Hop til indhold
MeToo

Young European masseuse - Aalborg

Recommended Posts

hej forsøgte idag at få en aftale... total sær tøs.... aftalen var på plads med tid og alt...hun tilbyder også sex og blow og priser blev sendt... ca 3 timer før var alt på plads og jeg havde spurgt ind til om hvordan hun så ud osv. pludselig kom der en besked ca 20 min før aftalt mødetid at jeg ikke skulle komme...uden de store forklaringer... hun havde inden sendt adressen... hun blev derefter sær men spildte en god del tid på at vente på hende... måske derfor er der ingen .... vil ikke prøve igen efter de sære ting hun skrev... virker ikke helt normal 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi! 

I'm the "weird slut" and I reserve the right to choose the people with whom I spend my time....

Dear Bona99,

As I tried to explain to you, the day I canceled the appointment, I didn't like the way you spoke ...

I'm sorry but I don't want to spend time with people who think that if they tell me they leave me a negative review I will receive them.

Screenshot_20210731-133137_Messages.jpg

Screenshot_20210731-133141_Messages.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bona du er helt væk. Er ikke det mindste overrasket over at hun afviste dig. Lidt øv for dig når beviserne kommer ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har mødt hende og vil fortælle om deres oplevelser?

Hun virker meget sød og fornuftig på skrift, men har ikke lige haft tiden til selv at køre forbi endnu :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...