Guest Jesper82 Skrevet 23. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/325366 Er der nogen der har erfaringer med Nikki Deep? Så hører jeg gerne. Hun er lidt svær at få kontakt med og jeg kan nu se at hun heller ikke har stedet. Ved ikke om det bare dømt til at fejle !? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2021 Jeg kender desværre intet til hende, hun ser ellers sød ud. Men denne sætning har jeg dog aldrig set før: Jag giver de bedste deep throat i byen strammeste fisse! Deep throat i fissen ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 359 Skrevet 23. August, 2021 tvr skrev, Lige nu: Jeg kender desværre intet til hende, hun ser ellers sød ud. Men denne sætning har jeg dog aldrig set før: Jag giver de bedste deep throat i byen strammeste fisse! Deep throat i fissen ??? Hun bruger jag om jeg og ni om I. Litet om lille. Hun er nok svensker Det kan måske forklare den sære sætningskonstruktion, der ikke ligefrem giver anatomisk mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 23. August, 2021 tvr skrev, 1 time siden: Jeg kender desværre intet til hende, hun ser ellers sød ud. Men denne sætning har jeg dog aldrig set før: Jag giver de bedste deep throat i byen strammeste fisse! Deep throat i fissen ??? Så er det faneme rigtig dybt hvis det når helt derned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 23. August, 2021 Øbo skrev, for 51 minutter siden: Så er det faneme rigtig dybt hvis det når helt derned Hvis den er lang nok…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 29. August, 2021 Jeg tror du skal være lidt heldig for at få en aftale med hende. Jeg mødte hende tidligere i år til blow i min bil men det var lidt tilfældigt at vi fik det til at passe. Nu er det lidt bøvlet med for meget gagging i bilen men det er mit indtryk at hun ikke er bleg for at tage imod en hård behandling og jeg vil se om jeg ikke kan få en tur med hende i et solcenter eller lignende hvor man kunne gå lidt mere til den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 25. September, 2021 sugarshooter skrev, den 29.8.2021 at 13:23: Jeg tror du skal være lidt heldig for at få en aftale med hende. Jeg mødte hende tidligere i år til blow i min bil men det var lidt tilfældigt at vi fik det til at passe. Nu er det lidt bøvlet med for meget gagging i bilen men det er mit indtryk at hun ikke er bleg for at tage imod en hård behandling og jeg vil se om jeg ikke kan få en tur med hende i et solcenter eller lignende hvor man kunne gå lidt mere til den. Var hun kan godt line en misbruger. Var hun ren, vellugtende og frisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 26. September, 2021 Altså den ene gang jeg har set hende, var der ikke noget at bemærke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweDane 1 Skrevet 15. November, 2021 Jeg har mødt Nikki en enkelt gang. Det er korrekt at hun er svensk, men hun taler fint dansk. Hun er sød nok, men meget fraværende og maskinel.. Det er lidt for meget for pengene og lidt for lidt for kunden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg