JJOH 259 Skrevet 2. August, 2021 Hej, er der nogen, som har besøgt hende og kan fortælle om hende? https://annoncelight.dk/showad/322443 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 2. August, 2021 Noget mistænksomt formuleret profil, og telefonnummeret tilknyttet til profilen har tidligere været anmeldt som svindel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 2. August, 2021 Slår du adressen op på krak, så bor der en kvinde der, men om det er hende kan jeg selvfølgelig ikke sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. August, 2021 (edited) Der er lidt info her: https://annoncelight.dk/showad/291217 Det er en anden annonce, men billedet der er på er identisk og samme adresse og mail men andet tlf-nummer. Redigeret 2. August, 2021 af 22 cm and thick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 9. August, 2021 22 cm and thick skrev, den 2.8.2021 at 18:41: Der er lidt info her: https://annoncelight.dk/showad/291217 Det er en anden annonce, men billedet der er på er identisk og samme adresse og mail men andet tlf-nummer. Tror, at den er ok, skrev lidt sammen med hende, er så bare ikke nået dertil endnu, med en aftale. Jeg var forbi for lige at tjekke omgivelsernes ud, og vinduerne er dækket af som på billederne, men prøv dog at skriv til hende. Om jeg når det i denne uge ved jeg ikke, men ellers skal jeg nok skrive om den er god nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 17. August, 2021 Jeg kan bekræfte at det er hende på billederne. udsat kvinde, men super flink. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 18. August, 2021 fraekfyrfyn skrev, for 8 timer siden: Jeg kan bekræfte at det er hende på billederne. udsat kvinde, men super flink. Hvad mener du med udsat, send evt. pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 233 Skrevet 18. August, 2021 fraekfyrfyn skrev, for 21 timer siden: Jeg kan bekræfte at det er hende på billederne. udsat kvinde, men super flink. Men du har mødt hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 25. August, 2021 Jeg har tidligere prøvet at kontakte hende på mail, men har ikke hørt tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 26. August, 2021 Hun har tidligere holdt til omkring Højby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 28. August, 2021 Er der nogle som har haft held med at få kontakt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrMadsrn 0 Skrevet 28. August, 2021 Hold jer fra det sted det spild a penge .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 28. August, 2021 MrMadsrn skrev, for 3 timer siden: Hold jer fra det sted det spild a penge .. Har du været der og vil du dele oplevelsen med os? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 7. September, 2021 ild i piben skrev, den 18.8.2021 at 21:43: Men du har mødt hende?? Ja det har jeg :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 7. September, 2021 FynDK skrev, den 18.8.2021 at 08:52: Hvad mener du med udsat, send evt. pb Nok lidt for glad for alkohol og lign. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg