Zpy11 9 Skrevet 23. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/323830 Gør jer selv en tjeneste, undlad at bruge tid og penge på det her sted. Skrev og lavede klar og tydelig aftale om indhold ved besøg, hun bekræftede og aftale indgået. Ved fremmøde nævnte jeg aftalen, og hun bekræftede endnu engang. Massagen startede og den var ikke noget at skrive hjem om, men heller ikke synderlig ringe. Så kom “vend om” og hun forlod lokalet. Da hun kom tilbage røg hun straks på kalorius, og fik underligt nok liv i den. Da vi så skulle til det, kunne hun pludselig ikke levere det aftalte. Det til trods for at hun jo selvfølgelig havde taget fuld betaling. Jeg forsøgte at forklare at vi havde en aftale, men det var bare ærgerligt. Jeg troede ellers jeg var for rutineret til at falde for den finte, men måtte gå der fra med uforrettet sag. Gør jer selv den tjeneste at spare jeres penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 24. August, 2021 Zpy11 skrev, for 14 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/323830 Gør jer selv en tjeneste, undlad at bruge tid og penge på det her sted. Skrev og lavede klar og tydelig aftale om indhold ved besøg, hun bekræftede og aftale indgået. Ved fremmøde nævnte jeg aftalen, og hun bekræftede endnu engang. Massagen startede og den var ikke noget at skrive hjem om, men heller ikke synderlig ringe. Så kom “vend om” og hun forlod lokalet. Da hun kom tilbage røg hun straks på kalorius, og fik underligt nok liv i den. Da vi så skulle til det, kunne hun pludselig ikke levere det aftalte. Det til trods for at hun jo selvfølgelig havde taget fuld betaling. Jeg forsøgte at forklare at vi havde en aftale, men det var bare ærgerligt. Jeg troede ellers jeg var for rutineret til at falde for den finte, men måtte gå der fra med uforrettet sag. Gør jer selv den tjeneste at spare jeres penge. Så hun fik liv i kalorius....og så skete der ikke mere, eller?..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 24. August, 2021 Zpy11 skrev, for 16 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/323830 Gør jer selv en tjeneste, undlad at bruge tid og penge på det her sted. Skrev og lavede klar og tydelig aftale om indhold ved besøg, hun bekræftede og aftale indgået. Ved fremmøde nævnte jeg aftalen, og hun bekræftede endnu engang. Massagen startede og den var ikke noget at skrive hjem om, men heller ikke synderlig ringe. Så kom “vend om” og hun forlod lokalet. Da hun kom tilbage røg hun straks på kalorius, og fik underligt nok liv i den. Da vi så skulle til det, kunne hun pludselig ikke levere det aftalte. Det til trods for at hun jo selvfølgelig havde taget fuld betaling. Jeg forsøgte at forklare at vi havde en aftale, men det var bare ærgerligt. Jeg troede ellers jeg var for rutineret til at falde for den finte, men måtte gå der fra med uforrettet sag. Gør jer selv den tjeneste at spare jeres penge. Jeg plejer aldrig at betale forud lige netop for at undgå at komme i en situation hvor jeg ikke får noget for mine penge. Hvis pigen beder om penge forud viser jeg bare at jeg har penge i min pung, men vil ikke betale før jeg hår fået ydelsen. Hvis jeg har booket tid plejer pigerne at sige ja for ellers går de jo glip at mine penge de kan jo ikke nødvendigvis finde en anden kunde hurtigt. Hvis hun siger nej til at vente med betaling skrider jeg bare. Hvis jeg ikke får den ydelse der er aftalt betaler jeg ikke for ydelsen det er simpelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 20. Oktober, 2021 (edited) LiderligL skrev, den 24.8.2021 at 12:11: Jeg plejer aldrig at betale forud lige netop for at undgå at komme i en situation hvor jeg ikke får noget for mine penge. Hvis pigen beder om penge forud viser jeg bare at jeg har penge i min pung, men vil ikke betale før jeg hår fået ydelsen. Hvis jeg har booket tid plejer pigerne at sige ja for ellers går de jo glip at mine penge de kan jo ikke nødvendigvis finde en anden kunde hurtigt. Hvis hun siger nej til at vente med betaling skrider jeg bare. Hvis jeg ikke får den ydelse der er aftalt betaler jeg ikke for ydelsen det er simpelt. Sejt nok. Det tror jeg sgu aldrig jeg formår at mande mig op til - men hvis vi alle begyndte på det - jeg er selv blevet snydt for "ydelser" igen og igen og... (og har også fået hvad jeg betalte for, mange gange, seføli også det) - Men dit koncept er jo genialt - hun ser pengene, som hun kan tjene, eller gå glip af. Men hvor ofte er du så blevet bedt om at GÅ DIN VEJ? - Det må være sket ret tit, eller??? Redigeret 20. Oktober, 2021 af Tistørsti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 21. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, for 9 timer siden: Sejt nok. Det tror jeg sgu aldrig jeg formår at mande mig op til - men hvis vi alle begyndte på det - jeg er selv blevet snydt for "ydelser" igen og igen og... (og har også fået hvad jeg betalte for, mange gange, seføli også det) - Men dit koncept er jo genialt - hun ser pengene, som hun kan tjene, eller gå glip af. Men hvor ofte er du så blevet bedt om at GÅ DIN VEJ? - Det må være sket ret tit, eller??? Jeg tror kun 2 gange er jeg blevet bedt om at gå igen, men det har jeg så gjort med glæde fordi så ved jeg at pågældende pige ikke kunne levere det aftalte. Jeg syntes vi alle skal sige vi ikke vil betale forud så begynder pigerne at acceptere det og vi kan få den ydelse vi selvfølgelig betaler for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 21. Oktober, 2021 Og jeg fatter ikke, hvorfor dit indlæg her (det ovenover serføli) ikke har fået 100 likes. Det er jo os, der ofte står som de røvrendte, vi burde alle gøre som du siger her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 21. Oktober, 2021 Tilbage til anmeldelse. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg