Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt Sandra i Kolding.

https://annoncelight.dk/showad/282338

Lad mig lige starte med at sige at pigen på billederne i annoncen er bestemt ikke den pige man besøger! Som hun også annoncerer er hun ganske rigtigt ikke blondine længere, men har nu brunt hår. Men Sandra er langt fra ligeså spinkel og petite som pigen på billederne.

Men den pige du møder er bestemt en køn pige, hun har en meget flot krop. Dejlige kvindelige former, og silkeblød hud. Men når man nu havde forestillet sig at det skulle være en lille spinkel kvinde, så bliver man måske lidt skuffet 

Men nok om det, hun er utroligt smilende og glad. Nem at snakke med på engelsk. Hun har lidt mellem ørerne, så det er faktisk til at føre en samtale med hende, det er dejligt. Man føler på intet tidspunkt at hun har travlt.

Selve akten gør hun rigtig godt, jeg vil næsten ligge hovedet på blokken og sige at hun faktisk nyder det sådan helt oprigtigt
Der er masser af nærvær og lange intense og våde tunge kys.

Stedet er ikke noget specielt, en ældre lejlighed, den gør jobbet.

Jeg lagde sig mærke til at da tiden var godt og jeg var ved at klæde mig på igen, rettede hun lige lagenet så det lå pænt igen. Jeg tænker ikke det blev skiftet, det så jeg gerne at man lige havde gjort.

Men alt i alt en rigtig god oplevelse ved Sandra

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Fuldstændig enig. Dejlig pige, indlevelse og service i toppen. Billeder kunne godt opdateres da de er nogle år gamle men hun er dælme stadig et fint lille nips omkring de 165cm vil jeg tro. 

En af dem jeg ser frem til når hun en sjælden gang er i dk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har besøgt lille DK flere gange over åerne. i starten var hun en lille petit pige. Jeg elsker disse små nips.

Nu har hin lagt sig lidt ud til hvad jeg vil kalde en normal kvindekrop..... det måtte jo ske

Ril dem med en stor raket mellem benene, så er hun ikke den rette. Hun er til små og mellemstore raketter.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja billeder er en del år gamle, men helt sikkert af hende på det tidspunkt. Har hun taget på, burde hun få taget nye billeder, så kunder kunne genkende hende ved besøg. Har besøgt hende flere gange da hun så ud som på billeder, da arbejdede hun i Odense. Har altid fået super behandling af hende, og selv gode snakke har vi haft

Del dette indlæg

Link til indlæg
joomla442 skrev, den 21.4.2022 at 04:53:

Nogen der ved om hun kommer retur igen ?

Kan huske hun snakkede om at begynde at studerer da jeg besøgte hende for år tilbage . Så mon det ikke er sket nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
joomla442 skrev, den 21.4.2022 at 04:53:

Nogen der ved om hun kommer retur igen ?

Hun kommer ikke retur :)  Har snakket lidt med hende. Som det ser ud nu kommer hun ikke tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...