Pikken 69 145 Skrevet 7. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/324781 Nogen erfaring?"Hun" er vældig overrasket når man kontakter hende på snap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 7. August, 2021 Hvis nogen har oprettet dette uden hendes vidende (hævn), bør du melde det til politiet. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 145 Skrevet 7. August, 2021 amatør skrev, Lige nu: Hvis nogen har oprettet dette uden hendes vidende (hævn), bør du melde det til politiet. mvh Hun vidste ikke hvad AL stod for og skrev det til hende samt tlf nummeret... Hun skrev "fu..." af..He he.Tror også der er lidt lusk her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 7. August, 2021 Jeg prøvede det med en i sidste uge det er nok en ex som står bag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 7. August, 2021 amatør skrev, for 1 time siden: Hvis nogen har oprettet dette uden hendes vidende (hævn), bør du melde det til politiet. mvh Tror hun får mere ud af at selv melde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 7. August, 2021 Så är den nu rapporterad till AnnonceLight som Fake och Trakkasseri... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 145 Skrevet 7. August, 2021 Bull1958 skrev, 1 time siden: Jeg prøvede det med en i sidste uge det er nok en ex som står bag Tror jeg nemlig også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg