Lake 686 Skrevet 31. Juli, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 49 minutter siden: Jeg kan huske noget lignende fra sidste år (eller var det forrige?), hvor en kvinde solbadede nøgen på en offentlig strand, og politiet blev tilkaldt og faktisk var ved, at få hende til at tage tøjet på, indtil hun fik dem til at tjekke lovgivningen. Sådan noget synes jeg bare er lidt trist, når regler og ordrer bliver udstedt uden at undersøge om der overhovedet er hjemmel for det. Ja, det var Fie Sommer. Hun er ikke til at hamle op med. Sagen med Fie Sommer handler om lovgivningen. Hun henholdt sig til at det er tilladt at være nøgen på stranden og i skoven, og det måtte betjentene give hende ret i. Det var godt nok en badebro og ikke selve stranden hun på, men det forhold betyder åbenbart ikke noget. Sagen med de to topløse kvinder er anderledes. For dér handler det ikke om Ordensbekendtgørelsen, for så skulle Politiet have været tilkaldt. Det handler om, hvad boligejeren tillader på sin ejendom, og der er man heldigvis kommet frem til at kvinderne må gøre som de vil. Jeg aner ikke om det er småborgerlighed der lå til grund for klagen, men det kan godt tænkes. Jeg kan næsten ikke forestille mig at der er tale om seksualforskrækkelse når det handler om topløshed. Redigeret 31. Juli, 2021 af Lake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2773 Skrevet 31. Juli, 2021 Da jeg var i 20 erne , boede jeg i en boligblok hvor der var meget lydt. på et tidspunkt fik jeg et par i 30 erne som naboer der virkeligt gav den gas verbalt når de havde sex. Det var fandme frækt at være med på en lytter,når jeg var alene , lidt akavet hvis mine forældre var på besøg mens naboerne gav den gas. Klagede aldrig over støjen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 31. Juli, 2021 Ja – det er jo tiderne som man ofte hørte i “Matador” der er tilsyneladende noget som aldrig ændrer sig, altså “tiderne” Jeg var teenager i 70’erne og ung i 80’erne, vi var alle vant til at se vores mor, moster, søster, kammeraters og veninders mor, søster, moster og alle mulige piger/kvinder’s bare bryster og ofte helt nøgen. Vi var alle vant til at se hvor forskellige bryster og kroppen er – store, små, store og små areola, osv. – tænker at de fleste piger den gang ikke var så kede af deres bryster og krop som mange unge gimper er i dag. Sjovt nok blev man i 1980 forarget over en tissemand, men ikke en helt nøgen kvinde på stranden – direkte på DR i den bedste sendetid hvor de små børn osse kikkede på – tør ikke tænke på hvis det klip var sendt her i 2021. https://www.dr.dk/drtv/se/husker-du-aartierne_-1980_264075 Ja – det er vist bare “tiderne” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg