Jernsvinet 13848 Skrevet 2. August, 2013 Ang. viewtopic.php?f=4&t=7464 Når der nu for 7. gang spørges om det samme - må man så hive sine gamle svar frem og klippe klistre - og for man point for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 2. August, 2013 Ja naturligvis, hvis det kan hjælpe brugeren med at få et godt svar :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 2. August, 2013 Kunne den kære admin ikke lave banneret for konkurrancen lidt mindre og evt smide den op ved siden af eroguide logoet. Jeg syntes ikke ligefrem det pynter på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 2. August, 2013 Kunne den kære admin ikke lave banneret for konkurrancen lidt mindre og evt smide den op ved siden af eroguide logoet. Jeg syntes ikke ligefrem det pynter på siden. I min optik er motivet et billede af en meget atraktiv kvinde i en meget lokkende positur og øjet dvæler længe og drømmende ved det . Når det er sagt så kunne jeg også godt tænke mig at siderne er lidt neutrale så jeg ikke skal høre på hustrus, svigerdatters eller andres kommentarer om de smukke, uopnåelige kvinder jeg kigger på Jeg er jo også godt klar over at Trine skal have reklame for sin deltagelse ... Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 2. August, 2013 I min optik er motivet et billede af en meget atraktiv kvinde i en meget lokkende positur og øjet dvæler længe og drømmende ved det . Når det er sagt så kunne jeg også godt tænke mig at siderne er lidt neutrale så jeg ikke skal høre på hustrus, svigerdatters eller andres kommentarer om de smukke, uopnåelige kvinder jeg kigger på Jeg er jo også godt klar over at Trine skal have reklame for sin deltagelse ... Venligst Spunsen/Bundstokken Lige præcis. På min computer har jeg dog muligheden for at fjerne banneret og har også gjort det. Dette er dog ikke en mulighed på en mobil. En anden ting er at jeg ikke lige umiddelbart har nogen interesse i konkurrencen og derfor heller ikke så meget interesse i at kigge på banneret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. August, 2013 Ang. viewtopic.php?f=4&t=7464 Når der nu for 7. gang spørges om det samme - må man så hive sine gamle svar frem og klippe klistre - og for man point for det?Arj, Gu' må du da ej. Ellers hiver jeg mine alenlange anmeldelser frem, og så bliver det værst for dig selv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2013 Arj, Gu' må du da ej. Ellers hiver jeg mine alenlange anmeldelser frem, og så bliver det værst for Jer selv! Dixit.Nu har Jernsvinet 'fået lov til genbrug´af Admin som det fremgår ovenfor, men derfor behøver du jo ikke 'berige' os med genbrug fra dit arkiv selvom der sikkert er masser af muligheder med mere end 1800 indlæg, altså mere end 3 daglige indlæg i gennemsnit fra dag 1. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13848 Skrevet 2. August, 2013 Nu har Jernsvinet 'fået lov til genbrug´af Admin som det fremgår ovenfor, men derfor behøver du jo ikke 'berige' os med genbrug fra dit arkiv selvom der sikkert er masser af muligheder med mere end 1800 indlæg, altså mere end 3 daglige indlæg i gennemsnit fra dag 1. Mvh smo HeHe, med lid hovedregning, så har jeg flere indlæg pr. dag end X - det skal fejres med et knald :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2013 HeHe, med lid hovedregning, så har jeg flere indlæg pr. dag end X - det skal fejres med et knald Dit valg, men lad det ikke blive en konkurrence, tak. Det er indholdet, der tæller. Mh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. August, 2013 Dit valg, men lad det ikke blive en konkurrence, tak. Det er indholdet, der tællerLige præcis, smo, lige præcis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg