftaler med andre, prøvede lidt forskelligt i Aalborg,men der kom aldrig rigtig noget retur svar, så jeg skrev til hende her - detver ganske vist en veninde, der svarer vores SMS,er,men skide være med det, når bare vi får svar.

Hun bor i en almindelig lejlighed , hvor hun både arbejder og bor 

helt normalt, hun er sød og tale med og billeder ligner hende, så gik vi ellers igang, havde bestilt 30 min med superfransk, og kæft hun sutter godt, hendes tunge er ru som en Jersey kalv, og hun laver bare vaccum så alt hvad der sidder af gammel " rust" - læs sæd ryger med ud, vi prøvede også en ganske almindelig missionær stilling,men jeg synes hendes mave var lidt i vejen.

Anden gang bestilte jeg bare superfransk, det var det samme hun gik bare løs på banditten og slikkede og sugede , så jeg måtte stoppe hende mange gange, efter alle de afbrydelse, på min foranledning, havde jeg lidt svært ved og komme, men hun blev ved, gik nok 10 min over tiden, tak

Hvis man er i et forhold er det nok dumt og besøge hende, pikken er bare rød som en rød pølse nogle dage efter, den gode behandling af hendes ru tunge, min var ihvertfald, og der gik nok en uge, inden den var klar til og kunne vises frem .

sted,pris, og Kvalitet er ok

knus

https://annoncelight.dk/showad/233035

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 44 minutter siden:

Hejsa

Jeg har besøgt denne dame et par gange de sidste måneder, lad mig slå to ting fast fra start: Hun er slet ikke min type, hun levere det hun lover.

En aften jeg sad og skøjtede rundt på diverse sexsider for og lede efter noget sex i Aalbrog området , dukkede hende her op, jeg kunne ikke rigtig få nogen aftaler med andre, prøvede lidt forskelligt i Aalborg,men der kom aldrig rigtig noget retur svar, så jeg skrev til hende her - detver ganske vist en veninde, der svarer vores SMS,er,men skide være med det, når bare vi får svar.

Hun bor i en almindelig lejlighed , hvor hun både arbejder og bor 

helt normalt, hun er sød og tale med og billeder ligner hende, så gik vi ellers igang, havde bestilt 30 min med superfransk, og kæft hun sutter godt, hendes tunge er ru som en Jersey kalv, og hun laver bare vaccum så alt hvad der sidder af gammel " rust" - læs sæd ryger med ud, vi prøvede også en ganske almindelig missionær stilling,men jeg synes hendes mave var lidt i vejen.

Anden gang bestilte jeg bare superfransk, det var det samme hun gik bare løs på banditten og slikkede og sugede , så jeg måtte stoppe hende mange gange, efter alle de afbrydelse, på min foranledning, havde jeg lidt svært ved og komme, men hun blev ved, gik nok 10 min over tiden, tak

Hvis man er i et forhold er det nok dumt og besøge hende, pikken er bare rød som en rød pølse nogle dage efter, den gode behandling af hendes ru tunge, min var ihvertfald, og der gik nok en uge, inden den var klar til og kunne vises frem .

sted,pris, og Kvalitet er ok

knus

https://annoncelight.dk/showad/233035

Lad mig forstå det korrekt. 

Hun er ikke din type, men du vender tilbage da servicen er så ekstra god? :)

Det er altså god reklame. Man får helt lyst til en tur mod det nordjyske ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 12 minutter siden:

Lad mig forstå det korrekt. 

Hun er ikke din type, men du vender tilbage da servicen er så ekstra god? :)

Det er altså god reklame. Man får helt lyst til en tur mod det nordjyske ;) 

Jeps,  Nusgerrige Peter, jeg er foreløbeligt vendt tilbage en gang, fordi konceptet tiltaler mig, få et kongeblow, tænk på noget dejligt sex imellem, konen gør alt hvad du beder, - så hvorfor ikke. Jeg kans E hun søger arbejdesleje omkring Åbybro

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
happy9k skrev, den 5/8/2021 at 13:43:

Hvor jeg godt gad at møde hende :o

Hejsa

Hun har annonce på i dag, så bare kom afsted, det er hendes veninde der passer telefonen, som er lukket for i dag- lørdag aften

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 11 timer siden:

Hejsa

Hun har annonce på i dag, så bare kom afsted, det er hendes veninde der passer telefonen, som er lukket for i dag- lørdag aften

knus

Jeg tror ikke , du skal regne med at det er en veninde , der passer telefonen - det er nok snarere hendes pimp ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
narnia skrev, den 3.8.2021 at 18:10:

hejsa jeg vil gerne i kontakt med hende igen link til annonce siger annonce slettet 

Ja, det er ærgerligt annoncen allerede er væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...