Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Farlige mails

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Jeg får virkelig mange af de her advarsler for tiden. Plejer at være en eller to i måneden. 
Har I andre der bruger mail til kunder også det problem. Og svarer I på dem. 
Det er helt almindelige e-mails navn og Gmail (og andre udbydere) 

Jeg aner ikke hvordan systemet sorterer dem.

Jeg har som regel valgt at trykke “den ser sikker ud og svare. Da jeg ikke ønsker nogen ikke får svar pga. evt forkert vurdering fra mailsystemer. Har så “flaget” mailen så jeg ved advarslen var der og har faktisk aldrig opnået en aftale med de pågældende “kunder” men omvendt heller ikke fået “skade” på hverken telefon eller pc.

Samtalerne er bare stoppet. 
Så udelukkende for at spare min tid på nyttesløse samtaler tænker jeg fremover at vælge, ikke at svare på de mails. 

Er du potential kunde og ser det her og ikke får svar personligt svar (ikke autosvar) indenfor 24 timer. Så fang mig herinde. Oplys din e-mail og jeg vil tjekke om advarslen er årsag til manglende svar. Eller du er blokeret. De der er blokeret burde dog vide der. Der er som regel en forklaring forud for blokering. 

Hvad gør I andre ignorerer i dem bare og undlader at svare?

D1347DA1-61D8-4E98-87F0-8D0472473219.jpeg

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint skriv, piger der annoncere, hvor kontakten kun er mail, ryger ofte i kategorien - fake..

Alle kan lynhurtigt oprette en mail konto, det er gratis og når de har hygget sig glemmer de den og så er den ikke længere- et telefonnummer, der skal ligesom laves en investering :rolleyes:

Tilbage til piger der kun kan kontaktes via mail - een ud af 10 eller 20 findes - hovedparten af annoncerne er døde en dag eller 2 efter de er lavet - om de er slettet af opretter eller af sitet eller.. - det ved jeg ikke, men jeg satser som oftest ikke på dem, men som du kan se så har jeg prøvet og fået nogle gode oplevelser ud af det - dog tror jeg lige som med sms du skal vurdere hvor realistiske de kan være og måske ikke prioritere dem for højt - jeg kan tage fejl :)

Håber naturligvis at der er piger det byder ind med deres erfaringer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Rolias ok ja det er jo så ikke særlig smart fra pigernes side. :( Det vidste jeg slet ikke.

Heldigvis har jeg rigeligt med henvendelser. Og stamkunder. Men er da nok vurderet fake fra nogen som du siger. 

Men min aktivitet herinde viser jo omvendt, at jeg stadig arbejder som GP ;)

Men jeg oplever så desværre omvendte fake kunder som laver en aftale, ikke dukker op og når jeg så spørger hvor de bliver af er mailkontoen slettet. Så det “trick” bruges begge veje rundt. 
Jeg kan kun ryste på hovedet og tænke de har for meget fritid. 

Om de med advarsler på potentielt er seriøse er svært at vide. Men noget i mailen må gøre advarslen “aktiveres”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 16 timer siden:

Jeg aner ikke hvordan systemet sorterer dem.

Hvilket system er det, der sorterer dem? Har du en antivirus med anti-phishing? 
Overvej om du overhovedet har gavn af det.

SweetMilf6630 skrev, for 6 timer siden:

Det vidste jeg slet ikke.

Vær obs på, at enhver bruger taler for sig selv. Der er mange forskellige indikatorer på om en annoncør er falsk - de færreste vil konkludere det om dig. Der har fx været en større gruppe polske piger på visitter i Kbh, som ikke har problemer med at man kun kan kontakte dem pr. mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Hvilket system er det, der sorterer dem? Har du en antivirus med anti-phishing? 
Overvej om du overhovedet har gavn af det.

Det er bare G-mail app’en på IPhone jeg bruger. Har ingen antivirus eller lignende på den. Og kan så vist jeg kan se, ikke pille ved indstillingerne. Er egentlig ikke bekymret for at svare på dem, men lidt spild af tid når det konstant er “useriøse” som alligevel ikke laver en aftale, men om det er en tilfældighed ved jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Det er bare G-mail app’en på IPhone jeg bruger.

Okay, det har jeg aldrig oplevet - jeg ved ikke om det er noget særligt for iOS-app'en, som jeg ikke selv bruger. Men den reagerer nok på mailadresser, som serveren sjældent får mails fra ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...