dickens 638 Skrevet 15. August, 2021 (edited) Er der nogen som har besøgt denne godte? https://annoncelight.dk/showad/325278 Redigeret 15. August, 2021 af dickens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 15. August, 2021 Jeps, - men det er et par år siden - pump du bare cyklen. Husker det som en rigtig god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 16. August, 2021 Er der en der kan finde noget skriv om hende. Har selv forsøgt uden held. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. August, 2021 8000 skrev, for 9 timer siden: Er der en der kan finde noget skriv om hende. Har selv forsøgt uden held. 8000 Kom nu afsted, du trænger jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 17. August, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden: Kom nu afsted, du trænger jo @Babysam har givet mig info på pm Takker Har fundet ud af at jeg har besøgt hende et par gange i år. Har hvergang bestilt en hurtig omgang og det har været fint. Hun driver sin egen butik og har tit et par hjælpere. 8000 Redigeret 17. August, 2021 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. August, 2021 8000 skrev, for 33 minutter siden: @Babysam har givet mig info på pm Takker Har fundet ud af at jeg har besøgt hende et par gange i år. Har hvergang bestilt en hurtig omgang og det har været fint. Hun driver sin egen butik og har tit et par hjælpere. 8000 Hendes adresse er da Amita. Silkeborgvej 132 står der i annoncen? Hun ligner sandelige ikke mutter selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 17. August, 2021 De 3 første billeder er ikke mutter, - de øvrige ligner hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. August, 2021 Babysam skrev, for 4 minutter siden: De 3 første billeder er ikke mutter, - de øvrige ligner hende. Hmm. Nå det er længe siden jeg besøgte stedet og blev ekspederet af mutter. Synes ikke de ligner, men jeg husker nok ikke helt hendes udseende. Hendes betjening husker jeg dog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 17. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden: Hendes adresse er da Amita. Silkeborgvej 132 står der i annoncen? Hun ligner sandelige ikke mutter selv Jeg kan ikke finde annoncen, hvor adressen står. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 17. August, 2021 Den flittige skrev, for 5 minutter siden: Jeg kan ikke finde annoncen, hvor adressen står. Linket øverst i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. August, 2021 Den flittige skrev, for 7 minutter siden: Jeg kan ikke finde annoncen, hvor adressen står. Det står på VIP siden når du trykker på hendes profil navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 18. August, 2021 Ejer er smuk med meget kedelig ;-( hun red mig snakkede med en af de andre og sms samtidig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. August, 2021 michael40 skrev, Lige nu: Ejer er smuk med meget kedelig ;-( hun red mig snakkede med en af de andre og sms samtidig Jeg oplevede nøjagtigt det samme. Det var totalt grotesk. Har ikke været der siden. Det mindede om en lignende oplevelse jeg havde på det nu lukkede sted på Holme Hovedgade, hvor ejer og hendes hjælper red mig og facesittede, og pludrede sammen samtidig om noget de ikke var helt enige om. Begge gange følte jeg mig blot som en genstand de arbejde med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 18. August, 2021 Altså, det et squ da meget smart at hun lige klarer et par aftaler og bestiller en pizza samtidig med at hun lige servicere en kunde. Nye tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 7. September, 2021 Hun er blevet besøgt et par gange. Har samme oplevelse som andre skriver hér; flot krop (altså virkelig flot krop, tonet, kønt ansigt og god hygiejne) Hun giver en meget blød massage, mens hun er nøgen. Sexen er ok, men ret professionel. Hun har dog holdt sig fra sin telefon mens jeg har være der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg