Hop til indhold

Recommended Posts

xo-nix skrev, 1 time siden:

Ahhhh......  Er ikke helt sikker på at de beløb er sammenlignelige.
Nina og Emily tager den pris for en omgang mega og ikke andet. Baleri har det som en tillægsydelse til hendes faste min priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Climacus

Har også været der et par gange, men det er godt nok et stykke tid siden. Jeg synes nu ikke, at det er for meget at betale for Baleris ydelser. Jeg har sjældent oplevet en kvinde, der kan tage en pik så langt ned i halsen uden problemer. Hun er vildt fræk, særligt når hun lægger sig på ryggen med hovedet ud over sengen (hovedet nedad), og man bare kan køre pikken helt ned i halsen på hende. Og så virker det ovenikøbet til, at hun kan lide, hvad hun laver #Value4money 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Nej, hun tager 300 ekstra. Der står "Megafrench +"

Det er så også det jeg mener, som ekstra, jeg vidste ikke at han mente 300-400 for kun megafrench og ikke andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntman skrev, den 23.8.2021 at 12:54:

Link please :)

Har kun hendes nummer: 40550435

Hun har lyn megafransk til 300kr og jeg giver gerne hende 400kr og så får jeg et længere blow og hun sluger hele lortet.

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
smukkepiksolrød skrev, den 30.10.2021 at 18:11:

Har kun hendes nummer: 40550435

Hun har lyn megafransk til 300kr og jeg giver gerne hende 400kr og så får jeg et længere blow og hun sluger hele lortet.

Er det det samme sted som det velkendte SM-domicil?

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...