Hop til indhold

Recommended Posts

Som jeg havde nævnt i en anden tråd og sammenhæng, trængte jeg i den grad til noget fisse på en smuk kvinde.

I dag fik jeg så muligheden for at smutte afsted.

Der var flere flotte kandidater, så jeg lavede en liste på 5 - 6 stykker, jeg ville kontakte. Selvom pikken ikke var hård, var jeg så liderlig som en 16-års knægt. Undervejs begyndte jeg så at analysere på mine lyster og da jeg har en (endnu en) svaghed for brune dådyrøjne var mit første valg: http://seductiongirls.dk/pigerne/aisha/

Bilen endte umiddelbart udenfor Rødovrevej 281. Hmm, der holdt flere biler parkeret indenfor gå afstand. Var der mon ledigt? mine tanker begyndte så småt at kredse om plan B, men WTF, ind i haven hen til døren og ringe på.

En for mig ukendt telefondame lukkede op (jeg troede jeg kendte dem alle på SG) og spurgte, om jeg havde bestilt tid hos Aisha. Jeg er jo (på mange måder) en ærlig mand, så jeg svarede: "Nej. Har hun travlt?". Tjah, der var jo en, der havde bestilt, men han var ikke kommet (pun intended) endnu. Jeg blev vist ind i venteværelset. Fjernsynet var slukket og der var ingen inspirationslitteratur, ja der var faktisk intet. Telefondamen havde foreslået, at jeg ventede lidt og dukkede bestilleren ikke op, så kunne jeg komme til.

Tak til den ukendte udeblevne broder, han dukkede ikke op. Efter få minutter blev jeg hentet og blodtrykket og forventninger steg gevaldigt.

Når man skal besøge en ukendt GP, er man jo altid i fare for at blive skuffet over udseendet, men det blev jeg ikke.

Ind kom den yndigste lille brunøjede kvinde med en dejlig figur. Pengene skiftede hænder og Aisha lovede at komme hurtigt tilbage. Og det gjorde hun, jeg havde kun lige fået skjorten af, da hun kom ind igen. Fik jeg sagt, at hun er en yndig lille skønhed? Hendes udstråling påvirkede Minitimeren, så han prøvede at blive til Bigtimeren, men han blev kun til Hardtimeren. Der blev nusset og følt og rørt, forsigtige kys, som dem man udveksler med onklens nyeste kæreste, her blev ikke umiddelbart lagt op til tungeslaskere. Pyt, det er altid deljigt at kysse smukke kvinder.

På sengen skete et mindre mirakel, Aisha blev endnu smukkere (da hun tog minitimeren i munden). Jeg fik lov til at smage på herlighederne gemt mellem hendes dejlige lår, men fik ikke lov til at kysse/slikke igennem som hos Sianna eller Tiffany. Endnu et mirakel skete, Aisha blev endnu smukkere med minitimeren i fissen. Der blev leget missionær et stykke tid, så syntes jeg, vi skulle lege cowgirl og hest. Dejlige lyde opstod medens vore underliv klaskede mod hinanden, som Beethovens violin koncert udsat for disco.

Aisha misforstod mine gryntende lyde og kravlede af. "Did you not cum?" spurgte hun lidt overrasket, "how about doggy?". Jeg tror, Aisha kunne læse mine tanker, for jeg havde netop lyst til at mærke denne smukke velformede lille numse mod min alt for store mave. I denne stilling strammede hendes fisse helt vidunderligt, så jeg lod hende bestemme tempoet, medens jeg bestemte dybden og selvfølgelig udeblev resultatet ikke.

Herefter lidt pillowtalk, bank på døren (hvem tager sig af det) medens vi lyttede til Carolina, der gav den gas ved siden af. Så begyndte rengøringen og lidt mere bank på døren (venlige, men lettere insisterende denne gang).

Jeg blev fulgt ud af denne lille skønhed og gik glad til min bil. Høhø, den næste gæst havde parkeret sin bil meget tæt op af min og vi udvekslede intetsigende blikke, da vi gik forbi hinanden.

Alt i alt:

Aisha er en petit lille sag, meget smuk, desværre lettere skamferet af tatoos (men det generer mig nu ikke, når musikken spiller). Undervejs blev der brugt tre kondomer. Skift efter fransk, skift efter cowgirl og til slut det med al min DNA. Hun er tilbageholdende med kyssene, men der blev dog udvekslet lette tungekys også, hun er ret følsom overfor fransk.

Kommer jeg tilbage? Jatak, gerne for hun er så smuk og yndig

Og tak til den udelevne broder, jeg fik fyldt hans hul ud på den gode måde.

Venligst OT

Redigeret af Oldtimer
rettet stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt jeg ikke nåede Aisha mens hun var selvstændig.  SG er et overstået kapitel for mig men jeg har haft gode oplevelser derinde for mange år siden...  Feks Rene Dee

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv er jeg ikke ubetinget glad for P/D pigerne. Der er for mange risici, f. Eks. : Handlede piger, stjålne billeder, uoplagte piger osv. Hos PG og SG er disse risici minimeret. 
Jeg besøger dog også P/D piger, hvis de får god omtale på disse sider. 
Du burde prøve igen, medmindre du har ufravigelige ønsker om f. eks. megafransk, det kan være svært de steder. 
Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
ButterflyMan skrev, for 7 timer siden:

Ærgerligt jeg ikke nåede Aisha mens hun var selvstændig.  SG er et overstået kapitel for mig men jeg har haft gode oplevelser derinde for mange år siden...  Feks Rene Dee

/B

Hun ses med dem der har besøgt hende tidligere - dvs du kan besøge hende privat efterfølgende hvis du har været sammen med hende på SG.

I teorien tage 15mins på SG med hende og så en længere session senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...