Guest Pophair Skrevet 21. August, 2021 (edited) Så fik jeg kigget forbi det lille hus i 6710. Søgte kun massage, men fik tilbudt andet også. Kvinden er rigtig sød og taler lidt dansk. Massagen var god, synes jeg, men det er jo individuelt. Pænt, rent og lyst, modsat mange andre thaisteder. https://annoncelight.dk/showad/322718 Redigeret 21. August, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 24. November, 2021 Så fik jeg også besøgt denne smukke dame igen. Har tidligere besøgt hende, da hun var i nærheden af Padborg. Gensynsglæden var stor, så vi gik direkte til den frække del, som vi begge nød rigtig meget. Bagefter var der rigtig god massage, som endte i en fræk tur mere. Alt sammen inden for 1 time. Som Pophair også skriver er det en rigtig sød dame, i en moden alder, og med lidt ekstra på sidebenene. Men dejlige naturlige bryster med store brystvorter, og en dejlig stram mis, som gerne må berøres m.v. Glad og smilende hele vejen i gennem og vi fik også kysset undervejs. Jeg skal helt klart besøge hende igen, når vejen falder forbi Esbjerg Ø. Pænt og rent sted og mulighed for bad. Jeg så to andre thaidamer der, lidt yngre. Billederne i annoncen er 100 % den dame jeg har besøgt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 17. December, 2021 6710 er Esbjerg V, Esbjerg Ø er 6705, så hvor mon det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Græsk 31 Skrevet 19. December, 2021 Tæt på ringvej - lidt nord for Sædding Centeret. Alderen er dog nok ca 55 år. Damerne er store. Men de er søde nok. Yeps Kat har store brystvorter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg