Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev et min tur til et besøg hos Exchange Student.

Var ikke helt så nemt at få sat besøget op, første besøg fejlede, desværre, men nu lykkes det så endeligt.

Kan anbefale at kontakte hende her på Eroguide, hun er vist på i dag, tror jeg.

Vi fik aftalt det der skulle foregå, og jeg må sige at hun helt og aldeles levede op til det.

Hun er en fantastisk flot pige, og man kommer til den åbne dør, her var det hotel, og man træder ind og der ligger hun så på maven med selvsiddende strømper, lille trusse og BH.

Under mit hasteværk med at få tøjet af, rejser hun sig og ligger på alle 4 med røv mod mig, puha tænkte jeg, det kommer til at gå galt

Efter afklædning, tog hun min pik i munden, og jeg må sige, at det mestre hun til UG, hun tog så meget ind hun kunne, og gjorde det fantastisk, stillede mig ved siden af sengen og hun lagde sig på maven og suttede, og måtte simpelthen stoppe hende, ellers gik det galt, på med kondom og jeg kneppede hende i missionæren, og nåede desværre ikke at skifte stilling, ville ellers gerne have kneppet hende i doggy, fantastiks røv hun har, havde store problemer med at holde mig, og efter 15 til 20 min måtte jeg overgive mig, og sprøjtede løs i kondomet.

Gentagelse, ja helt bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er så det man ikke skal nævne, jeg vil foreslå dig du skriver til hende her på eroguide, det gjorde jeg og aftale det med hende hvad du ønsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
hotshot skrev, for 22 minutter siden:

Ja, det er så det man ikke skal nævne, jeg vil foreslå dig du skriver til hende her på eroguide, det gjorde jeg og aftale det med hende hvad du ønsker

Og du glemte et link....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@hotshot my pleasure ;)!!

it was a very hot experience!  And having your cock all way down my throat was just because I was, and am, hungry, haha ;) 

And as we already made clear, we should repeat another time ;)!!   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Qwertyy

Hun er megrt specific om hvordan hendes koncept er:

Here is my concept ; )

I´ll book a hotelroom or air bnb and the idea is that when you getting to the place will leave the door half open. Making myself ready in my bed and putting on my blindfold and then wait for you to come in and enjoy me ; ) I will not see you and neither will we have to talk, so its just physical joy and you leave right after..

You : Suggest a price and send a picture as well.. And tell me what you like to do or any specifics. Other wise I will not answer.

I will also let you know that I cant guarentee answer - this is not a full time position for me so please respect that.

… var det vitterligt sådan dit besøg forgik? Havde hun bind for øjnene?

Talte i sammen?

Redigeret af Qwertyy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...