Hop til indhold

Recommended Posts

https://70210026.dk/alice

Jeg syntes efterhånden jeg selv har prøvet mange forskellige oplevelser I denne her "hobby". Og jeg mener selv at det er vigtigt at pointere når nogle går ud over alle grænser.

Alice er et gammelt 13 tal. Plain and simple. Jeg har været verden over og besøgt mange forskellige danske piger gennem årene og den eneste der kommer I nærheden af hvor sød Alice er, er nok Laura som desværre er stoppet hos Seductiongirls/Romantica.

Da hun kom ind af døren var hun lige fra første øjeblik sød og smilende. Jeg skulle have en time og hun tog glad imod pengene. Da hun så hurtigt kom tilbage var det som at blive overfaldet af en kæreste der ikke havde set en I flere år.

Hendes mis er dejlig stram og suger pikken ind. Og hendes bryster er dejlig bløde og piercede.

Og hold på hat og briller nu, fordi hun er satme en haj I sengen. Med kys, og kærtegn vil hun ride en ihjel indtil man er drænet. Hun løb konstant hendes hænder rundt på kroppen og holdte I hånden under flere akte som giver en følelse af nærvær.

Hun kredser omkring en og har super meget energi (arbejder kun hver anden mandag). Indtil man vitterligt ikke kan mere.

Når hun så har drænet en, som en vampyr. Så er hun utrolig hyggelig at snakke med og er en joke maskine.

Hun kan varmt anbefales. Inden hun nok forsvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en rigtig dejlig pige! 

Tak for anmeldelsen.

I teksten står der "glansfulde blondine lokker, men på billedet er Alice mørkhåret/brunette?" 

Kys og kærtegn er dejlige.

Elsker den følelse af når missen "suger ens pik fast i et lock-greb". Lærke samme sted kan præcis det samme. Kan ikke huske med norske Chloé..

Var det "vilde kys" måske med tungen og på kroppen eller mere "tantekys" som man kan give sin exkæreste?

"Inden hun nok forsvinder", skriver du. 

Tror du Alice stopper i branchen når udfannelsestederne starter igen her i august/september?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er blondine nu. Det undrede mig også.

Det er tungekys og på kroppen. Men jeg tror nok man skal være uden skæg desværre.

Som de fleste studenter er hun har nok kun I et års vindue. Plus minus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LittleGreen skrev, for 25 minutter siden:

Hun er blondine nu. Det undrede mig også.

Det er tungekys og på kroppen. Men jeg tror nok man skal være uden skæg desværre.

Som de fleste studenter er hun har nok kun I et års vindue. Plus minus.

Der kunne PG måske godt lige rette lidt i teksten når pigerne ændrer hårfarve. Ikke for at tage noget fra Alice som bestemt ser smuk ud på billederne.

Hmm..Syntes ellers der på nettet er beskrevet at piger når de kigger efter mænd ( selv når de er i et forhold) elsker skæg (meget og også lidt), da de virker mere trofaste og voksne..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Der kunne PG måske godt lige rette lidt i teksten når pigerne ændrer hårfarve. Ikke for at tage noget fra Alice som bestemt ser smuk ud på billederne.

Hmm..Syntes ellers der på nettet er beskrevet at piger når de kigger efter mænd ( selv når de er i et forhold) elsker skæg (meget og også lidt), da de virker mere trofaste og voksne..

Jeg har nu også samme erfaring med hen hold til skæg. Men det er jo op til pigen.

Tror nu de har ændret teksten på hendes profil tekst. Som egentlig er den samme tekst hun brugte hos cassiopeiastars, men med den lille detalje ændret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FKACalletski

Fik også besøgt Alice. Super fantastisk at der af og til stadig dukker en lille sexet studine op i ny og næ - jeg er solgt! Sød, naturligt og fnisende ungpige der på ingen måde lod til at have noget imod at blive begæret af en herre sidst i 30'erne som dårligt kunne styre sin begejstring :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...