Joey Joe Joe 2936 Skrevet 29. Juli, 2021 Det er da lige godt det værste billedfusk jeg har vært udsat for. Og jeg har ellers prøvet en del. Der overhovedet ingen sammenligning mellem de billeder i annoncen og kvinden man møder på stedet. Denne gang var jeg for liderlig til at gå igen, så røg i fælden. Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret. https://annoncelight.dk/showad/315947 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 29. Juli, 2021 Der ligger anmeldelser af pigen andre steder, i dem angives det billederne på annoncen er af hende. Kan tænkes at billederne er skiftet ud, men det lugter nu mere af at en af anmeldelsen ikke taler sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 29. Juli, 2021 Joey Joe Joe skrev, for 57 minutter siden: Det er da lige godt det værste billedfusk jeg har vært udsat for. Og jeg har ellers prøvet en del. Der overhovedet ingen sammenligning mellem de billeder i annoncen og kvinden man møder på stedet. Denne gang var jeg for liderlig til at gå igen, så røg i fælden. Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret. https://annoncelight.dk/showad/315947 Du valgte at blive selvom du kunne se at der var snyd med billederne. Vær dog en mand og forlad stedet med en bemærkning om billede snyd i steden for at hyle op herinde efter du valgte at blive og gennemføre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 29. Juli, 2021 Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden: Du valgte at blive selvom du kunne se at der var snyd med billederne. Vær dog en mand og forlad stedet med en bemærkning om billede snyd i steden for at hyle op herinde efter du valgte at blive og gennemføre. Kære Frodige Hvis du ikke har noget brugbart til tråden - så lad lige være med selv at hyle op herinde. Jeg advarer blot andre om ikke at gå i fælden. Der behøver vi ikke din forstyrrelse i tråden. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 29. Juli, 2021 Joey Joe Joe skrev, for 1 time siden: Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret. En ting er udseendet, men det kan en god og gedigen oplevelse godt kompensere for - den beskriver du desværre ikke, så går ud fra den nok heller ikke levede op til forventningerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 29. Juli, 2021 (edited) Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden: Det er da lige godt det værste billedfusk jeg har vært udsat for. Og jeg har ellers prøvet en del. Der overhovedet ingen sammenligning mellem de billeder i annoncen og kvinden man møder på stedet. Denne gang var jeg for liderlig til at gå igen, så røg i fælden. Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret. https://annoncelight.dk/showad/315947 Jeg har også været der. Billeder er af hende, da tatoveringer er de samme. Dog er der pyntet meget på billederne, så hun står ikke nær så skarpt og muligvis en fødsel siden, da bryster også er lidt slappe. Men kommer heller ikke igen. Dertil er oplevelse for ringe Redigeret 29. Juli, 2021 af JohnWayne86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 31. Juli, 2021 Det er cirka 23 til 24 % ægte billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connor87 0 Skrevet 13. August, 2021 Jeg besøgte hende, og billederne er 100% ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 13. August, 2021 Connor87 skrev, 1 time siden: Jeg besøgte hende, og billederne er 100% ægte Så har det været to forskellige piger med samme navn og sted. Ellers er er det ikke rigtigt hvad du skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 15. August, 2021 Jeg har også besøgt hende forleden. Det er tøsen på billederne. Men kroppen er meget sladden. Heller ingen gentagelse herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connor87 0 Skrevet 10. September, 2021 (edited) Joey Joe Joe skrev, den 13.8.2021 at 19:36: Som du kan se fra indlægget før mig. Dette er pigen fra billederne. Du har brug for briller Redigeret 10. September, 2021 af Connor87 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg