Hop til indhold
the latin lover

sexy-emilly-big-offer-30min-just-500-included-megafransk

Recommended Posts

Hej logebrødre !

Emily er blevet anmeldt en del gange her på siden ( mest gode anmeldelser og derfor valgte jeg lige netop Emily, da jeg ofte er blevet skuffet af piger der ikke ser ud som på deres profil- bliver aldrig- eller kvinder der ser knald godt ud, men ikke holder hvad de lover eller føler de bare skal have akten overstået....), men vist ikke på det seneste, derfor min anbefaling af den dejlige søde kvinde hvis man er til mere " petite kvinde  ".

Hun hører til i udkanten af Frederiksberg, nærmere Nørrebro tæt på Novo Nordisk på Nørrebro.

Af få sat en aftale i stand, tog desværre 2 dage, da hun er åbenbart godt besøgt. Men lidt tålmodighed lykkedes det mig, at booke en tid hos hende og det var alt besværet og ventetiden værd.
Emily skriver hun er 31 år og det passer nok meget godt. 
Hun kommer fra Grækenland og har været on and off i København gennem de sidste år. 
Hun poster vistnok ikke nye billeder på hendes profil, men jeg synes billederne ikke er misvisende alligevel.  
Hun skriver hun er 1,50 m og vejer 50 kg og har A cup bryster og det passer. " Ikke en skønhed, men en pæn charmerende, naturlig kvinde   " , der absolut tændte mig. 
Jeg valgte 30 min for 500 kr, det man som regel får 15 min, så man kan være nervøs for man får " en discount oplevelse ", men synes det var en af mine bedste oplevelser.
Det jeg vil fremhæve, uden at gå i detaljer i de 30 minutter, at Emily tog sig god tid ( aldrig følte jeg hun kiggede på klokken eller pressede mig ), jeg fik lov til at bestemme " slagets gang  ", hvad jeg ønskede og i hvilken rækkefølge.  
Emily er ikke berøringsangst, medlevende, engageret, tungekysser dejligt som en kæreste, giver dejligt øko blow med støn, siger hvordan hun vil have det og sagde hun nød akten. Forskellige positioner, dejlig stram f...e og man har lov til at sprøjte i hendes mund som afslutning....

Ønsker du en god oplevelse uden stress med en en pæn charmerende, naturlig kvinde så synes jeg, du skulle skynde dig, at booke en tid med Emily uden at blive ruineret..... og " du får fuld valuta for pengene.... " 

Hun bliver i Danmark i ca 14 dage endnu,  før hun kommer tilbage til Danmark midt i September.

Tak for en dejlig oplevelse Emily !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi Emilly her til aften. Hun er sgu sød og dejlig og god til at fornemme, hvad der tænder en. Stemningen er afslappet, og det er altid hyggeligt at småsludre med hende. Jeg har lidt en fetish med at snakke, mens jeg knalder, og den er Emilly helt med på, så vi hyggesnakkede os igennem diverse stillinger :D jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg synes sgu bare det er frækt og intimt at knalde, mens man snakker sammen, og så får det mig også til at slappe helt af. Det er bestemt ikke alle gp'er, der er med på eller kan dette, men Emilly er en lille perle, der bare kan lide at gøre det, som man tænder på.

Jeg havde også snuppet hendes supertilbud på 30 minutter til 500, og vi hyggede os sammen i en god halvtime uden stress eller begrænsninger. Til sidst sidder hun på knæ foran mig på en lille pude, mens hun tigger mig om at komme i munden på hende, mens hun giver et godt afsluttende blæs og håndjob med en masse spyt. Og hun fik, som hun bad om... kæft det er frækt! :P

En lille sjov detalje. Jeg ankommer gerne ret spot on til det aftalte tidspunkt, når jeg skal besøge en gp. Det samme gjorde jeg i dag hos Emilly. Hun var åbenbart lidt forsinket, for da jeg er på vej hen mod døren, bliver den åbnet og ud kommer, hvad der ligner en glad og tilfreds broder. Vi står næsten lige over for hinanden og kigger hinanden kort i øjnene, og der ingen tvivl i vores blikke om, at han ved, at jeg ved, hvad han lige har lavet - og jeg ved, at han ved, hvad jeg skal til at lave :D jeg griner af situationen og siger pænt hej til ham. Han var måske en smule forlegen, da han skyndte sig videre uden at svare. Kunne være sjovt, hvis det var en broder her fra forummet, måske var det dig Latin Lover?

Men i forhold til Emilly, så får hun min varmeste anbefaling, og som ButterflyMan skriver, så er der ingen grund til at tager en spiller alene, når Emilly er i byen ;)

Redigeret af Converge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Converge skrev, for 7 timer siden:

ud kommer, hvad der ligner en glad og tilfreds broder. Vi står næsten lige over for hinanden og kigger hinanden kort i øjnene, og der ingen tvivl i vores blikke om, at han ved, at jeg ved, hvad han lige har lavet - og jeg ved, at han ved, hvad jeg skal til at lave :D jeg griner af situationen og siger pænt hej til ham. Han var måske en smule forlegen, da han skyndte sig videre uden at svare. Kunne være sjovt, hvis det var en broder her fra forummet, måske var det dig Latin Lover?

Converge skrev, for 7 timer siden:

Nej det var ikke mig converge !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...