Manwithmanners 362 Skrevet 22. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/308761 besøgte Tina efter lang pause og vil give hende kredit for aflevere en super massage efterfulgt af body to body( hun har de vildeste bryster og de er legesyge. sluttende med dybeste frække mega french , hvor jer bare må erkende hun hører til de allerbedste . Tina er dansktalende og har masser af humor 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 228 Skrevet 22. August, 2021 Hvor langt ude ad Gl. Køge Landevej er hendes nye sted ca.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 22. August, 2021 Ikke så lang Lige ved Hvidovre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperny 0 Skrevet 22. August, 2021 Ved du om Body 2 body er med i prisen på hendes massage med megafransk og er hendes nye lokation diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 22. August, 2021 Jesperny skrev, for 3 timer siden: Ved du om Body 2 body er med i prisen på hendes massage med megafransk og er hendes nye lokation diskret? Det er med og lokation er diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peto 62 Skrevet 25. August, 2021 Hej @Manwithmanners Din lille fortælling har øget min appetit på et gensyn med søde Tina, men de seneste par dage har hendes annonce ikke været aktiv. Nævnte hun noget for dig om ferie, pause, flytning eller andet? Vh Peto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 25. August, 2021 Til mig fortalte hun, at hun får sit eget sted i Brønshøj fra starten af september.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 25. August, 2021 Nej det gjorde hun ikke Det var første dag hun var på gammel Køge lande vej se efter hendes annonce på annonce ligth Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peto 62 Skrevet 26. August, 2021 Manwithmanners skrev, den 25.8.2021 at 14:20: Nej det gjorde hun ikke (...) se efter hendes annonce på annonce ligth Tak @Manwithmanners, men annoncen, som du linker til i det første indlæg (https://annoncelight.dk/showad/308761) er fortsat inaktiv. Det går nok over - og forhåbentlig inden alt for længe. Jeg væbner mig med tålmodighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 26. August, 2021 BlindBoy skrev, den 25.8.2021 at 13:24: Til mig fortalte hun, at hun får sit eget sted i Brønshøj fra starten af september.. Ville være fantastisk hvis hun fik et par piger med som sidst hun havde eget sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peto 62 Skrevet 6. September, 2021 (edited) Tinas annonce er tilbage, og nu skal man (igen) til Valby, for at møde hende. Fra annoncen: "Jeg er i Valby, tæt på Valby station." Mvh Peto Redigeret 6. September, 2021 af Peto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 228 Skrevet 16. September, 2021 Nu er hun ved Fasanvej Metrostation - nogle som har besøgt hendes nye sted og vil skrive et par ord om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 16. September, 2021 Manwithmanners skrev, den 22.8.2021 at 12:18: Ikke så lang Lige ved Hvidovre PM....lige omkring adressen. Vil gerne besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2021 (edited) Kim Madsen skrev, for 9 timer siden: PM....lige omkring adressen. Vil gerne besøge hende. Tina er flyttet efter det indlæg "Jeg er i Frederiksberg, tæt på Fasanvej metrostation." https://annoncelight.dk/showad/308761 Redigeret 17. September, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 17. September, 2021 Agurken skrev, for 15 timer siden: Tina er flyttet efter det indlæg "Jeg er i Frederiksberg, tæt på Fasanvej metrostation." https://annoncelight.dk/showad/308761 Har du besøgt hende efter flytningen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2021 Kim Madsen skrev, for 8 timer siden: Har du besøgt hende efter flytningen? Nej ikke det seneste sted her. Men hun svarer hurtigt på sms, så det er bare at spørge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facials 20 Skrevet 23. September, 2021 Hej, ved I om man må komme i hendes ansigt? Met hendes blow godt? Jeg er kun interesseret i blow og ikke B2B massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 23. September, 2021 Facials skrev, for 53 minutter siden: Hej, ved I om man må komme i hendes ansigt? Met hendes blow godt? Jeg er kun interesseret i blow og ikke B2B massage. Det tror jeg ikke er en mulighed men hun er sød til at svare på sms'er og taler perfekt dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg