Hop til indhold

Recommended Posts

Var taget fra Fyn til Kbh for at deltage i et møde, som jeg først for sent opdager er blevet udsat. Øv, hvad så, tænker man. Efter en burger og cola ad libitum, sidder jeg og bladrede lidt i de frække sider på annoncelight, og tjekker hvad der byder sig til i storkbh. Et par flotte østeuropa piger og luksus ladys ser godt ud. Men så kom sexy Hot Elina lige forbi, og særligt de to første fotos fra annoncen gør mig glad. Jeg sender en sms, hører ikke noget og efter 20 min prøver jeg at ringe.. uden svar. Er faktisk ved at opgive, og vende bilen mod Fyn igen da tlf ringer og det er Elina. En noget søvnig lav stemme spørger om jeg vil besøge hende. Stemmen får mig til at tvivle, men billederne overbeviser mig dog om at jeg da lige kan kigge ind. Teksten i hendes annonce tyder også på god service. Jeg får adressen på sms og jeg skal til Søborg. Aftaler at jeg sender en besked når jeg er 5 min fra hende. Finder en P-plads bag bygningen, som umiddelbart ligger åbent for syn og jeg mærker nervøsiteten som altid, før sådan et møde og hvor man føler at man er 'set'. Kommer igennem en sidedør og møder Elina, der smilende tager imod mig, og ikke virker søvnig som i tlf,  -det er simpelthen hendes stemme der ligger nede i et toneleje der virker sådan. Vi får aftalt 45 min Cocktail,  startende med massage, Bj uden gummi der ender i 69 hvor jeg ser det billeder der vækkede mig er ganske tæt på lige nu.. imponerende var det at imens vi lå der, fik hun listet kondomet på og satte sig oven på mig med ryggen til og red mig. Balderne er dejlig runde og det er skønt at se pikken glide ind. Klemmer balderne så man kan se de frække skamlæber. er ved at kommer, beder hende vende sig så jeg kan se hendes bryster.. hun læner sig helt ned til mig, så vi kan kysse dybt og jeg kan slikke hendes bryster. skubber hende lidt op så jeg kan se brysterne gynge over mig.. hun hjælper selv til ved at klemme dem og lade min ene hånd klemme med mens den anden klemmer hendes balder. Jeg er igen ved at komme og beder om at tage hende bagfra og udsætte forløsningen igen. Bliver spurgt om det skal være analt, for så skal hun bruge glidecreme - 
. Jeg siger ja tak.. for så kan jeg jo udsætte endnu mere.. - Jeg glider overraskende nemt ind i numsen på hende, hun beder mig være stille og lade hende bestemme farten.. finder ud af at hun faktisk er ret smidig, da hun bukker kroppen og ryggen så balderne strutter ekstra.. hun styrer fart og klemmer skiftevis slapper af. . jeg har prøvet analt før, men ikke sådan og det virker på mig - og jeg afslutter mens mine ben ryster og jeg forsøger at holde et brøl i ave.. - det var godt! Hun griner lidt af min reaktion da jeg roser hende for hendes klemme teknik,  hun giver mig et kram og et kys, spørger om jeg skal vaskes lidt inden jeg går.. hvilket jeg syntes var en dejlig ide. - Kommer ud i bilen, tager mod fyn. Lytter til R&B i radioen og tænker på at den ømhed der er ---dernede, kommer af noget godt.. Elina er hot sexy lady trods den søvnige stemme... :) https://annoncelight.dk/profile/SEXY+HOT+ELINA

Redigeret af Fynboen19

Del dette indlæg

Link til indlæg
zombie skrev, for 4 minutter siden:

Glimrende anmeldelse! Hendes billeder af ikke af bedste kvalitet, men hun ligner en latina?

Tak skal du have! :) Synes hendes krop er lidt mørk latina med kurver (hvis man kan se det billede)...min favorit type. Tror dog nu mere, ud fra hendes accent at hun er fra afrika.. Hvilket virker helt bestemt og optimalt for mig.. og fantasien kan vel også placere hende på den caribiske side... - det er jo den frihed vi har, når vi leger dette spil. ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
hammedhatten skrev, for 9 timer siden:

Meget fin anmeldelse! 

Din kommentar om stedet får mig til at tænke, om døren ligger ud til hovedgaden?

Egentlig ikke. Døren ligger tilbagetrukket fra gaden i siden af hovedbygningen, og hvis du kommer fra p-pladsen bagved, forstyrres man ikke. Bygningen huser noget der kunne minde om en spilleklub, der selv er lukket af for udsyn. Overfor, en bygning med lejligheder, og det er der man tænker at øjne kunne hvile på en.
Når jeg beskriver min 'nervøsitet', er det lige så meget - for mig - en del af tændingen, fordi det er 'dirty' på den frække pirrende måde. Hvis du forstår.
Desuden kommer du så hurtig ind, at man skal være mere end en grundig Birdwatcher for at opdage at én var der og gik igen. :D     

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...