Hop til indhold
Guest Persiskhingst

naturlige bryster findes de ?

Recommended Posts

Coulibaly skrev, for 3 timer siden:

Der er mange post-op transer på markedet - på trods af at en del herinde er i heftig benægtelse omkring det.

Der er vist ingen der benægter det, men det er jo ikke alle, der er hysterisk homofobiske, og derfor ser transfer overalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Advarsel skrev, for 20 minutter siden:

Der er vist ingen der benægter det, men det er jo ikke alle, der er hysterisk homofobiske, og derfor ser transfer overalt.

Det er der skam masser der gør.

Men det passer jo ikke ind i dit narrativ af hysterisk at stemple folk der værdsætter ærlighed, som homofobiske.

Det er uendeligt primitivt og ret patetisk at smide det kort i et forsøg på at udskamme mig.

Det svarer til at jeg stempler dig som racist, bare fordi du har en anden holdning end mig på et bestemt område, som intet har med race at gøre.

Min bedste ven er for iøvrigt bøsse. 

PS.: Transferer er der iøvrigt masser af i øjeblikket - Daramy er blandt andet lige blevet solgt til Ajax.

Redigeret af Coulibaly

Del dette indlæg

Link til indlæg
dfreak skrev, den 25.8.2021 at 16:03:

Eva loren, besøgte hende i Herning for ca. 1 måned siden, hun har nogle lækre stor bløde bryster, der efter min overbevisning er naturlige.https://annoncelight.dk/showad/324681

Hun ser fantastisk ud. Hvordan var behandlingen og attituden? De virkelig flotte kan godt nogen gange være lidt kolde i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
morfar1 skrev, for 47 minutter siden:

Patty i Frederikssund er 100% kvinde - har prøvet - læs anmeldelse!

Har ikke besøgt hende, men mener selv jeg er ret trænet i at se om det er det ene eller det andet. Der er, ud fra billederne, ingen tvivl hos mig om,  at det er en kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 32 minutter siden:

Er der hende der var der for 1-2 år siden, ung pige (25-30) med flotte store ægte bryster?

Ja og længere tilbage og pænt store.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 22 timer siden:

Hun ser fantastisk ud. Hvordan var behandlingen og attituden? De virkelig flotte kan godt nogen gange være lidt kolde i det.

Der var absolut ingen stjernenykker, og hvilket fantastisk blowjob, ville gerne have besøgt hende igen, mens hun var her, men det nåede jeg desværre ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne prøve Sweet Mia hvis ikke du har været hos hende allerede. Udover at være en GP i særklasse har hun store flotte ægte bryster.

Så er der Lulu .... også en lækkerbisken.

Herudover husker jeg Wild Amalie som også har virkelig lækre bryster. Jeg ved ikke hvornår og om hun kommer tilbage.

Ægte bryster (min. C) er en kvalitet som jeg selv værdsætter og prioriterer. De GP'er jeg nævner her har masser af anmeldelser hvis du søger på navnene. 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Persiskhingst skrev, den 25.8.2021 at 12:33:

Hej alle 

Da jeg  elsker bryster tænkte jeg på  Hvor  kan man finde naturlige bløde bryster (minimum c skål ) hvor servicen også er i top .? Har været ret uheldig på det sidste :(

hilsen 

hingsten 

Der er en gammel kone, der reklamerer med "Valbys største patter". De er mega store. Jeg mener hun kalder sig Dolly Dyt.

Ikke min type, men hver sin smag.

Jeg har desværre ikke et link.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft kig på Natty i et stykke tid - hun har i hvert fald et par kæmpe bryster, og de tre første billeder i hendes annonce ser ægte ud: 

Natty

Hun har fortalt, at hun planlægger at besøge det Nordjyske inden længe, så jeg vil helt sikkert besøge hende da;)

Kunne også være det var noget for TS. 

Mvh, 

Kernekarl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...