kingdane68 398 Skrevet 1. August, 2021 Jeg synes ikke, at jeg kan finde noget på hende her https://annoncelight.dk/showad/321696 Er der slet ikke nogen der forsøgt sig her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsenJesper 13 Skrevet 8. August, 2021 Ja har os kigget på den et par gange :) tror jeg giver hende en chance i løbet af ugen ingen andre der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 8. August, 2021 MadsenJesper skrev, for 3 timer siden: Ja har os kigget på den et par gange tror jeg giver hende en chance i løbet af ugen ingen andre der har været der? Jeg venter spændt så.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 11. August, 2021 Nu må der da snart være nogen der har taget "first ride"...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 12. August, 2021 Jeg har besøgt hende en 3-4 gange. Har kun fået blowjob af hende og det gør hun rigtig godt. Det er både dybt og vådt og med gagging. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskfyr 33 Skrevet 12. August, 2021 Nicolai1988 skrev, for 54 minutter siden: Jeg har besøgt hende en 3-4 gange. Har kun fået blowjob af hende og det gør hun rigtig godt. Det er både dybt og vådt og med gagging. sutter hun uden og er det med slug dor de 700? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 12. August, 2021 nordjyskfyr skrev, 1 time siden: sutter hun uden og er det med slug dor de 700? Jeg har givet 1000 kr for at hun sutter uden og komme ned i hendes hals. Hun kan tag den hårdt ned i hendes hals 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 12. August, 2021 Jeg overvejer meget kraftigt et besøg... Er hun anbefalelsesværdig og ér hun dansk? Er blevet snydt før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 12. August, 2021 happy9k skrev, for 14 minutter siden: Jeg overvejer meget kraftigt et besøg... Er hun anbefalelsesværdig og ér hun dansk? Er blevet snydt før. Ja jeg vil gerne anbefale hendes blowjob!! Og ja hun er dansk og hun har altid overholdt hendes aftaler med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 12. August, 2021 Hvor har du mødtes med hende og er det hende, man ser på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 12. August, 2021 happy9k skrev, for 23 minutter siden: Hvor har du mødtes med hende og er det hende, man ser på billederne? Har mødtes med hende i det fri omkring brønderslev, da hun ikke har eget sted og ja det er hende på billederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 12. August, 2021 Kan sgu ikke få fat i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 12. August, 2021 (edited) happy9k skrev, for 2 minutter siden: Kan sgu ikke få fat i hende Hun er mest på omkring fra kl 22 og frem. Redigeret 12. August, 2021 af Nicolai1988 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 12. August, 2021 Er det ok at ringe, eller er det sms? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 12. August, 2021 Det var så en mand, der tog telefonen... @Nicolai1988 what the actual fuck? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 13. August, 2021 happy9k skrev, for 19 timer siden: Det var så en mand, der tog telefonen... @Nicolai1988 what the actual fuck? Pas.. har kun sendt sms til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 13. August, 2021 Har hun en mand med, når hun kommer ud? for det er jo et enormt turn-off (for mig) Hvor kan man mødes med hende i det fri - i eller omkring Aalborg? Nogle erfaringer?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 20. August, 2021 Hun har brændt mig af to gange nu, på trods af hun bekræfter vores aftaler et par timer forinden. Fair nok det kan ske, men så kan man da i det mindste sige det. Hun vælger derimod total stilhed - perfekt måde at få god omtale på. Fandme useriøst - kan være der falder en anmelde af om min oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 14. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/329939 . Hun har fået ny annonce. Er der nogen der har kneppet hende? I tråden snakkes der kun om blowjob. Men hun vil jo gerne ha pik, skriver hun. :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 22. December, 2021 (edited) Ingen, der har haft samleje med hende? Ellers må jeg jo tage en for holdet. Redigeret 22. December, 2021 af SlikkeFrands Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 22. December, 2021 Ja, gør det. Vi venter spændt. :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 22. December, 2021 sejer skrev, for 18 minutter siden: Ja, gør det. Vi venter spændt. :-)) Jawohl... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan18764 8 Skrevet 2. Februar, 2022 Hvordan får I kontakt til denne skønne kvinde? Nogle der har et telefonnummer til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. Februar, 2022 Du skal over på snap står . Har du ikke,set det. Og så kan du godt regne med at du først skal købe en masse før du kan møde hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg