faffans 14 Skrevet 10. August, 2021 Hej alle sammen. Mit arbejde bringer mig til smilets by Århus i et par dage på fimaets regning, og ville høre efter om der er nogle lokaler der kan anbefale den bedste thai massage med FP i århus området. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kok Skrevet 10. August, 2021 Sandy . Annoncer på annoncelight. Hendes annonce Har været på idag, men er væk lige nu, se om den ikke kommer igen. Jeg vil være meget ked af ikke at kunne møde hende igen. har besøgt hende, efter at have læst anmeldelser herinde, og hold da op hvor er hun sød, smuk og rigtig god til at give massage og det andet. det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende. ps. Hvis du kommer udenbys fra, så sørg for at downloade easy park eller lignende til at betale for parkering. overvejer at skrive en anmeldelse, men er lidt bange for det da jeg er ny, og fine anmeldelser fra nye har det med at få en lidt hård medfart, og i nogle tilfælde kan jeg se at det er berettiget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 11. August, 2021 Kok skrev, for 12 timer siden: Sandy . Annoncer på annoncelight. Hendes annonce Har været på idag, men er væk lige nu, se om den ikke kommer igen. Jeg vil være meget ked af ikke at kunne møde hende igen. har besøgt hende, efter at have læst anmeldelser herinde, og hold da op hvor er hun sød, smuk og rigtig god til at give massage og det andet. det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende. ps. Hvis du kommer udenbys fra, så sørg for at downloade easy park eller lignende til at betale for parkering. overvejer at skrive en anmeldelse, men er lidt bange for det da jeg er ny, og fine anmeldelser fra nye har det med at få en lidt hård medfart, og i nogle tilfælde kan jeg se at det er berettiget. Sandy er et rigtig godt bud og kom du bare ind i kampen @Kok anmeldelser er altid velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 11. August, 2021 Er det denne pige der omtales positivt? https://annoncelight.dk/showad/296862 Hvor ca. i Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 11. August, 2021 bigfoot skrev, for 1 minut siden: Er det denne pige der omtales positivt? https://annoncelight.dk/showad/296862 Hvor ca. i Aarhus? Ja Langenæs 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 11. August, 2021 Gip hos PP Thaimassage i Thorvaldsensgade er min klare anbefaling. hun er fræk og i mine øjne også lækker. PP og Gip har ingen annoncer/links. Men søg på PP her på siden evt.. god tur til smilets by - håber du finder frem til noget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg