zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 (edited) Det er sjovt, når man læser Michelin Guidens definitioner på deres stjerneuddeling. Med få ændringer af ord kunne det nemt overføres på sexmarkedet. "Systemet med karakterer som stjerner blev indført i 1930'erne. I guiden vurderes maden på spisestederne med en karakter fra en til tre michelinstjerner: 1 stjerne: En god restaurant i sin kategori 2 stjerner: Rigtig godt køkken, værd at køre en omvej efter 3 stjerner: Ekstraordinær køkkenkunst, værd at rejse efter Betjening, stemning og øvrige indtryk vurderes med 1 - 5 korslagte bestik; særligt gode steder får bestik i rød farve. Bedømmelsen sker efter fem kriterier: Kvaliteten af råvarerne "Håndværket" - dvs. smagen og tilberedningen "Personligheden" - dvs. hvor godt det er lykkedes for kokken at finde sit eget udtryk Kvalitet for pengene Kvalitet uanset tidspunkt - det skal være den samme oplevelse, uanset hvornår gæsten spiser på restauranten Overnatningsstederne belønnes med hotelsymboler. Jo større, jo bedre. Anonyme inspektører spiser på restauranterne og bedømmer dem. Anonymiteten sikrer, at inspektørerne ikke får særbehandling. Bib GourmandRediger Siden 1955 har guiden også fremhævet restauranter, der tilbyder "god mad til prisen", noget som i dag kaldes "Bib Gourmand". Disse restauranter skal tilbyde menuer, der ligger under et vist prisniveau, der bestemmes af landets økonomiske standarder. Bib (Bibendum) er firmaets kælenavn for Michelinmanden, firmaets logo i mere end et århundrede." (citat fra https://da.wikipedia.org/wiki/Michelinguiden). Michelin var tilmed dækfabrikant, så han har måske også produceret kondomer til raske piger og drenge Egentlig ville jeg ikke bryde mig om ideen, da det er umuligt, at blive enige om kvinder. Men tre stjerner, der betegner en restaurant/glædespige, som ligefrem er en rejse værd, lyder jo fristende. Redigeret 25. August, 2021 af zombie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 (edited) Jeg glemte at spørge om nogen har mødt en gp, der var en rejse værd. Her tænker jeg ikke på en tur med S-toget fra Kbh H til Frederiksund. Det kan sagtens føles som en lang rejse, men så nemt skal det trods alt ikke være. Vi taler om fx flyrejser og lange køreture på motorvejen; vel sagtens i overhalingsbanen. Med det primære formål at begrave sig i favnen på en sand sex-artist. Nogen bud? Redigeret 25. August, 2021 af zombie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9602 Skrevet 25. August, 2021 zombie skrev, for 17 minutter siden: Jeg glemte at spørge om nogen har mødt en gp, der var en rejse værd. Her tænker jeg ikke på en tur med S-toget fra Kbh H til Frederiksund. Det kan sagtens føles som en lang rejse, men så nemt skal det trods alt ikke være. Vi taler om fx flyrejser og lange køreture på motorvejen; vel sagtens i overhalingsbanen. Med det primære formål at begrave sig i favnen på en sand sex-artist. Nogen bud? Nej jeg har ingen bud på det. Men jeg ville anskue det ud fra en anden vinkel! Afstande er et relativt begreb Som jeg ser det, så beror det på logistikken i at du transporterer dig fra punkt A til punkt B. Det kan udmærket være død besværligt, langsommeligt, forbundet med skift, og distancer til fods at rejse over en kortere distance. Mens du effektivt uden skift, direkte med høj hastighed med offentlig transport, eller i egen bil vil kunne rejse over en længere distance nærmest fra dør til dør. Det drejer sig som jeg ser det når vi taler transport, som når vi taler om ejendomsmæglere om beliggenhed, beliggenhed og beliggenhed Og så selvfølgelig om der er piger på en destination, der er rejsen værd ! Som jeg ser det, det handler om hvor besværligt det er, eller ikke er at komme fra punkt A til punkt B. Hvis rejsen er for besværlig, så skal der rigtig meget til for at jeg gider besværet. Eksempelvis vil det være pære nemt, og hurtigt for mig at komme med det offentlige fra København for at besøge City Girls i Helsingør. Mens det vil være hamrende besværligt for mig at besøge Vordingborg Pigerne, med det offentlige fra København. Der er bordeller som det er nemmere og hurtigere for mig at besøge med DSB, til større købstæder i provinsen, end det er for mig at besøge bordeller der ligger langt ude på landet. Selvom der er længere for mig fra København til en større købstad i provinsen. Metro og S tog i København, Storebæltsbroen, Intercity tog og motorveje gør hele forskellen på om en destination er aktuel eller ikke. Efter min mening, så betyder det alt hvordan et bordel/privat diskret er beliggende logistisk i forhold til transport til og fra adressen. Eksempelvis lå Mon Cherie i Rødovre forfærdeligt i sammenhæng med offentlig transport, mens Cassiopeia lå ideelt i forhold til offentlig transport. To steder som desværre ikke findes længere. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 25. August, 2021 Hmmm, jag bor ju nästan 800 km norr om Köpenhamn, så varje besök till en pige kräver ju en resa. Normalt kombinerar jag detta med arbetsresor - se det som två stjärnor. Piger som skulle vara värda en resa i sig - tre stjärnor? Den som först dyker upp i mitt minne är Circeline på Cassiopeia - ja, det är några år sedan. Även en pige på Seduction för ännu längre sedan (på gamla adressen) vars namn jag skäms över att ha glömt. Sexen var kanske inte värd resan, men personen. Sexakten tog högst tio minuter, resten av timmen låg vi och pratade och kelade. Hon var den trevligaste GP jag någonsin träffat (Circeline får ursäkta). För bägge dessa piger reser jag gärna till Köpenhamn, även om det stannar vid en 'dinner date'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden: Nej jeg har ingen bud på det. Men jeg ville anskue det ud fra en anden vinkel! Afstande er et relativt begreb Som jeg ser det, så beror det på logistikken i at du transporterer dig fra punkt A til punkt B. Det kan udmærket være død besværligt, langsommeligt, forbundet med skift, og distancer til fods at rejse over en kortere distance. Mens du effektivt uden skift, direkte med høj hastighed med offentlig transport, eller i egen bil vil kunne rejse over en længere distance nærmest fra dør til dør. Det drejer sig som jeg ser det når vi taler transport, som når vi taler om ejendomsmæglere om beliggenhed, beliggenhed og beliggenhed Og så selvfølgelig om der er piger på en destination, der er rejsen værd ! Som jeg ser det, det handler om hvor besværligt det er, eller ikke er at komme fra punkt A til punkt B. Hvis rejsen er for besværlig, så skal der rigtig meget til for at jeg gider besværet. Eksempelvis vil det være pære nemt, og hurtigt for mig at komme med det offentlige fra København for at besøge City Girls i Helsingør. Mens det vil være hamrende besværligt for mig at besøge Vordingborg Pigerne, med det offentlige fra København. Der er bordeller som det er nemmere og hurtigere for mig at besøge med DSB, til større købstæder i provinsen, end det er for mig at besøge bordeller der ligger langt ude på landet. Selvom der er længere for mig fra København til en større købstad i provinsen. Metro og S tog i København, Storebæltsbroen, Intercity tog og motorveje gør hele forskellen på om en destination er aktuel eller ikke. Efter min mening, så betyder det alt hvordan et bordel/privat diskret er beliggende logistisk i forhold til transport til og fra adressen. Eksempelvis lå Mon Cherie i Rødovre forfærdeligt i sammenhæng med offentlig transport, mens Cassiopeia lå ideelt i forhold til offentlig transport. To steder som desværre ikke findes længere. Venlig hilsen Rejsenetværk du har jo ret, men nu skal Michelin ses i en historisk sammenhæng. Oprindelig lå den fremme på tankstationerne med angivelser af andre tankstationer og automekanikere, man kunne opsøge på sin rejse i en citroën på dårlige landeveje. Først i 30'rne blev restauranter og hoteller tilføjet, så glædespiger var en oplagt tilføjelse. Men så frisindede var franskmændene åbenbart ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 Lillemand skrev, for 9 minutter siden: Hmmm, jag bor ju nästan 800 km norr om Köpenhamn, så varje besök till en pige kräver ju en resa. Normalt kombinerar jag detta med arbetsresor - se det som två stjärnor. Piger som skulle vara värda en resa i sig - tre stjärnor? Den som först dyker upp i mitt minne är Circeline på Cassiopeia - ja, det är några år sedan. Även en pige på Seduction för ännu längre sedan (på gamla adressen) vars namn jag skäms över att ha glömt. Sexen var kanske inte värd resan, men personen. Sexakten tog högst tio minuter, resten av timmen låg vi och pratade och kelade. Hon var den trevligaste GP jag någonsin träffat (Circeline får ursäkta). För bägge dessa piger reser jag gärna till Köpenhamn, även om det stannar vid en 'dinner date'. Åh ja, Cirkeline nåede jeg også et par gange. Alletiders mest sexede charmetrold. Hun var ligesom mig glødende Liverpool- og FCK-fan, og en dag spurgte jeg hende om hun ville modtage mig iført den røde Liverpool-trøje. Den var hun med på, men vi nåede aldrig at fuldføre det, da hun stoppede kort tid efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 (edited) Fejl Redigeret 25. August, 2021 af zombie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 25. August, 2021 I sanning, och E4 är mördande tråkig att köra. Jag har 15 mil längre än så, jag bor inne i landet. ”I skovens dybe, stille ro” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 25. August, 2021 zombie skrev, 1 time siden: Jeg glemte at spørge om nogen har mødt en gp, der var en rejse værd. Her tænker jeg ikke på en tur med S-toget fra Kbh H til Frederiksund. Det kan sagtens føles som en lang rejse, men så nemt skal det trods alt ikke være. Vi taler om fx flyrejser og lange køreture på motorvejen; vel sagtens i overhalingsbanen. Med det primære formål at begrave sig i favnen på en sand sex-artist. Nogen bud? Bor i Aarhus. Har kørt til Esbjerg er par gange for at besøge nogen stjerner. Meget OK, men besværligt, da det skulle kombineres med fridag. En lille lækker sag, der både var i Aarhus og Vejle besøgte jeg i Vejle, da det passede bedst. Senere, da hun var holdt, besøgte jeg hende privat i Esbjerg. En anden fik mig også til at køre til Kolding og Herning, da hun stoppede i Aarhus. En tredie, der boede nede ved grænsen, var en skuffelse. Efter hende besluttede jeg, at førstegangsbesøg skal være tæt på. Ingen af ovenstående har arbejdet de seneste år. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9602 Skrevet 25. August, 2021 Lillemand skrev, for 16 minutter siden: I sanning, och E4 är mördande tråkig att köra. Jag har 15 mil längre än så, jag bor inne i landet. ”I skovens dybe, stille ro” E4 https://sv.wikipedia.org/wiki/E4 Hastighedsgrænser og fartbøder i udlandet https://fartboeder.dk/fartboeder-hastighedsgraenser-udland.htm 110 km max på motorvej i Sverige 800 km tager sin tid Kommer man nogen vegne med tog, og kan det lade sig gøre uden mange skift over samme distance? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 25. August, 2021 Har en skøn veninde, der har arbejdet som GP, men er stoppet for nogle år siden. Hun havde sit virke i Barcelona, Madrid og sluttede af i en større club i Valencia. Jeg mødte hende første gang for 7-8 år siden i Madrid. Har siden besøgt hende både i Barcelona og Valencia. To gange, har jeg startet bilen, og udelukkende kørt ned for at besøge hende. Nu lever hun tilbagetrukket fra det søde og vilde liv. Tror hun har nogle få bekendtskaber, der jævnligt aflægger hende et besøg - Mig selv inklusiv. Hun er helt klart en 3 stjernet kvinde, som jeg forhåbentlig lang tid endnu, kan få lov og mulighed til, at aflægge et besøg i ny og næ. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. August, 2021 Kørte til Fredericia for at spise den temmelige hede anretningen Bee - i den 3-stjernede stuen lige ved Fakta. Følte mig godt nok som en idiot når jeg sad i bilen, men vidste jo det skulle være køreturen værd. Hun er den eneste jeg kørt så langt for - og bydes muligheden vil jeg gøre det igen. Har nok aldrig spist så eminent for penge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 (edited) Bananas skrev, for 30 minutter siden: Kørte til Fredericia for at spise den temmelige hede anretningen Bee - i den 3-stjernede stuen lige ved Fakta. Følte mig godt nok som en idiot når jeg sad i bilen, men vidste jo det skulle være køreturen værd. Hun er den eneste jeg kørt så langt for - og bydes muligheden vil jeg gøre det igen. Har nok aldrig spist så eminent for penge. Og jeg formoder at Bee nød en banana split i hærdet svensk stål Redigeret 25. August, 2021 af zombie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 25. August, 2021 (edited) Bor i Midtjylland, og har kørt til Odense 3 gange og København 3 gange for at besøge Magnolie, til en Tantra session. Turen der til går let, da jeg glæder mig meget til det forstående, og turen hjem er med verdens største smil lige midt i ansigtet. Så det må være 3 stjerner da det er en rejse/lang køretur værd. Jeg er nok tilbøjelig til at give hende en del flere stjerner. Redigeret 25. August, 2021 af Grydeskeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 26. August, 2021 zombie skrev, for 12 timer siden: Det er sjovt, når man læser Michelin Guidens definitioner på deres stjerneuddeling. Med få ændringer af ord kunne det nemt overføres på sexmarkedet. "Systemet med karakterer som stjerner blev indført i 1930'erne. I guiden vurderes maden på spisestederne med en karakter fra en til tre michelinstjerner: 1 stjerne: En god restaurant i sin kategori 2 stjerner: Rigtig godt køkken, værd at køre en omvej efter 3 stjerner: Ekstraordinær køkkenkunst, værd at rejse efter Betjening, stemning og øvrige indtryk vurderes med 1 - 5 korslagte bestik; særligt gode steder får bestik i rød farve. Bedømmelsen sker efter fem kriterier: Kvaliteten af råvarerne "Håndværket" - dvs. smagen og tilberedningen "Personligheden" - dvs. hvor godt det er lykkedes for kokken at finde sit eget udtryk Kvalitet for pengene Kvalitet uanset tidspunkt - det skal være den samme oplevelse, uanset hvornår gæsten spiser på restauranten Overnatningsstederne belønnes med hotelsymboler. Jo større, jo bedre. Anonyme inspektører spiser på restauranterne og bedømmer dem. Anonymiteten sikrer, at inspektørerne ikke får særbehandling. Bib GourmandRediger Siden 1955 har guiden også fremhævet restauranter, der tilbyder "god mad til prisen", noget som i dag kaldes "Bib Gourmand". Disse restauranter skal tilbyde menuer, der ligger under et vist prisniveau, der bestemmes af landets økonomiske standarder. Bib (Bibendum) er firmaets kælenavn for Michelinmanden, firmaets logo i mere end et århundrede." (citat fra https://da.wikipedia.org/wiki/Michelinguiden). Michelin var tilmed dækfabrikant, så han har måske også produceret kondomer til raske piger og drenge Egentlig ville jeg ikke bryde mig om ideen, da det er umuligt, at blive enige om kvinder. Men tre stjerner, der betegner en restaurant/glædespige, som ligefrem er en rejse værd, lyder jo fristende. Det er da bare og skrive. Du kan sælge ideen på https://www.michelin.com/contact 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 26. August, 2021 Kunne egentlig være rart nok med anmeldelser af GP på en side som Trustpilot. Især når det kommer til de udenlandske piger som arbejder forskellige steder i Europa. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg