TheJack 250 Skrevet 4. August, 2021 (edited) En oplevelse forleden gjorde, at jeg er blevet lidt nysgerrig på om nogle af Jer EG brødre er vendt om i døren og ikke besøgt GP’en som ellers planlagt pga at I mødte den tidligere kunde på vej ud fra et besøg. For mig er hygiejne altafgørende og jeg besøger kun velsoignerede kvinder. Derfor møder jeg altid nyvasket op og i rent tøj. Jeg ved godt at der selvfølgelig nogle steder kan tages bad, så er det jo helt okay. Det er heldigvis sjældent, at det er sket for mig, men det er dog sket 3 gange. Skal siges at jeg vel har besøgt GP’ ere i mere end 25 år, så det er ikke hver dag det sker heldigvis. Første eksempel ligger mange år tilbage, hvor jeg havde en aftale med en dansk GP (Valhalla). Dengang var det gængs med en telefonsvarer og hun nævnte at hun kun modtog velsoignerede mænd. Ikke desto mindre møder jeg en meget ildelugtende mand der lige har været på besøg. Jeg vidste godt hvem han var, da han var fra nabolaget og gik under tilnavnet John Hørm. Så jeg kørte med uforurettet sag videre. Andet eksempel. Skal besøge en meget populær GP i det østjyske. Hun har ikke badefaciliteter - kun et toilet og en håndvask. Jeg parkerer lige uden for klinikken og ser en meget snavset person i beskidt tøj forlade klinikken. Kort tid efter får jeg SMS og hun er klar. Jeg går ind og der lugter mildest talt forfærdeligt af gammel sved. Hun ser at jeg synes det lugter og hun siger frejdigt ja jeg har haft en kunde idag der kom lige fra arbejde. Så jeg sagde blot farvel og tak for idag. Sidste eksempel fra denne uge. Åbenbart lidt sprogforvirring der gør at jeg møder op hos en udenlandsk GP som jeg har besøgt før.mens hun har en kunde. Så efter hun åbner døren og signalerer 10 minutter sætter jeg mig i bilen og venter. Ud af døren kommer der så en mega usoigneret mand, der mest af alt ligner en misbruger. Han stiger op på en gammel damecykel og cykler væk. Altid har jeg set så fedtet hår og beskidte joggingbukser.. Tænker det er løgn at hun har haft ham iinden for som kunde.Hun tilbyder ægte kys, superfransk så jeg begyndte at fortryde min aftale. Men hun åbner døren og jeg spørger med det samme om det var en “client” som hun kalder det. Yes yes. Så er det at jeg totalt mister lysten til at få kys, superfransk mm. Ved selvfølgelig at der er kunder i butikken og jeg naturligvis ikke er den eneste ene, så naiv er jeg dog ikke. Kunne godt tænke mig om der er andre der har gjort det samme eller ? Redigeret 4. August, 2021 af TheJack Stavefejl 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 4. August, 2021 Jeg havde 100% gjort det sammen, har dog ikke oplevet det. Derimod har jeg oplevet en virkelig usoigneret gp åbne døren og jeg har der i døren sagt det vist var en misforståelse og gået igen. Oplevede jeg en gp tage klamme kunder ville hun ryge i min sorte bog med det samme, det er i mine øjne også et udtryk for manglende selvrespekt hos pigen og det har jeg ikke lyst til at deltage i. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 4. August, 2021 Ikke for at være lyseslukker, men gætter på at dem du omtaler sikkert er aktive brugere herinde. Jeg har selv været ude for det, men manden der kom ud så meget tilforladelig ud. lidt tyk og lidt ældre af dato. Men jeg tænkte nå ja det er jo mig selv om 10/15 år. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 4. August, 2021 (edited) skunken skrev, for 11 minutter siden: Ikke for at være lyseslukker, men gætter på at dem du omtaler sikkert er aktive brugere herinde. Jeg har selv været ude for det, men manden der kom ud så meget tilforladelig ud. lidt tyk og lidt ældre af dato. Men jeg tænkte nå ja det er jo mig selv om 10/15 år. Men nu kan du jo overhovedet ikke sammenligne "uattraktive" kunder med uhygienske/klamme kunder. Det er 2 vidt forskellige kategorier. Alle kan gå i bad, tage rent tøj på og børste sine tænder, det er ikke for meget at kræve. Redigeret 4. August, 2021 af Joneleth 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 5. August, 2021 (edited) Ny kommer jeg lige med et bidrag som mange gper kan nikke genkendende til. Der er faktisk flere nydelig ildelugtende mænd end dem i beskidt tøj og fedtet hår. Pæne mænd med dyre biler der har bremsespor i underbukserne mm og som har en rigtig kedelig attitude er der flere af ind i tror. Hvis pigen har bad så kunne det jo tænkes at de bader hos pigen. De kan nok ikke nå at få vasket og tørret deres tøj selvom pigerne også står for vask og rengøring af stederne de er. Og er ked af at sige det men selv dronningen sveder når det er varmt og der skal arbejdes. Vil man besøge piger der jobber for at få fyldt kontoen så er der ikke råd til at være kræsen. God dag til jer. Redigeret 5. August, 2021 af Frodige Ida 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4641 Skrevet 5. August, 2021 Fint emne, @TheJack, og også god perspektivering af @Frodige Ida. Har ikke selv oplevet noget tilsvarende, men det ville også være et turn-off for mig. Det er måske naivt, men jeg vælger at tro, at situationen nok også yderst sjældent vil opstå, fordi pigerne vel som udgangspunkt ikke tager gæster ind i samme minut som de har sagt farvel til gæsten før. Flere GPer har i andre tråde nævnt, at de lægger 30-45 minutter ind mellem hver gæst, og selvom det måske ikke gælder for alle, så vælger jeg at tro, at det er hovedreglen. I hvert fald i de segmenter, hvor jeg er gæst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. August, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 36 minutter siden: Fint emne, @TheJack, og også god perspektivering af @Frodige Ida. Har ikke selv oplevet noget tilsvarende, men det ville også være et turn-off for mig. Det er måske naivt, men jeg vælger at tro, at situationen nok også yderst sjældent vil opstå, fordi pigerne vel som udgangspunkt ikke tager gæster ind i samme minut som de har sagt farvel til gæsten før. Flere GPer har i andre tråde nævnt, at de lægger 30-45 minutter ind mellem hver gæst, og selvom det måske ikke gælder for alle, så vælger jeg at tro, at det er hovedreglen. I hvert fald i de segmenter, hvor jeg er gæst. Ikke naivt. Men omvendt kan man ikke generalisere. Som du selv antyder er der flere kategorier af piger. Forskellige måder at gøre det på. Hvis jeg satte mig i kundens sted ville jeg ikke som sådan vende om baseret på den foregående kunde, men mere fordi pigen jo umuligt selv har nået at bade, skifte sengetøj mm. Hvis den foregående forlader stedet når man ankommer. Der ville det ikke have betydning for mig om kunden så kørte væk i jakkesæt og BMW. Og trådstarter nævner at besøge en pige der slet ikke har bade faciliteter. Selv hvis der bruges kondom. Så må hun lugte fælt efter et par kunder. Nogen hiver jo kondom af og sprøjter på kroppen. Eller både kunder og gp har svedt. Og ja jeg kender godt til “trucker bad”, meeen…. Og ved gangbang mm bliver alle safter blandet i en stor pærevælling. Nogen kan li det andre ikke, og i min optik ikke noget man uvidende skal få tvunget ned over hovedet. Men i bund og grund er vi vel tilbage ved at pris og kvalitet hænger sammen, selvom nogen “dyre piger” måske også knokler på uden pauser “i dont know.” Men er jo en tilfældighed I ser en ulækker kunde gå. Der hvor de er væk, ved I ikke om kunden forinden i Jeres optik var ulækker. Men burde så også være uden betydning hvis pigen er nybadet og alt lugter friskt og lækkert. Ham der som nævnt lignede en misbruger ville nok, være over min grænse. Men selvfølgelig skal en håndværker kunne stoppe forbi og bruge sin middagspause med mig. Et hurtigt bad så går det fint, men som Ida siger tager de jo deres beskidte tøj på igen når de går. Redigeret 5. August, 2021 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. August, 2021 Jeg har faktisk tænkt tanken..... Og som det allerede her er sagt, hvis pigen er ren og selv dufter (og er) lækker, så går det jo nok. Især hvis man IKKE ser andre kunder. Jeg tog det egentlig som en selvfølge at pigen bader og rengører sig mellem hver kunde. Og så besøgte jeg en meget velanmeldt dansk pige i København. Hun lugtede af sved. Men vi ved jo alle at smukke piger sveder ikke (.......), og så tænkte jeg over om det nu var den tidligere kunde, der "smittede af". Det var det naturligvis ikke. Det var selvfølgelig bare pigen der lugtede af sved. Jeg har heller ikke besøgt hende siden. Af samme årsag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. August, 2021 tvr skrev, for 5 minutter siden: Jeg har faktisk tænkt tanken..... Og som det allerede her er sagt, hvis pigen er ren og selv dufter (og er) lækker, så går det jo nok. Især hvis man IKKE ser andre kunder. Jeg tog det egentlig som en selvfølge at pigen bader og rengører sig mellem hver kunde. Og så besøgte jeg en meget velanmeldt dansk pige i København. Hun lugtede af sved. Men vi ved jo alle at smukke piger sveder ikke (.......), og så tænkte jeg over om det nu var den tidligere kunde, der "smittede af". Det var det naturligvis ikke. Det var selvfølgelig bare pigen der lugtede af sved. Jeg har heller ikke besøgt hende siden. Af samme årsag. Ja, det burde være en selvfølge, at en glædespige samt kunden bader inden sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 5. August, 2021 TheJack skrev, for 14 timer siden: En oplevelse forleden gjorde, at jeg er blevet lidt nysgerrig på om nogle af Jer EG brødre er vendt om i døren og ikke besøgt GP’en som ellers planlagt pga at I mødte den tidligere kunde på vej ud fra et besøg. For mig er hygiejne altafgørende og jeg besøger kun velsoignerede kvinder. Derfor møder jeg altid nyvasket op og i rent tøj. Jeg ved godt at der selvfølgelig nogle steder kan tages bad, så er det jo helt okay. Det er heldigvis sjældent, at det er sket for mig, men det er dog sket 3 gange. Skal siges at jeg vel har besøgt GP’ ere i mere end 25 år, så det er ikke hver dag det sker heldigvis. Første eksempel ligger mange år tilbage, hvor jeg havde en aftale med en dansk GP (Valhalla). Dengang var det gængs med en telefonsvarer og hun nævnte at hun kun modtog velsoignerede mænd. Ikke desto mindre møder jeg en meget ildelugtende mand der lige har været på besøg. Jeg vidste godt hvem han var, da han var fra nabolaget og gik under tilnavnet John Hørm. Så jeg kørte med uforurettet sag videre. Andet eksempel. Skal besøge en meget populær GP i det østjyske. Hun har ikke badefaciliteter - kun et toilet og en håndvask. Jeg parkerer lige uden for klinikken og ser en meget snavset person i beskidt tøj forlade klinikken. Kort tid efter får jeg SMS og hun er klar. Jeg går ind og der lugter mildest talt forfærdeligt af gammel sved. Hun ser at jeg synes det lugter og hun siger frejdigt ja jeg har haft en kunde idag der kom lige fra arbejde. Så jeg sagde blot farvel og tak for idag. Sidste eksempel fra denne uge. Åbenbart lidt sprogforvirring der gør at jeg møder op hos en udenlandsk GP som jeg har besøgt før.mens hun har en kunde. Så efter hun åbner døren og signalerer 10 minutter sætter jeg mig i bilen og venter. Ud af døren kommer der så en mega usoigneret mand, der mest af alt ligner en misbruger. Han stiger op på en gammel damecykel og cykler væk. Altid har jeg set så fedtet hår og beskidte joggingbukser.. Tænker det er løgn at hun har haft ham iinden for som kunde.Hun tilbyder ægte kys, superfransk så jeg begyndte at fortryde min aftale. Men hun åbner døren og jeg spørger med det samme om det var en “client” som hun kalder det. Yes yes. Så er det at jeg totalt mister lysten til at få kys, superfransk mm. Ved selvfølgelig at der er kunder i butikken og jeg naturligvis ikke er den eneste ene, så naiv er jeg dog ikke. Kunne godt tænke mig om der er andre der har gjort det samme eller ? jo har vendt om efter en taxachauffør-type kom ud af opgangen... ikke specielt ulækker eller usoigneret men gav bare en klam følelse af at være et nummer i rækken - hvilket jeg udmærket ved jeg er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 5. August, 2021 Hmmm undre mig lidt over at man jo som aftale godt ved at man måske ikke er den første aftal hos os, så tænker da at med det i mente så skulle man jo kunne klare at sex har duft og det er nu svært at få det ud af rummet. Jeg har ikke aftaler efter hinnanden for jeg mener at vi skal have tid til at lufte ud, skifte sengetøj gå i bad og gøre klar til næste aftale og det skal der være tid til. Jeg vil også sige at jeg da godt ved at der er nogle kvinder som går lidt for hurtigt igennem med aftaler vi kan også fejle ikke for at forsvare dette for er bestemt ikke iorden. Håber at vi da kan give hinnanden den respekt begge veje at være rene og klar til aftalen. Rigtig smuk dag til jer alle både aftaler og os der går op i at gøre vores bedste for jer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 5. August, 2021 Hvis jeg har en gæst til blow så skal man ikke forvente andet en en omgang tandbørstning og håndvask fra min side af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 5. August, 2021 (edited) SweetMilf6630 skrev, for 8 timer siden: Men er jo en tilfældighed I ser en ulækker kunde gå. Der hvor de er væk, ved I ikke om kunden forinden i Jeres optik var ulækker. Men burde så også være uden betydning hvis pigen er nybadet og alt lugter friskt og lækkert. Det er så ikke sandt, enhver der har brug et minimum af tid i fitness centre ved at man kan udemærket godt lugte forskel på de folk der har ny sved der kun er 1-2 timer gamle, og dem der har marineret deres krop i sved og snavs de sidste 12-48 timer. Der er markant forskel på lugten. Og med hensyn til at det kun betyder noget om pigen er nybadet så er en tilsvarende analogi, at du ser en kok der konstant piller næse og rager sig i skridtet. Ja teknisk set betyder det ikke noget hvis han bare vasker hænder inden han tilbereder din mad. Men alligevel ville de fleste have et problem med at have en kok der havde sådan en tilgang til livet. Redigeret 5. August, 2021 af Joneleth 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 5. August, 2021 Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden: Hvis jeg har en gæst til blow så skal man ikke forvente andet en en omgang tandbørstning og håndvask fra min side af. Skal det så forstås at hvis jeg kommer til blow hos dig, så er det en reel mulighed at det bliver med store sved plamager under armene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 5. August, 2021 Joneleth skrev, for 5 minutter siden: Skal det så forstås at hvis jeg kommer til blow hos dig, så er det en reel mulighed at det bliver med store sved plamager under armene? Det skal der mere til før det sker. Men mon ikke jeg er gammel nok til at have styr på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 5. August, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Det skal der mere til før det sker. Men mon ikke jeg er gammel nok til at have styr på det. Jo du er sikkert gammel nok til at have styr på det hvilket lidt er pointen. Du siger man ikke kan forvente andet men det tror jeg man kan. Jeg er overbevist om at hvis du ikke overholdte gængse hygienske standarder så ville du gå i bad inden et blow. Selvfølgelig er der ikke nogen der siger du skal tage et fuldt bad imellem hvert håndjob, bare at du er hygienisk præsentabel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 5. August, 2021 Joneleth skrev, for 4 minutter siden: Jo du er sikkert gammel nok til at have styr på det hvilket lidt er pointen. Du siger man ikke kan forvente andet men det tror jeg man kan. Jeg er overbevist om at hvis du ikke overholdte gængse hygienske standarder så ville du gå i bad inden et blow. Selvfølgelig er der ikke nogen der siger du skal tage et fuldt bad imellem hvert håndjob, bare at du er hygienisk præsentabel. Præcis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 5. August, 2021 Skal siges at kys ikke ligefrem står i min dagsorden når jeg besøger GP. Kan simpelthen ikke ryste tanken om at der måske har været en håndfuld pikkemænd lige før mig. Og slet ikke hvis hun tilbyder CIM. så er den slags udelukket. Jeg selv går i bad lige inden jeg tager ud af døren og igen hos pigen, inden akten. hvis hun har bad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. August, 2021 Joneleth skrev, for 44 minutter siden: Det er så ikke sandt, enhver der har brug et minimum af tid i fitness centre ved at man kan udemærket godt lugte forskel på de folk der har ny sved der kun er 1-2 timer gamle, og dem der har marineret deres krop i sved og snavs de sidste 12-48 timer. Der er markant forskel på lugten. Og med hensyn til at det kun betyder noget om pigen er nybadet så er en tilsvarende analogi, at du ser en kok der konstant piller næse og rager sig i skridtet. Ja teknisk set betyder det ikke noget hvis han bare vasker hænder inden han tilbereder din mad. Men alligevel ville de fleste have et problem med at have en kok der havde sådan en tilgang til livet. Sådan set enig i begge udsagn. Forstår ikke lige samme hængen til det du citerer. Hvis jeg ser kokken så ja ad. Min pointe var jo netop de kunder han beskriver kan ha været derbuden han ser det. Og formår pigerne at opfriske både sig selv og rummet så meget, at ingen bemærker det, har hun styr på det. Det er i min optik helt og holdent problemet, at han/I overhovedet møder en anden kunde. For så har pigen ikke nået i bad. Og/men når jeg så læser Idas indlæg, så forstår jeg det på den måde, at efter er blowjob kan næste kunde ikke forvente andet end at det er børstet tænder og vasket hænder. Og hvis flere piger bruger den taktik kan de sagtens nå det mens en går ud og en anden kommer ind. Så intet er vel mere rigtigt end andet, bare man fremstår ren og lækker. Og oplever I piger som ikke lever op til forventningerne er det fair at gå. Men at dømme på kunden inden. Ja ingen forhindrer Jer i det…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 5. August, 2021 (edited) SweetMilf6630 skrev, for 29 minutter siden: Sådan set enig i begge udsagn. Forstår ikke lige samme hængen til det du citerer. Hvis jeg ser kokken så ja ad. Min pointe var jo netop de kunder han beskriver kan ha været derbuden han ser det. Og formår pigerne at opfriske både sig selv og rummet så meget, at ingen bemærker det, har hun styr på det. Det er i min optik helt og holdent problemet, at han/I overhovedet møder en anden kunde. For så har pigen ikke nået i bad. Og/men når jeg så læser Idas indlæg, så forstår jeg det på den måde, at efter er blowjob kan næste kunde ikke forvente andet end at det er børstet tænder og vasket hænder. Og hvis flere piger bruger den taktik kan de sagtens nå det mens en går ud og en anden kommer ind. Så intet er vel mere rigtigt end andet, bare man fremstår ren og lækker. Og oplever I piger som ikke lever op til forventningerne er det fair at gå. Men at dømme på kunden inden. Ja ingen forhindrer Jer i det…. Ja i den analogi er GPen kokken. Hvis du accepterer kunder der viser et markant brud på hygiejniske standarder, så er det selvfølgelig dit valg, men mange mænd ville have betænkeligheder med en GP der accepterer sådan kunder, også selv hvis hun er super frisk når man selv skal til. For mig er det ikke nødvendigvis et problem at se den forrige kunde og hun ikke har nået i bad for ofte siger hun blot, giv mig lige 5 minutter til at tage et bad. Jeg tror det også kan beskrives med et gammelt ordsprog, "du er det selskab du holder". Og nej det er ikke den absolutte sandhed altid, men der er en gran af sandhed i det. Til sidst, at sige at det ikke er et problem hvis du kan undgå at han opdager det ville aldrig nogensinde holde i noget andet område af dit liv. Det er jo det samme som at sige at utroskab kun er et problem hvis man bliver fanget. Redigeret 5. August, 2021 af Joneleth 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 5. August, 2021 Joneleth skrev, for 3 minutter siden: Ja i den analogi er GPen kokken. Hvis du accepterer kunder der viser et markant brud på hygiejniske standarder, så er det selvfølgelig dit valg, men mange mænd ville have betænkeligheder med en GP der accepterer sådan kunder, også selv hvis hun er super frisk når man selv skal til. For mig er det ikke nødvendigvis et problem at se den forrige kunde og hun ikke har nået i bad for ofte siger hun blot, giv mig lige 5 minutter til at tage et bad. Jeg tror det også kan beskrives med et gammelt ordsprog, "du er det selskab du holder". Og nej det er ikke den absolutte sandhed altid, men der er en gran af sandhed i det. Jeg tror at mange mænd har en livlig fantasi om hvordan en gp arbejdsdag er men den holder sjældent stik. Jeg har nogle gæster som måske for nogen ser pjaltet ud. De får naturligvis et bad hos mig så er det ikke et problem . Og de er de sødeste og varmeste gæster. Tænker på mig og ikke kun sig selv. Mænd der kan føres en fornuftig samtale med. Mænd der har brug for at mærke en varm krop og omsorg. Har skam også mød den flotte lækker mand der bare var et røvhul. Kneppede som et fjols og lugtede af loft ud af munden plus han var en klaphat at høre på. For deres vedkommende er det en engangs forestilling at besøge mig da de bliver blokeret. Jeg syntes ærlig talt at det er bunden at kommentere på andre gæster og dømme gper derud fra. Det siger meget om dig/jer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. August, 2021 Joneleth skrev, for 21 minutter siden: Ja i den analogi er GPen kokken. Hvis du accepterer kunder der viser et markant brud på hygiejniske standarder, så er det selvfølgelig dit valg, men mange mænd ville have betænkeligheder med en GP der accepterer sådan kunder, også selv hvis hun er super frisk når man selv skal til. For mig er det ikke nødvendigvis et problem at se den forrige kunde og hun ikke har nået i bad for ofte siger hun blot, giv mig lige 5 minutter til at tage et bad. Jeg tror det også kan beskrives med et gammelt ordsprog, "du er det selskab du holder". Og nej det er ikke den absolutte sandhed altid, men der er en gran af sandhed i det. Til sidst, at sige at det ikke er et problem hvis du kan undgå at han opdager det ville aldrig nogensinde holde i noget andet område af dit liv. Det er jo det samme som at sige at utroskab kun er et problem hvis man bliver fanget. For det første vil jeg lige pointere at jeg ikke selv tager uhygiejniske kunder. Jeg mener bare ikke at det ene er mere rigtigt eller forkert end andet. Men som sagt en håndværker der var i bad inden job og lige tager en hurtigt bad hos mig også er fint. Eller en der har kørt langt på en varm sommerdag eller lign. Og dermed må I også gerne vende om pga af det. Men hvis jeg satte mig i jeres sted, tror jeg at jeg ville gå til døren og dømme ud fra pigen. Især fordi hvis vi tænker i hvis og hvis og hvis.. kan tilfældet være det var et familiemedlem. Det kan være en kunde der var afvist af en anden pige i samme lejlighed. Osv. Og ja utroskab er kun et problem hvis det bliver opdaget eller har vi jo ingen kunder He He. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 5. August, 2021 Tak for de gode kommentarer. I bund og grund synes jeg det handler om gensidig respekt for hinanden og en del af dette er for mig at man er renvasket, velsoigneret mm. Som skrevet er det heldigvis sjældent det sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. August, 2021 TheJack skrev, for 7 minutter siden: Tak for de gode kommentarer. I bund og grund synes jeg det handler om gensidig respekt for hinanden og en del af dette er for mig at man er renvasket, velsoigneret mm. Som skrevet er det heldigvis sjældent det sker Selvfølgelig handler det om respekt. Men det er forskelligt hvor åbentsindede og rummelige folk er. Jeg har en del jeg bader sammen med og så er ingen af os nyvasket ved ankomst. Og måske han også forlader stedet i lidt beskidt tøj. Nogen ankommer i joggingtøj osv. det før dem ikke til dårlige mennesker. Det eneste jeg har oplevet er lidt overvægtige mænd som ikke lige havde fået vasket alle folder 100%. Og var altså ikke værre end de få minutters blow kunne overleves. Og var ikke en stank er fyldte hele rummet. Eller en som ikke havde den bedste smag i munden. Så var der bare ikke flere kys og han blev høfligt bedt være mere opmærksom på det næste gang. Jeg har ikke, men burde måske have reserve tandbørster eller mintpastiller til nødstilfælde. Og nu vil din teori om manglende selvrespekt hos pigen allerede tænke føj hun knepper overvægtige mænd. Ja for jeg dømmer ikke på udseende men på personlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 5. August, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden: Selvfølgelig handler det om respekt. Men det er forskelligt hvor åbentsindede og rummelige folk er. Jeg har en del jeg bader sammen med og så er ingen af os nyvasket ved ankomst. Og måske han også forlader stedet i lidt beskidt tøj. Nogen ankommer i joggingtøj osv. det før dem ikke til dårlige mennesker. Det eneste jeg har oplevet er lidt overvægtige mænd som ikke lige havde fået vasket alle folder 100%. Og var altså ikke værre end de få minutters blow kunne overleves. Og var ikke en stank er fyldte hele rummet. Eller en som ikke havde den bedste smag i munden. Så var der bare ikke flere kys og han blev høfligt bedt være mere opmærksom på det næste gang. Jeg har ikke, men burde måske have reserve tandbørster eller mintpastiller til nødstilfælde. Og nu vil din teori om manglende selvrespekt hos pigen allerede tænke føj hun knepper overvægtige mænd. Ja for jeg dømmer ikke på udseende men på personlighed. Nej jeg har ingen teori om manglende selvrespekt hos piger. Det handler om, hvad jeg trods liderlighed og sexlyst vil byde mig selv. Hvad pigen gør bestemmer hun naturligvis selv og det blander jeg mig uden om. Jeg reagerer blot ved at gå og finde et andet sted da jeg ser det er en åbenlys misbruger, der forlader stedet. Han har selvfølgelig ligeså meget lov til at besøge hende som jeg og jeg ser bestemt ikke ned på ham fordi han er misbruger. Jeg vil blot ikke udsætte mig selv for måske at pådrage mig fx hepatitis som en del misbrugere har. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg