Hop til indhold
Trueblueones

Bukkake, spermfest mm

Recommended Posts

Bliver der aldrig afholdt noget i den stil?? Jeg tænder rigtig meget på sprøjte ud over en kvinde. Og jeg synes det er vildt frækt med kvinde smurt ind i sperm - ansigt, mund, bryster og krop.

Men jeg har ledt og synes ikke der afholdes meget af den slags, kan man sige i en ren form. Creampie er også fedt og det kan sagtens findes, det føler jeg mig bare ikke tryk ved (sygdomme osv)

Men 8-10 mænd der får sutter pik og tilsidst spiller den af ud over en skøn kvinde kunne være mega frækt.

Eller er det bare mig??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trueblueones skrev, for 46 minutter siden:

Bliver der aldrig afholdt noget i den stil?? Jeg tænder rigtig meget på sprøjte ud over en kvinde. Og jeg synes det er vildt frækt med kvinde smurt ind i sperm - ansigt, mund, bryster og krop.

Men jeg har ledt og synes ikke der afholdes meget af den slags, kan man sige i en ren form. Creampie er også fedt og det kan sagtens findes, det føler jeg mig bare ikke tryk ved (sygdomme osv)

Men 8-10 mænd der får sutter pik og tilsidst spiller den af ud over en skøn kvinde kunne være mega frækt.

Eller er det bare mig??

Ved ikke rigtigt. Måske Corona osv. gør at folk forbliver lidt varsomme og så mangler der vel altid friske unge piger til sådanne fester..?

Der har vel aldrig været det store månedlige Partyshows for sådanne tiltag i Danmark. Måske man skal til London, Hamburg, Berlin, Prag for at udleve fantasierne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Event med gang Bang, bukkake og creampie er nok hold i begrænset omfang i sidste 1,5 år pga Corona regler fra myndighederne, periode med Max 5 personer, mundbind, og corona pas. 

Så mon ikke der kommer flere forskellige typer event fremover igen. 

Jeg selv synes i hverfald i fantasien bukkake er mega fræk. 

Min grænse går ved Creampie. Både fordi jeg mener det bliver usikker sex og jeg ikke er i stand til længere at have samleje. (p.s. fysik årsag til dette er ikke til debat her)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 7 timer siden:

Vil du kun holde det til fantasien, eller ville du gerne udleve det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 50 minutter siden:

Det må tiden vise, hvis bliver det i Esbjerg v/ Darkroom NO2 

Du kunne også tilbyde det som særskilt event ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 28.8.2021 at 08:48:

Event med gang Bang, bukkake og creampie er nok hold i begrænset omfang i sidste 1,5 år pga Corona regler fra myndighederne, periode med Max 5 personer, mundbind, og corona pas. 

Så mon ikke der kommer flere forskellige typer event fremover igen. 

Min grænse går ved Creampie. Både fordi jeg mener det bliver usikker sex og jeg ikke er i stand til længere at have samleje. (p.s. fysik årsag til dette er ikke til debat her)

Corona har helt sikkert en indvirkning på hvad der har været holdt af arrangementer. Også kan man jo håbe der komme flere spændende arrangementer i fremtiden.

Også må jeg jo holde øje med dig Coco Darling, om du pludselig skal have fantasien udlevet, hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool
Trueblueones skrev, den 29.8.2021 at 09:31:

Noget som er spontant på en swinger aften eller bliver det annonceret??

Du kan kigge i deres kalender, der står det gerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pool skrev, den 30.8.2021 at 15:02:

Du kan kigge i deres kalender, der står det gerne. 

Du har sgu fuldstændig ret. Der er arrangement på torsdag, hvor jeg desværre ikke har mulighed for at deltage. Men kalenderen er da helt sikke værd at holde øje med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...