gafka 37 Skrevet 27. August, 2021 (edited) Enhver snakken om at en GP er en ombygger eller ej er med til at sprede rygter om at hun muligvis er en ombygger (Dvs lavet om fra mand til kvinde). Og jeg synes at det er synd for vedkommende at få sådanne en rygte på nakken... især når rygtet ikke er sandt. Det kan godt være at alle og enhver har lov til at ytre sig, men man skal da også passe på hvad man egentlig ytre sig om, især da man ikke kender alle potentielle konsekvenser ved det. Og jeg tør godt vædde en tusse på at der findes folk der spreder rygter om en GP med vilje fordi de er fløjtende ligeglade. Så min tråd er en opfordring til alle at man skal være påpasselig med hvad man siger her i forumet - at være lidt mere skeptisk når nogen siger at en GP er en ombygger. Stil spørgsmål hvis nogen klandrer andre for noget. Redigeret 27. August, 2021 af gafka 9 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2021 gafka skrev, 1 time siden: Enhver snakken om at en GP er en ombygger eller ej er med til at sprede rygter om at hun muligvis er en ombygger (Dvs lavet om fra mand til kvinde). Og jeg synes at det er synd for vedkommende at få sådanne en rygte på nakken... især når rygtet ikke er sandt. Det kan godt være at alle og enhver har lov til at ytre sig, men man skal da også passe på hvad man egentlig ytre sig om, især da man ikke kender alle potentielle konsekvenser ved det. Og jeg tør godt vædde en tusse på at der findes folk der spreder rygter om en GP med vilje fordi de er fløjtende ligeglade. Så min tråd er en opfordring til alle at man skal være påpasselig med hvad man siger her i forumet - at være lidt mere skeptisk når nogen siger at en GP er en ombygger. Stil spørgsmål hvis nogen klandrer andre for noget. Helt enig. Jeg har talrige gange reageret på sådanne "oplysninger" og efter lidt diskussion kommer det ofte frem at rygtesmeden ikke engang har besøgt vedkommende, men synes ud fra fotos og bla. bla. bla. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 27. August, 2021 gafka skrev, for 1 time siden: Enhver snakken om at en GP er en ombygger eller ej er med til at sprede rygter om at hun muligvis er en ombygger (Dvs lavet om fra mand til kvinde). Og jeg synes at det er synd for vedkommende at få sådanne en rygte på nakken... især når rygtet ikke er sandt. Det kan godt være at alle og enhver har lov til at ytre sig, men man skal da også passe på hvad man egentlig ytre sig om, især da man ikke kender alle potentielle konsekvenser ved det. Og jeg tør godt vædde en tusse på at der findes folk der spreder rygter om en GP med vilje fordi de er fløjtende ligeglade. Så min tråd er en opfordring til alle at man skal være påpasselig med hvad man siger her i forumet - at være lidt mere skeptisk når nogen siger at en GP er en ombygger. Stil spørgsmål hvis nogen klandrer andre for noget. Rygter - giv et par eksempler. Jeg kan da huske en herinde påstod "hun" ikke var ombygger da "hun blev naturligt lubrikeret" da han slikkede hende. Det var yderst morsomt da jeg kendte "hende" da hun var en han. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 27. August, 2021 Jeg husker de gentagende gange, nogen har skrevet at “ Patty Thai “ er en ombygger, uden beviser. De rygter har helt klart hold mig fra at besøge hende. Ja, man skal vælge sine ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 27. August, 2021 Jeg har udført den store gynækologiske undersøgelse på to piger, som nogen påstod var ombygget. De var begge to fuldblods kvinder. Det er ondskabsfuldt at sprede rygter om en anden person uanset hvad emnet er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. August, 2021 Jeg er helt enig i ovenstående! Det er skammeligt at der er nogen som opfører sig på den måde! Og jeg vil også lige benytte lejligheden til at svare tilbage på de onde rygter om at jeg har mindreværdskomplekser pga lillemand og at jeg skulle have fået den forlænget i en penis operation! Det er et ondsindet rygte! For det første så har lillemand faktisk aldrig været så lille til at begynde med, bortset fra når den er slap. Men stiv så har den faktisk været en ret pæn kalorius på 20cm, som jeg skulle mene er ret meget over gennemsnittet. Og efter min operation så er den blevet både en tyk og stor pølse med 9cm omfang og 27cm i længde! SÅ KOM IKKE HER OG SIG AT MIN PIK ER LILLE! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 27. August, 2021 TopDaddy skrev, for 34 minutter siden: Og jeg vil også lige benytte lejligheden til at svare tilbage på de onde rygter om at jeg har mindreværdskomplekser pga lillemand og at jeg skulle have fået den forlænget i en penis operation! Det er et ondsindet rygte! For det første så har lillemand faktisk aldrig været så lille til at begynde med, bortset fra når den er slap. Men stiv så har den faktisk været en ret pæn kalorius på 20cm, som jeg skulle mene er ret meget over gennemsnittet. Og efter min operation så er den blevet både en tyk og stor pølse med 9cm omfang og 27cm i længde! SÅ KOM IKKE HER OG SIG AT MIN PIK ER LILLE! Helt enig med TopDaddy og andre i denne tråd. Men vi lever også i en verden, hvor det er "gratis" at ytre sig og jeg har flere gange været udsat for ondsindede rygter om at en aldeles grøn massør leverede både dit og dat og endda i privaten, som husede klinikken i et af værelserne, selvom jeg har haft et tæt kendskab til familien, at man kun kunne få god massage og intet andet. Man kan så vælge at kommentere på det, men efter et par forgæves forsøg på at omvende vedkommende rygtesmed, tænker jeg, at jeg er nødt til at bruge "pyt-knappen" ud fra den betragtning, at alle andre også godt kan se igennem det. For mig ryger sådanne rygter over i kassen for "min bil kører hurtigere end din" og "min far tjente flere penge end din". Ja, hvad skal vi bruge det til andet end at sortere. Rygtesmeden lever videre - måske bliver han også "ombygget" og får sig et nyt alias og sådan går tiden. Men det skal ikke afholde "os" fra at være kildekritiske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 27. August, 2021 TopDaddy skrev, for 55 minutter siden: 9cm omfang og 27cm i længde! SÅ KOM IKKE HER OG SIG AT MIN PIK ER LILLE! Den kan godt være den er lang - men den er sateme tynd 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 27. August, 2021 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: Den kan godt være den er lang - men den er sateme tynd noget i retningen af – 3/4 vandrør – har den osse gevind for enden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 27. August, 2021 gafka skrev, for 3 timer siden: Enhver snakken om at en GP er en ombygger eller ej er med til at sprede rygter om at hun muligvis er en ombygger (Dvs lavet om fra mand til kvinde). Og jeg synes at det er synd for vedkommende at få sådanne en rygte på nakken... især når rygtet ikke er sandt. Det kan godt være at alle og enhver har lov til at ytre sig, men man skal da også passe på hvad man egentlig ytre sig om, især da man ikke kender alle potentielle konsekvenser ved det. Og jeg tør godt vædde en tusse på at der findes folk der spreder rygter om en GP med vilje fordi de er fløjtende ligeglade. Så min tråd er en opfordring til alle at man skal være påpasselig med hvad man siger her i forumet - at være lidt mere skeptisk når nogen siger at en GP er en ombygger. Stil spørgsmål hvis nogen klandrer andre for noget. Fint indlæg med en god pointe, dog syntes jeg du springer lidt for let hen over sætningen ".. især når rygtet ikke er sandt". Hvad hvis rygtet er sandt? Det er jo netop dét der er sket op til flere gange hvor intetanende fyre har besøgt en "pige" de ikke vidste var ombygget. Jeg sætter personlig pris på at nogen deler når nogen deler deres mistanke om at vedkommende er ombygget. Det er træls med rygter osv. men købesex markedet er nu engang fyldt med løgn, falske billeder, falske anmeldelser og det der er værre. Det gælder om at få så meget frem i lyset som muligt, især på et forum som dette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2021 MrLovaLova skrev, for 25 minutter siden: Jeg sætter personlig pris på at nogen deler når nogen deler deres mistanke om at vedkommende er ombygget også selv om de ikke har besøgt pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 27. August, 2021 Vi lever i en verden hvor mange hører på rygter. Bill Gates har puttet sporingchips i Corona vaccinen osv. så mange tror ukritisk på diverse "Kloge Åger" der råber "se mig" på Facebook og andre steder på nettet. Det er jo desværre manges eneste sted til information og nyheder. Vi falder vel alle over annoncer med specielt Thai piger med maskuline træk, men billeder i en annonce må ikke være nok til at hænge dem ud på nettet. Noget helt andet er hvis jeg var ombygget GP(M) ville jeg nok skilte med det for der er helt sikkert også en kundegruppe til den slags, lissom nogle vil tænde på en der har fået opereret en levende boaslange mellem benene JD 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 27. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: også selv om de ikke har besøgt pigen? Nej det synes jeg personligt er forkert. Har besøgt en thai som blev rygtet som værende ombygget og hun havde en skøn og dejlig fisse. Ingen ombygning. Har også besøgt en som jeg 99% er sikker på var ombygget. En thai i Gøteborg som var helt vild med at give blowjob og da jeg skulle slikke fissen og have samleje fik jeg et chok. Det var noget underligt noget - mindede lidt om hårdt vingummi, underlig skedevæg, så jeg opgav og gik tilbage til blowjob. På vejen ud fik jeg et underligt smil fra en af de andre i klinikken. Ingen tvivl - det var en ombygget. Hvis jeg får en lignende oplevelse med en GP vil jeg sandsynligvis dele info her på EG…. Men kun efter besøg og hvis jeg er meget sikker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. August, 2021 (edited) Jernsvinet skrev, for 4 timer siden: Den kan godt være den er lang - men den er sateme tynd mature man skrev, for 3 timer siden: noget i retningen af – 3/4 vandrør – har den osse gevind for enden Hehe, man kan læse lidt på det her at efter I læste mit spas indlæg så hæv I begge to lige målebåndet frem Redigeret 27. August, 2021 af TopDaddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2021 Chock Dims skrev, for 8 timer siden: Rygter - giv et par eksempler. Jeg kan da huske en herinde påstod "hun" ikke var ombygger da "hun blev naturligt lubrikeret" da han slikkede hende. Det var yderst morsomt da jeg kendte "hende" da hun var en han. Det var vist mig der skrev det du refererer til. Jeg husker også dine skriverier. Efterhånden som diskussionen skred frem fik du tættere og tættere kendskab til pigen, og til sidst viste det sig sørme at du kendte hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 27. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Det var vist mig der skrev det du refererer til. Jeg husker også dine skriverier. Efterhånden som diskussionen skred frem fik du tættere og tættere kendskab til pigen, og til sidst viste det sig sørme at du kendte hende Alderen må trykke da du husker forkert. Jeg deltog ikke i nogen diskussion men morede mig specielt over "lubrikeringen". Men alle fugle slikker med deres næb og synger bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2021 Chock Dims skrev, for 18 minutter siden: Alderen må trykke da du husker forkert. Jeg deltog ikke i nogen diskussion men morede mig specielt over "lubrikeringen". Men alle fugle slikker med deres næb og synger bagefter. Nå så var det en anden som også kendte hende. Så var i to - fantastisk, nå ja og så mig der selv havde været der "Lubrikering" Det er ikke et ord fra det helt store vokabularium. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 27. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Nå så var det en anden som også kendte hende. Så var i to - fantastisk, nå ja og så mig der selv havde været der "Lubrikering" Det er ikke et ord fra det helt store vokabularium. Kun to? Sært lavt antal hvis "hun" er professionel sælger af seksuelle ydelser. Jo, det er et ganske almindeligt ord i det store vokabularium der forsynes vestlige sprog med fremmedord. Men ikke så brugt og kendt af pøblen i dette land. Men igen - afsporingen er altid nær. Så de kærligste hilsener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2021 Chock Dims skrev, for 18 minutter siden: kendt af pøblen Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1222 Skrevet 28. August, 2021 Ja, rygtespredning er ikke i orden, hvis det kun er rygter. Jeg lavede for eksempel undersående tråd, da jeg var i tvivl om jeg skulle/kunne skrive at en GP'er jeg var sammen med var ombygget. Det endte med at jeg helt droppede at skrive en anmeldelse af hende, for så skrev jeg hverken det ene eller andet. Men det var et dilemma. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg