Guest Aros Skrevet 12. Juli, 2016 (edited) sanistål skrev, for 4 minutter siden: mon ikke det er jeres 1300,- hun har savnet Det ved vi sgu da godt, se de grinende smileys Det er jo det samme hun fyrer af overfor alle der har besøgt hende før, og noget thaipiger tit fyrer af hvis man besøger dem mere end et par gange. Selvfølgelig er det pengene hun har savnet Redigeret 12. Juli, 2016 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 12. Juli, 2016 sanistål skrev, for 1 minut siden: mon ikke det er jeres 1300,- hun har savnet Hov hov du ved ikke hvor speciel jeg er. venligst 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sanistål Skrevet 12. Juli, 2016 ved du tilfældigvis hvor man får den bedste massage .... gerne hård og effektiv...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 30. December, 2016 Var her i tirsdags Det var en dame (ikke is) der betjente mig. Fuck hvor en trold jeg fik, det var superfedt med en lang pirrende fornemmels og masse af sjov bagtil. Sjældent har jeg mødt en dame der var så naturligt våd som hende. Total damage 700kr men hver en øre værd. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 6. Januar, 2017 Nice. Var der en ordentlig og lang massage inden det sjove? Smed hun tøjet eller sneg du en finger op de våde trusser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 6. Januar, 2017 oxen skrev, for 34 minutter siden: Nice. Var der en ordentlig og lang massage inden det sjove? Smed hun tøjet eller sneg du en finger op de våde trusser? Massagen var blød fin pirrende trusse og nederdel faldt af helt naturligt der var super kemi venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 6. Januar, 2017 8000 skrev, for 48 minutter siden: Massagen var blød fin pirrende trusse og nederdel faldt af helt naturligt der var super kemi venligst 8000 Gode oplevelser får man nogle gange når tingene falder helt af sig selv. Trusser, nederdel, pirring og bagsjov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 27. Februar, 2017 Var forbi fredags. Blev serviceret af ophra. Hun kunne godt lide hvad vi lavede en fin serviceminded dame. Fin slank krop a skål som var modtagelige for kærtegn. Jeg kan godt lide stedet pga bad og faciliteter. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg