Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde egentlig besluttet mig for, ikke at skrive denne anmeldelse. Af flere grunde, men det vender vi tilbage til.

Forleden efterspurgte jeg en dansk eller svensk, ung, slank pige til GFE. Det gav lige præcis NUL svar, så jeg begynde at søge selv.

Jeg faldt over en pige, som så virkelig dejlig ud, og som opfyldte mine kriterier: dansk, ung, slank..
Jeg fik booket en tid hos hende og ledte derefter efter andres beretninger i dette forum. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for omtalerne af hende hævede hende nærmest til gudinde-status. Tankerne begyndte at flyve gennem mit hoved. Kunne jeg få samme kemi med hende, som alle de andre? Hvad nu hvis hun har en dårlig dag? Kan hun virkelig levere så meget hver gang? Hvorfor har ingen anbefalet hende, da jeg spurgte? 

Det ændrede dog ikke på, at jeg glædede mig til at møde hende. Hun var jo dansk, ung, slank. De kvaliteter jeg drømte om.

Dagen oprandt og jeg glædede mig til at møde hende. Jeg tog et grundigt bad hjemmefra og begav mig afsted mod hendes lille hytte. Stadig med håbet om at få mit livs oplevelse - og frygten for at det ikke villle blive "godt nok". Jeg er ikke så erfaren indenfor dette område, så jeg vidste ærligt talt ikke helt, hvad jeg kunne forvente. Den sidste GFE jeg fik var lidt uentusiastisk og kedelig (præcis som ekskæresten). En af den slags oplevelser, som hverken fortjener ris eller ros.

Men da Filippa åbnede døren, var alle bekymringer borte. Hun er blevet omtalt utallige gange før i dette forum, så derfor ønskede jeg egentlig ikke at tilslutte mig koret af liderlige mænd, som hylder hendes skønhed. Men hendes skønhed fortjener hver en hyldest den kan få. Hun var alt hvad jeg havde drømt om. Bare det at se hende, gjorde at jeg syntes det var pengene værd.

Hun er det yndigste pigebarn med en fantastisk dejlig krop og et vidunderligt smil, der stråler ud af øjnene og fylder hele rummet. Hun nyder sex og samvær. Det kan der ikke herske tvivl om.

Og selve akten? Den skal vi ikke tale om, men det var på alle måder den bedste, mest ægte og nærværende kæresteoplevelse, jeg nogensinde har prøvet - ekskærester inklusive!
Det var som om hun fra første minut var i total synk med mig. Vidste præcis hvad jeg ville have og hvordan jeg ville have det. Hun spurgte ikke, men gjorde det bare. (Vil alle mænd det samme, eller var hun virkelig så god til at læse mig?)

Bagefter skyndte jeg mig at booke en tid mere hos hende, mens vi lå og kyssede og kælede, så nu kan jeg gå og glæde mig til lidt mere tid i hendes selskab.
Det er helt sikkert en pige, man ikke kan få nok af. Desværre ødelægger hun GFE for alle andre piger, for jeg tror de vil have meget svært ved at leve op til den form for nærvær og autenticitet, som hun leverer.

Så derfor ønskede jeg ikke at skrive om hende. 
Faktisk synes jeg bare I skal holde jer væk, så jeg kan få hende for mig selv.

Men skulle du være heldig at få en tid hos hende, så glæd dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Tak for en god anmeldelse. Jeg prøvede at kontakte hende i dag. Det lykkedes overhovedet ikke.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede for et par uger siden. Jeg var ude en uge i forvejen, og det lykkedes ikke at komme igennem. Hun er formentlig en efterspurgt pige! Det er nu lykkedes flere gange før, og hun er fuldkommen vidunderlig at være sammen med, så op på hesten igen. :)

De smukkeste steder på jorden er ikke nødvendigvis de lettest tilgængelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 1 time siden:

Jeg havde egentlig besluttet mig for, ikke at skrive denne anmeldelse. Af flere grunde, men det vender vi tilbage til.

Forleden efterspurgte jeg en dansk eller svensk, ung, slank pige til GFE. Det gav lige præcis NUL svar, så jeg begynde at søge selv.

Hun er det yndigste pigebarn med en fantastisk dejlig krop og et vidunderligt smil, der stråler ud af øjnene og fylder hele rummet. Hun nyder sex og samvær. Det kan der ikke herske tvivl om.

Og selve akten? Den skal vi ikke tale om, men det var på alle måder den bedste, mest ægte og nærværende kæresteoplevelse, jeg nogensinde har prøvet - ekskærester inklusive!
Det var som om hun fra første minut var i total synk med mig. Vidste præcis hvad jeg ville have og hvordan jeg ville have det. Hun spurgte ikke, men gjorde det bare. (Vil alle mænd det samme, eller var hun virkelig så god til at læse mig?)

Tillykke med at du har haft et dejligt møde med Filippa. Skøn beretning, og der er jo intet som når kemien virkelig er til stede.

Der har for nylig været en del forespørgsler om GFE oplevelser i København, og det er måske derfor du ikke har fået nogen svar. Dem som ved noget har jo "allerede svaret" i en tidligere efterlysning. Søgefunktionen er din ven.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/140411-den-bedste-gfe-kbh-har-at-byde-på/?tab=comments#comment-1302545

https://www.eroguide.dk/forum/topic/139169-gfe-nogen-som-i-anbefale/?tab=comments#comment-1293955

https://www.eroguide.dk/forum/topic/139020-bedste-gfe-oplevelse/?tab=comments#comment-1293037

Du må endelig ikke afholde dig fra at skrive anmeldelser, og skriv gerne når du har været på genbesøg. Det er igennem dem at vi kan finde de dejlige oplevelser og undgå de triste og akavede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...