Guest SisseLalala Skrevet 25. August, 2021 - nysgerrig GP her. Jeg har nu oplevet utallige gange at en gæst ringer, booker en tid og så aldrig dukker op. det kan ske fra alt imellem 1 til 5 gange på en vagt, og dette sker for nærmest alle GP’ere (af dem jeg kender)... Jeg er nysgerrig omkring hvad der gør, at manden ringer og siger han er der kl ? Og så bliver væk... uden at aflyse. Have you ever, and why? sisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 25. August, 2021 Det lyder godt nok grænseoverskridende, sikke en respektløshed. Godt at du startede denne tråd 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 25. August, 2021 Nej har ingen forståelse for hvorfor folk gør det, men mit bedste bud ville nok være at de har fortrudt eller ikke tør aligevel ? Har selv det "modsatte" problem, er der altid 15-20 min før tid Men så må man jo vente på det bliver tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. August, 2021 Mine teoriee: Nogle gør det for sjov Nogle bliver så tændte, at de tager en spiller inden og mister gejsten. Nogle taber modet, og synes at det er for pinligt at aflyse. Nogle glemmer det reelt. Der er selvfølgelig ingen af de årsager som retfærdiggør ikke lige at give besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 25. August, 2021 Wichsfinger skrev, for 12 minutter siden: Det lyder godt nok grænseoverskridende, sikke en respektløshed. Godt at du startede denne tråd Jeg synes det som udgangspunkt er pinligt. Og det er ødelæggende for de seriøse mænd, da det medfører mindre respekt for aftaler den anden vej, hvilket blandt andet medfører dobbeltbookninger og masser af frustrationer for os mænd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 25. August, 2021 Jeg tror bare generelt at nogle folk er respektløse, tror ikke det er mænd generelt til købe sex, men i hele samfundet generelt, folk booker tid til vacciner og blir væk, folk har aftaler på hospitaler og bliver væk, til tandlæge, læge osv, osv ........ Jeg oplever det selv som tidl massør, det eneste du kan gøre er at blokke deres nummer og prøve at la være at blive irriteret over det, det går kun ud over dig selv . Nogle af de ting Nanna nævner i forbindelse med købe sex, kunne også sagtens være relevante . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 203 Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 26 minutter siden: Mine teoriee: Nogle gør det for sjov Nogle bliver så tændte, at de tager en spiller inden og mister gejsten. Nogle taber modet, og synes at det er for pinligt at aflyse. Nogle glemmer det reelt. Tror du har ramt den spot on. Der er ikke kun 1 grund til det. Nogle mennesker er bare mega uorganiserede - frisører, tandlæger og andre servicefag har lignende udfordring. Desværre kan en GP ikke give en bøde, som de andre gør Men den største gruppe gætter jeg på er dem, der mister modet. Dem som måske aldrig har besøgt en GP før og på dagen bliver for nervøse, og derefter ikke tør ringe og aflyse fordi de synes det er pinligt. Ingen af disse grunde er dog OK, naturligvis. Folk skal tage sig sammen og få noget respekt for andre menneskers tid og indtægt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 25. August, 2021 -Ligegyldighed og mangel på respekt for andre mennesker -ingen konsekvens ved at blive væk -"jeg gør det fordi jeg kan, og er ligeglad" Og det gælder jo indenfor alt -hvor man har en tid/booker på forhånd... Er så usmageligt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 25. August, 2021 Tarveligt at booke tid uden at møde op. Nu forstår jeg bedre hvorfor mange Gper beder om confirmation af booking, dagen før, en time før og nogle kun 10 minutter før. Det får forhåbentlig sorteret de værste "snydere" fra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 25. August, 2021 Hallo der er også piger der gemmer at Man har booket en tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 25. August, 2021 sanook skrev, for 5 minutter siden: Tarveligt at booke tid uden at møde op. Nu forstår jeg bedre hvorfor mange Gper beder om confirmation af booking, dagen før, en time før og nogle kun 10 minutter før. Det får forhåbentlig sorteret de værste "snydere" fra. Og så findes de der rigtigt ondskabsfulde mænd som bekræfter 15 min før, "skal lige parkere bilen", "kommer om 10 min" etc og alligevel ikke dukker op. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 203 Skrevet 25. August, 2021 lystfisker skrev, for 1 minut siden: Hallo der er også piger der gemmer at Man har booket en tid. Og de (heldigvis få) piger får lynhurtigt en dårlig anmeldelse herinde. Pigerne har ikke mulighed for at give mændene en tilsvarende dårlig anmeldelse. Så jeg forstår godt frustrationen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 25. August, 2021 lystfisker skrev, for 2 minutter siden: Hallo der er også piger der gemmer at Man har booket en tid. Ja, men så er jo alt fine and dandy. Eller hvad mener du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 105 Skrevet 25. August, 2021 Jeg har bemærket at en del GP'er ikke svarer tilbage når jeg sender SMS til at booke. Det generer ikke mig så meget da jeg altid booker mindst en dag i forvejen, men hvis jeg ville booke samme dag, så kan jeg godt tro at der kan kastes flere net ud i vandet. At der så ikke aflyses er ikke ok, men det kunne være en forklaring. JenniferRomantica kører med en early bird booking, og jeg mener det var fordi hun havde bemærket at folk som bookede dage ude i fremtiden, for det meste dukkede op. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefkokken 37 Skrevet 25. August, 2021 Det er selvfølgelig ikke i orden at undlade at melde afbud hvis man har booket en tid. Jeg er selv kommet til det en enkelt gang, pga. en misforståelse. Jeg troede ikke vores aftale var bekræftet, da jeg ikke fik tilsendt et svar med en adresse som jeg havde bedt om. Den kom så 10 minutter før, og der var jeg en lille times kørsel fra stedet, og kunne umuligt nå det. Det skrev jeg selvfølgelig, og fik et meget surt svar tilbage.. Andre grunde til at jeg gennem tiden ind i mellem har måtte melde afbud er: 1. Uforudset problem på arbejdet, der gør at jeg er nødt til at blive længere. Det sker desværre ind i mellem i mit fag. 2. Uventede gæster (eller bare konen der har glemt at fortælle mig om "vores" planer). 3. Meget langsomt svar fra den første pige man prøvede at booke hos, der gør at man havde booket tid hos en anden i mellemtiden - men man foretrækker alligevel hende man spurgte først. 4. Konen skriver en besked, der tyder på en af de meget sjældne omgange lagengymnastik derhjemme, og så skal man dælme ikke være "løbet tør". Det er også sket, at jeg har aflyst aftalen det øjeblik hvor jeg har mødt pigen. Af princip vender jeg simpelthen rundt i døren, hvis pigen har brugt falske billeder, og hun ser helt anderledes ud i virkeligheden. Da jeg var yngre turde jeg ikke helt det, hvilket ledte til nogle dårlige møder og spildte penge for mit vedkommende. I dag gider jeg ikke spilde mine penge på useriøse piger med falske billeder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Nogle glemmer det reelt. Den tror jeg faktisk ikke på. De fleste mænd bruger ofte lang tid på at finde og beslutte sig for den rigtige GP, medmindre man har en fast eller relativ fast GP (og så glemmer man det ikke). Samtidig er tiden mellem beslutningen om tidsbestilling og besøg formentlig relativ kort: Samme dag eller én til to dage forud for det ønskede besøg. Det er i bedste fald sjusk, men ofte ren og skær respektløshed og egoisme - fordi man synes, det er pinligt at aflyse. Og det er det ikke. Det er ordentlighed og respekt for andre menneskers tid at afbestille, hvis man alligevel ikke vil gøre brug af tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SisseLalala Skrevet 25. August, 2021 lystfisker skrev, 1 time siden: Hallo der er også piger der gemmer at Man har booket en tid. ... men så er du jo alligevel dukket op? ... og så tager det vel mindre end 10 minutter lige at vaske dåsen, børste tænder og finde kadonger frem og lægge sig i sengen... Så whats ur point bro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SisseLalala Skrevet 25. August, 2021 Chefkokken skrev, 1 time siden: Det er selvfølgelig ikke i orden at undlade at melde afbud hvis man har booket en tid. Jeg er selv kommet til det en enkelt gang, pga. en misforståelse. Jeg troede ikke vores aftale var bekræftet, da jeg ikke fik tilsendt et svar med en adresse som jeg havde bedt om. Den kom så 10 minutter før, og der var jeg en lille times kørsel fra stedet, og kunne umuligt nå det. Det skrev jeg selvfølgelig, og fik et meget surt svar tilbage.. Andre grunde til at jeg gennem tiden ind i mellem har måtte melde afbud er: 1. Uforudset problem på arbejdet, der gør at jeg er nødt til at blive længere. Det sker desværre ind i mellem i mit fag. 2. Uventede gæster (eller bare konen der har glemt at fortælle mig om "vores" planer). 3. Meget langsomt svar fra den første pige man prøvede at booke hos, der gør at man havde booket tid hos en anden i mellemtiden - men man foretrækker alligevel hende man spurgte først. 4. Konen skriver en besked, der tyder på en af de meget sjældne omgange lagengymnastik derhjemme, og så skal man dælme ikke være "løbet tør". Det er også sket, at jeg har aflyst aftalen det øjeblik hvor jeg har mødt pigen. Af princip vender jeg simpelthen rundt i døren, hvis pigen har brugt falske billeder, og hun ser helt anderledes ud i virkeligheden. Da jeg var yngre turde jeg ikke helt det, hvilket ledte til nogle dårlige møder og spildte penge for mit vedkommende. I dag gider jeg ikke spilde mine penge på useriøse piger med falske billeder. .. “gode” grunde ... men hvorfor ringe direkte Til huset en time før og sige “min gps siger 47 minutter herfra”??? whyyyyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SisseLalala Skrevet 25. August, 2021 OldGentlemann skrev, for 2 timer siden: Jeg synes det som udgangspunkt er pinligt. Og det er ødelæggende for de seriøse mænd, da det medfører mindre respekt for aftaler den anden vej, hvilket blandt andet medfører dobbeltbookninger og masser af frustrationer for os mænd. Det er lige præcis tilfældet... hvis der sker meget en Dag booker vi altid bare flere ind, for der er jo altid et procenttal der ik dukker op. og hvis det så ik er tilfældet er det skod at sidde og vente en time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veteranen 76 Skrevet 25. August, 2021 (edited) En ting, er at man bliver forhindret. Men, MAN UP, bitches - og aflys en aftale, du selv har indgået i god tid. Alt andet er decideret respektløst. Når jeg så skriver respektløst, kan jeg ikke lade være med at vende tilbage til, hvorvidt der kan ligge et hævnmotiv bag? Altså forsmåede mænd, der tidligere har haft en eller flere elendige erfaringer med GP'er, og i sit eget sind, finder det retfærdigt at sende mere respektløshed videre i systemet? Når man ser på debatter på so-me og vores samfundsadfærd, undrer det mig egentlig ikke - respektløsheden findes i mange former og forklædninger allerede. Redigeret 25. August, 2021 af veteranen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: Mine teoriee: Nogle gør det for sjov Nogle bliver så tændte, at de tager en spiller inden og mister gejsten. Nogle taber modet, og synes at det er for pinligt at aflyse. Nogle glemmer det reelt. Der er selvfølgelig ingen af de årsager som retfærdiggør ikke lige at give besked Jeg synes og mener, at det er respektløs at reservere tid og ikke møder op til gp, man kunne dog lige ringe eller sms, at man må aflyse, så gp, har mulighed for at få en ny aftale i hus og idet mindste være heldig at denne person møder og og for sin nydelse sammen med hende, gp. Personligt møder jeg altid op, til den aftalte tid, jeg aflyser kun hvis der er kommet noget i vejen, men aflyser altid i meget god tid. Men jeg kender en del piger, kvinder som er udsat for det samme, hvor jeg siger hvis de gør det en gang mere, så blokere dem for evigt, da det ender med at de gør det igen og igen, da jeg ser sådan nogle som useriøse og bare spilder din og de andres tid. Forsat god dag, samt held og lykke og få lysten styret, ja masser af orgasmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 25. August, 2021 Ny startegi skrev, for 2 timer siden: det eneste du kan gøre er at blokke deres nummer Evt. kunne man jo sige/skrive til dem: at de kun kan booke en ny tid, mod at de på forhånd overfører f.eks. kr. 400,- per mobilepay - kr. 200,- for det møde som ikke blev til noget og kr. 200,- som depositum for et nyt møde - et depositum som så fratrækkes betalingen ved fremmøde. Det burde få de fleste mænd til lige at vågne op og forstå at glædespiger heller ikke ønsker at spilde tiden - og er man ved et uheld kommet til at glemme en tid hos en udkåren - så får man nu mulighed for på en ordentlig måde at gøre afbigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 25. August, 2021 Det er så irriterende Jeg bliver så træt. Jeg ville aldrig dobbeltbooke, det simpelthen ikke min stil. Det sket ved en fejl én gang i min karriere og jeg var grædefærdig Men det er desværre et problem hos alle de piger jeg kender. Grundene er mange men der er altså mænd der spekulere i det! Igennem længere tid har jeg haft en mand der kontaktede mig fra forskellige numre ofte, nogle gange endda flere gange på en dag. Han booker en time, skriver meget udførligt hvad han vil have vi skal lave og skriver endda at han er fremme ved mig, men dukker så ikke op. Det er virkelig en mærkelig opførsel og det gør jeg bliver skeptisk ved alle der booker en time Så tak til jer der booker tid og dukker op 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 25. August, 2021 Jeg vælger kun at lave aftaler med nr jeg kan se. Hemmelig nr er tit de mest useriøse. Vil en lave aftale før selve dagen tager jeg et Deposium lige som skønhed klinikker gør det, for det er, som nævn her i tråden et problem i alle erhverv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden: Mine teoriee: Nogle gør det for sjov Nogle bliver så tændte, at de tager en spiller inden og mister gejsten. Nogle taber modet, og synes at det er for pinligt at aflyse. Nogle glemmer det reelt. Der er selvfølgelig ingen af de årsager som retfærdiggør ikke lige at give besked Jeg tror du rammer helt plet, og som du siger er der ikke noget af grundene der retfærdiggør det, der er dog en af dem der selvfølgelig udelukker at man kan ringe og aflyse (der hvor man har glemt aftalen af indelysende årsager). Har aldrig selv blevet væk fra en aftale, der var en enkelt gang, hvor jeg kom lidt for sent, da jeg ikke kunne finde vejen, hvor jeg ringede og blev guide det sidste stykke (vi taler ca. 5 minutter for sent). god dag til alle.Kvindebeundren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg