Peter563 12 Skrevet 13. August, 2021 ⭐Fræk fredag med mix dag & nat for par, single mænd & kvinder / åbent fra 9-05 ⭐ Aarhus I dag, kl 12:11 Fræk fredag hvor vi stiller hele sexbioen og klubben til rådighed efor den frække leg mellem kønnene. Her kommer både, hetero mænd/kvinder, biseksuelle, gay, trans og shemale. Se konen eller manden servicere de liderlige single gæster, så alle de sexlystne singler også kan få sine behov dækket helt uden forpligtigelser. Slå fantasierne løs og opdag en spændende verden, som du ikke er ene om at finde attraktiv. Sexbio , swingerklubben & sauna holder åbent og overholder alle myndighedernes krav. Der er ekstra håndsprit i alle rum, samt aftørrings papir og ekstra rengøring. Det hele har åbent alle ugens dage fra kl. 09 morgen og helt til kl. 05 om natten. Entre pris er KUN 150. kr. pr. person og du /I kan blive ligeså længe i har lyst! Vigtig info omkring betaling: Vores betalingsautomat tager imod alle kreditkort, og du kan også betale med MobilePay. ( På jeres hævning står der ikke sexbio, men diskret navn "AL Webtech" ) Man kan i sexshoppen´s åbningstid altid betale med kontanter. Sexhoppen Tys-Tys ligger 30 meter fra indgangen til sexbio, og åbningstiderne er: Mandag til lørdag: 11.00 - 19.00 Søndag og helligdage er der lukket. Vi glæder os til at byde jer alle velkommen i vores frække sexbio i aarhus: Paradisgade 11 8000 Aarhus C Nogen der har været her ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 13. August, 2021 Ja. 2 gange med en GP. Supergodt begge gange. Lokalerne ikke helt tidssvarende men hyggelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 13. August, 2021 Hobrofyr skrev, for 29 minutter siden: Ja. 2 gange med en GP. Supergodt begge gange. Lokalerne ikke helt tidssvarende men hyggelige har de en hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 22 Skrevet 13. August, 2021 Jeg har været i sexbio 2 gange.. En gang alene og en gang sammen med en veninde... Men nu hvor hele klubben er åbnet for kvinder skal jeg da helt sikkert derinde igen sammen med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 22 Skrevet 13. August, 2021 sergent-254 skrev, for 6 minutter siden: har de en hjemmeside https://www.gclub.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 18. August, 2021 Zero skrev, den 13.8.2021 at 14:10: Ja Hvad mener du om det . Fik du kontakt med nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 18. August, 2021 Peter563 skrev, for 10 timer siden: Hvad mener du om det . Fik du kontakt med nogen Jeg søgte ikke kontakt, da jeg de gange jeg har været der har haft dejligt frækt selskab med. Jeg har primært set mænd der. Der er pli der, ved at de andre besøgende ikke har været påtrængende som jeg har oplevet andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 22 Skrevet 19. August, 2021 Zero skrev, den 18.8.2021 at 19:49: Jeg søgte ikke kontakt, da jeg de gange jeg har været der har haft dejligt frækt selskab med. Jeg har primært set mænd der. Der er pli der, ved at de andre besøgende ikke har været påtrængende som jeg har oplevet andre steder. Rart med pli.. Jeg har som sagt selv været i sex bioen med en veninde for nogle år siden.. Det var før hele klubben blev åbnet for kvinder. Der var to andre mænd der også som var lige rigelig påtrængende.. Men eller en fræk oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 20. August, 2021 denfraekke71 skrev, for 17 timer siden: Rart med pli.. Jeg har som sagt selv været i sex bioen med en veninde for nogle år siden.. Det var før hele klubben blev åbnet for kvinder. Der var to andre mænd der også som var lige rigelig påtrængende.. Men eller en fræk oplevelse Vil gerne sutte på en pik og lidt mere også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg