Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har siden i går aftes kigget på Danielas profil. Billederne taler for sig selv, men jeg var i meget tvivl om hvorvidt de holdt vand, da de var for sprøde til at være sandt. 

Efter en billedsøgning på Google, på det allerførste billede, finder jeg en tråd til en tysk hjemmeside, hvor hun er blevet anmeldt tidligere. Kommentarerne bekræfter billederne, men hun har vist fået et par hårde ord med sig, og at man slet ikke skulle forvente GFE behandling. 

Jeg valgte alligevel at tage kontakt til Daniela i eftermiddag, og jeg fik hurtig svar med adresse og tid.

I døren blev jeg mødt af en smilende og sød Daniela, ligesom på sine billeder. Hun er ikke så høj, meget petite og jeg vil skyde hende til at være omkring de 19-20 år - virkelig ungpige-guf. 

Jeg valgte standard pakken med en halv time til 800 kr.. Pengene skiftede hænder, og jeg fik lov til at tage et bad. Badeværelset var i sig selv ok, men der er noget renovation i huset, så helhedsbilledet er rimelig rodet, og der er beskidt på gulvet. 

Efter et kort skyl bliver jeg eskorteret tilbage til værelset. Daniela tager sin kjole og bh af - hun har de fineste og dejligste ungpige-bryster, som er bestemt berøringsvenlige. Vi får lagt os i sengen - på med kondomet og herefter blow. Jeg fik smagt hende og givet hende finger i lidt forskellige positioner og herefter videre til sex.

Under seancen var der ikke særlig meget øjenkontakt og ingen støn fra hendes side, men det var nu heller ikke GFE, jeg var ude efter. Efter to stillinger måtte jeg kapitulere og skyde kanonen, idet hun var rimelig stram forneden. Og efter endnu et kort skyl er jeg hurtig ude igen.

Hele oplevelsen varede omkring de 20 minutter - ikke den bedste oplevelse i min bog, men heller ikke den værste.

Som sagt så er Daniela sød, og hun har en guddommelig ungpige-krop, som ikke fås meget bedre.

Stedet ligger i Hvidovre og relativ indiskret kvarter med forholdsvis mange naboer (Men jeg kunne forestille mig, det ville være diskret om aften). Derudvoer, så huseres der mange personer på adressen. På vej ud af døren stødte jeg på flere personer, både mænd og kvinder/piger.  

Det er Daniela selv som passer telefonen - men jeg har indtryk af, at tidsbestilling ikke er nødvendig og man bare kan 'walk-in', da hun hverken skrev eller ringede, selvom jeg havde bestilt tid og var forsinket.

Alt i alt en ok oplevelse med en sød og dejlig ungpige.

Her er linket til den tyske side jeg fandt: https://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=281945 

Ungasiat

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

Havde ellers svoret at billederne var fake, da der er vandmærke på dem, som er forsøgt fjernet. 
På nogle af billederne ser hun petit ud og på andre er hun mere fyldig. Hvordan er virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Like a Stone skrev, 1 time siden:

Havde ellers svoret at billederne var fake, da der er vandmærke på dem, som er forsøgt fjernet. 
På nogle af billederne ser hun petit ud og på andre er hun mere fyldig. Hvordan er virkeligheden?

Hun er mere petite. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 2 timer siden:

Hun ser lidt buttede ud på billede 8, så hvilke billeder ligner hendes kropsform mest?

Hun er ikke skinny, men på ingen måde buttede. 2, 3 og 9 passer bedst ifht. irl. 

Nedenstående link har flere billeder af Daniela:

https://snatchlist.com/neu/daniela.3577/

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...