Peter sagan 5 Skrevet 13. August, 2021 Nogle der har været her ?? Jeg syntes hun ser utrolig fræk ud , og ville lige hører inden mit besøg !! https://annoncelight.dk/showad/309485 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 13. August, 2021 Peter sagan skrev, for 28 minutter siden: Nogle der har været her ?? Jeg syntes hun ser utrolig fræk ud , og ville lige hører inden mit besøg !! https://annoncelight.dk/showad/309485 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. August, 2021 Det da en af vendel manden annonce . Og så der altid falsk billed på så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter sagan 5 Skrevet 13. August, 2021 Kan du uddybe det ? Så du mener ikke der er kvinden man møder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. August, 2021 Nej så skulle det da være først gang det. er hende du møder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 13. August, 2021 (edited) Peter sagan skrev, for 3 timer siden: Kan du uddybe det ? Så du mener ikke der er kvinden man møder? Du vil kunne finde en del tråde herinde om netop Vendel manden (som er Pimp, hvis nok fra Norden Fjorden, som Nordjyderne kalder det) Der har dog været forskellige meninger om hans piger dog var de fleste enige om at han roder rundt i billeder af de kvinder han har i sin Stald, hvilket kunne tyde på han er ligeglad Omvendt kan man så observere at billeder ikke er Photoshop men ligner en ganske almindelig dansk kvinde i sin bedste alder om man vil, man skal dog være obs på det er en Pimp som får en del af kagen, så igen er det op til den enkelte om hvor ens moral ligger? For mit vedkommende så vil jeg ej støtte en Pimp som tjener på kvinder men som mange mænd siger så er et hul et hul, så op til den enkelte om hvor vidt man støtter en Pimp som i dette tilfælde Vendel manden, noget helt andet så ser pigen på billedet naturlig og godt ud omend det er hende man møder, det var blot min version af denne tråd og Vendel manden, god weekend og håber ikke det bliver set som afsporing! Har dog ej selv besøgt! Redigeret 13. August, 2021 af Mellemben Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg