Asp.73 23 Skrevet 3. August, 2021 Nu skal jeg på en arbejds tur til Odense. Er der noget jeg skal prøve? Har lidt kig på: Jolly Muna Sweet Anna Kan de anbefales? Tager gerne imod forslag og anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 3. August, 2021 Sweet Anna har masser af gode anmeldelser herinde, nåede hende ikke da hun var kbh, men tænker at jeg vil tjekke hende ud i odense. Jolly må du gerne skrive om hvis du vælger at se hende, hun ser bestemt sød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 5. August, 2021 skunken skrev, den 3.8.2021 at 21:19: Sweet Anna har masser af gode anmeldelser herinde, nåede hende ikke da hun var kbh, men tænker at jeg vil tjekke hende ud i odense. Jolly må du gerne skrive om hvis du vælger at se hende, hun ser bestemt sød ud. Jeg forsøgte mig med et møde med Jolly. Desværre er hun en af dem, som kræver et par selfies. Så det blev naturligvis et nej tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 9. August, 2021 NysgerrigePeter skrev, den 5.8.2021 at 09:09: Jeg forsøgte mig med et møde med Jolly. Desværre er hun en af dem, som kræver et par selfies. Så det blev naturligvis et nej tak. selfies, det skulle jeg så ikke, men ok oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 9. August, 2021 FynDK skrev, for 6 timer siden: selfies, det skulle jeg så ikke, men ok oplevelse. Jeg får fornemmelsen af, at jeg måske ikke kommunikerede direkte med hende selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 10. August, 2021 NysgerrigePeter skrev, for 11 timer siden: Jeg får fornemmelsen af, at jeg måske ikke kommunikerede direkte med hende selv. Det gør du, så hun svarede på en besked lige da jeg gik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 236 Skrevet 10. August, 2021 FynDK skrev, for 8 timer siden: Det gør du, så hun svarede på en besked lige da jeg gik. Man skriver med deres "Manager" aldrig pigen selv..og det er med stats-garanti, ved dette sted. De svare på managerens beskeder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg