Hop til indhold
Guest Chock Dims

Yim i Esbjerg

Recommended Posts

Jeg synes da, hun havde et skilt ude for lidt over en uge siden.

Jeg er dog ret sikker på, at det kun er grøn massage, du kan få der, hvis du havde planer om andet.

Du kan jo evt. ringe og høre, om der er åbent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Permedfler skrev, 1 time siden:

Jeg synes da, hun havde et skilt ude for lidt over en uge siden.

Jeg er dog ret sikker på, at det kun er grøn massage, du kan få der, hvis du havde planer om andet.

Du kan jo evt. ringe og høre, om der er åbent.

Det er netop grøn massage jeg er efter. Kunne dog ikke se nogle skilte så måske var jeg ikke det rigtige sted. Men jeg prøver at ringe i morgen mandag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt steder, snakkede med en der talte et ok dansk. De ringede og checkede om det var mig der havde ringet. Da jeg dukkede op var det en lille tæt pige der stod og pegede på værelset, stor dobbelt briks, rent og nydeligt.  Spurgte om jeg skulle beholde underbukserne på men hun pegede ned og sagde "OK" lagde mig på maven og blev masseret meget rutine mæssigt og ensformigt.. og når hun svarede var det kun med "OK" skulle vende mig om blev igen tildækket. og så så jeg hun hele tiden stod og fokuserede på uret og gabte ret tit.

Jeg havde ikke spurgt om "ekstra" i telefonen men jeg er overbevist om det er kun grøn massage. Det var så gennemført kedelig massage, ensformigt og uinspirerede. Selvo jeg var kun kommet efter alm massage, men havde der været lagt op til andet var jeg sikkert med på det da jeg kontaktede dem i telefonen.

Vil ikke sige det var spild af pengene men det var tæt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...